search
menu

هتل Hotel Vista Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Vista Pattaya
فاصله هتل ویستا تا جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Vista Pattaya


هتل ویستا پاتایا، مقصدی فوق العاده برای گذراندن تعطیلات است که در فاصله ۱۰۰ متری ساحل قرار دارد. برخی از امکاناتی که این هتل ۴ ستاره در تمامی اتاق‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد عبارت است از: مبلمان راحتی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، کتری برقی.
هر اتاق هتل ویستا دارای یک حمام اختصاصی است که تمامی لوازم استحمام مانند حوله، شامپو، صابون و همچنین سشوار در آن تعبیه شده است. به این ترتیب دیگر نیازی به حمل چنین لوازمی و سنگین کردن چمدان خود نخواهد بود. سالن بدنسازی هتل ویستا به پیشرفته‎ترین لوازم ورزشی مجهز است و مسافران می‌توانند در هر ساعتی از روز، برای انجام تمرینات ورزشی به آن مراجعه کنند.
علاوه بر استخر سرپوشیده، یک استخر روباز هم در محوطه Hotel Vista وجود دارد که در تمامی چهار فصل سال، امکان استفاده از آن وجود دارد. همچنین یک مرکز کرایه دوچرخه هم در هتل ویستا پاتایا مشغول به فعالیت است و افراد برای گشت و گذار در شهر می‌توانند از دوچرخه‌های آن استفاده نمایند.

صبحانه به صورت بوفه سرو می‌شود و رستوران هتل هم انواع غذاهای محلی و بین المللی را در وعده‌های غذایی مختلف عرضه می‌کند. همچنین علاوه بر غذاهای تایلندی، انواع سوشی، پاستا و سالاد بار هم در منوی رستوران دیده می‌شود. البته پیتزا و انواع کباب را در بیشتر نقاط دنیا می‌شود امتحان کرد ولی اگر اهل تجربه طعم‌های جدید هستید، غذاهای محلی، گزینه جذابی هستند که فقط در تایلند می‌توانید با این کیفیت، آن را امتحان کنید. در منوی کافی شاپ رستوران هم انواع قهوه و آبمیوه‌های طبیعی مشاهده می‌شود که می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای میان وعده باشند.

پذیرش هتل ویستا پاتایا به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مهمانان هتل است و تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی هم موجب شده که نگرانی خاصی از بابت برقراری ارتباط با آن‌ها وجود نداشته باشد. مسافران در صورت هماهنگی با پذیرش، می‌توانند از پارکینگ هتل ویستا پاتایا به صورت رایگان استفاده نمایند. همچنین افرادی که بدون خودروی شخصی سفر کرده‌اند هم می‌توانند از پذیرش هتل Hotel Vista Pattaya، سرویس فرودگاهی درخواست کنند. لازم به یادآوری است که ارائه سرویس فرودگاهی، جزو وظایف هتل نمی‌باشد و استفاده از آن، نیازمند پرداخت هزینه جاگانه خواهد بود. در فاصله نه چندان دوری از هتل می توان به ساحل زیبای پاتایا با شن های طلایی رفت که محل مناسبی برای شنا و ورزش‌های آبی و همچنین خوردن انواع غذا و نوشیدنی است حتی می‌توان در این ساحل به منظره زیبای غروب خورشید نشست.
کاربران به کیفیت خدمات هتل ویستا پاتایا امتیاز بالایی داده‌اند و علاوه بر اظهار رضایت از سرویس دهی هتل، اعتقاد داشتند که خدماتی بیشتر از هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اند، دریافت نموده‌اند.

فاصله هتل ویستا تا جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل پاتایا: ۲۵۰ متر
فاصله تا موزه هنر در یهشت: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا تالار شهر پاتایا: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است