search
menu

هتل Hotel Selection Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Selection Pattaya
امکانات هتل سلکشن پاتایا
واحدهای اقامتی هتل سلکشن پاتایا
امکانات واحدهای اقامتی هتل سلکشن پاتایا
موقعیت مکانی هتل سلکشن پاتایا
اماکن دیدنی نزدیک هتل سلکشن پاتایا

درباره هتل Hotel Selection Pattaya


هتل سلکشن پاتایا (به انگلیسی: Hotel Selection Pattaya) از هتل های ۴ ستاره اما مقرون به صرفه شهر تماشایی پاتایا و کشور دیدنی تایلند است که در مکانی بسیار مطلوب و در نزدیکی برخی از پربازدیدترین جاهای دیدنی پاتایا واقع شده و آغوش خود را برای گردشگرانی که بلیط هواپیما تایلند را برای گشت و گذار در طبیعت خوش منظره این کشور و گذراندن تعطیلاتی رویایی خریداری کرده اند، گشوده است.

امکانات هتل سلکشن پاتایا


هتل سلکشن پاتایا از لحاظ امکانات رفاهی به هیچ وجه شما را ناامید نمی کند؛ چراکه تمام تجهیزات اقامتی مورد نیازی را که برای تجربه اقامتی بیادماندنی بدان نیاز دارید، در خود گنجانده است. گفتنی است که این هتل از پارکینگ رایگان و مطمئنی برخوردار است که خیال میهمانان را از بابت پارک خودروی خود آسوده می کند. همچنین برای رفاه کامل میهمانان، استخر روبازی برای آن ها تعبیه شده که اوقات فراعت خود را در آن سپری کنند و خستگی گشت و گذار در جاذبه های دیدنی پاتایا را از تن خود بزدایند. افزون بر این، باشگاه ورزشی مجهز و مناسبی نیز در هتل سلکشن پاتایا تعبیه شده تا نیاز میهمانان به تجهیزات ورزشی رفع گردد و هیچ توجیه و بهانه ای برای تنبلی در سفر باقی نماند.
اما مزیتی که هتل سلکشن پاتایا نسبت به سایر هتل ها دارد، برخورداری از رستورانی باکیفیت با غذاهایی لذیذ و سنتی است. سرآشپزان کاربلد این رستوران با استفاده از مهارت ها و روش های پیچیده آشپزی خود قادرند ساده ترین غذاها را نیز به شکلی متفاوت و خاص طبخ کنند تا طعم آن ها تا مدت ها زیر زبان شما باقی بماند. لازم است ذکر شود که کلیه فرآیند طبخ غذا در آشپزخانه پاکیزه هتل Hotel Selection Pattaya با رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

واحدهای اقامتی هتل سلکشن پاتایا


گزینه های اقامتی در هتل سلکشن پاتایا بسیارند: از اتاق های مجلل دیلاکس با نمای ساحل گرفته تا سوئیت های اگزکیوتیوی که بخشی از منظره زیبای شهر پاتایا را در پنجره های وسیع خود قاب کرده اند، طیف وسیعی از گزینه های اقامتی برای شما فراهم شده تا شما اتاقی متناسب با نیازها و بودجه خود برای اقامت برگزینید.

امکانات واحدهای اقامتی هتل سلکشن پاتایا


طراحی واحدهای اقامتی هتل سلکشن پاتایا بسیار ساده و کارآمد است. هرکدام از اتاق های هتل به شکلی بسیار جذاب و با تلفیق رنگ هایی دلپذیر که فضایی بسیار دلنشین را بوجود آورده، مبله و دکور شده است. در داخل هرکدام از واحدهای اقامتی تجهیزات اقامتی مناسبی از قبیل تلویزیون ماهواره ای، تخت خواب هایی راحت، مبلمانی نرم و مدرن، آباژور، سیستم تهویه مطبوع، قهوه جوش، چای ساز، یخچال و دیگر وسایل اقامتی و رفاهی گنجانده شده تا میهمانان حس حضور در خانه را احساس کنند. چنانچه به خدمات خشکشویی، اتوشویی و لباسشویی نیاز داشته باشید، می توانید روی پرسنل زحمتکش بخش خانه‌داری هتل حساب باز کنید، چراکه کارکنان این بخش به خوبی برای یاری رساندن به میهمانان آموزش دیده اند و از هیچ کوششی برای جلب رضایت شما دریغ نخواهند کرد.

موقعیت مکانی هتل سلکشن پاتایا


هتل سلکشن پاتایا از لحاظ موقعیت مکانی نیز در شرایط بسیار مساعدی قرار دارد. این هتل در نزدیکی برخی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری پاتایا جا خوش کرده و با اماکنی چون موزه آرت این پارادایس، کافی شاپ هارد راک پاتایا و بیمارستان بین المللی پاتایا فاصله اندکی دارد.

اماکن دیدنی نزدیک هتل سلکشن پاتایا


فاصله هتل تا بیمارستان بین المللی پاتایا: ۰٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کافی شاپ هارد راک پاتایا: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آرت این پارادایس: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل سنترال فستیوال: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله هتل تا ساختمان شهرداری پاتایا: ۱٫۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است