search
menu

هتل Hotel Baraquda MGallery Pattaya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Baraquda Pattaya - MGallery
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل باراکودا پاتایا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Baraquda Pattaya - MGallery


هتل باراکودا پاتایا هتلی لاکچری و ۵ ستاره در پاتایا است که به دلیل موقعیت مکانی خود توجه و رضایت گردشگران و مسافرانش را جلب کرده است. در اینکه پاتایا جاذبه های فراوانی دارد شکی نیست و به جرات می توان گفت هدف بسیاری از افرادی که بلیط هواپیما این شهر را خریده اند بازدید است جاهای دیدنی پاتایا است به همین دلیل باید هتل پیدا کرد که دسترسی آسانی به اماکن دیدنی شهر داشته باشد و هتل باراکودا پاتایا یکی از همین هتلایی است که تا جاذبه های پاتایا فاصله چندان زیادی ندارد. دورترین فاصله این هتل بازار شناور پاتایا است که در فاصله ۱۵ کیلومتری از آن قرار دارد. این هتل با اتاق های لوکس و دلباز و ارائه خدمات و امکاناتی در سطح استانداردهای بین المللی خبر از اقامتی خاص و فراموش نشدنی در پاتایا را می دهد.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل باراکودا در کل ۳ نوع واحد اقامتی دارد که شامل اتاق های دلوکس کینگ، سوئیت سوپریور و اتاق دلوکس توئین هستند. هر یک از اتاق های بزرگ و دلباز این هتل مبله و دارای امکانات به روزی مانند تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی و ایستگاه آیپاد هستند. همچنین برای راحتی مهمانان مینی بار و کتری‌برقی در تمامی اتاق ها قرار داده شده است. در برخی اتاق ها جکوزی و دمپایی هم قرار دارد. زوج های تازه ازدواج کرده ای که برای ماه عسل خود بلیط ارزان هواپیما پاتایا تهیه و اقامت در این هتل را انتخاب کرده‌ اند، می توانند در سوئیت عروس هتل اقامت داشته باشند. خدمات روم سرویس از جمله خدماتی است که به تمامی اتاق ها ارائه خواهد شد.

رستوران هتل


گزینه های غذاخوری Hotel Baraquda Pattaya - MGallery فقط شامل یک رستوران است که انواع غذاهای آسیایی را با استفاده از مواد اولیه تازه تهیه و به صورت بوفه در اختیار مهمانان هتل قرار می دهد. پیش از این رستوران هتل باراکودا کافه باری در پشت بام هتل دارد که انواع نوشیدنی های خوش طعم و مزه را در کنار منظره زیبا از نقاط مختلف پاتایا سرو می کند.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


مهمانی که اهل آبتنی باشند بدون شک از اقامت در هتل باراکودا پاتایا لذت خواهند برد چون این هتل دو استخر روباز دارد که هر دوی آنها در طول سال و در همه اوقات باز بوده و برای مهمانان هتل رایگان هستند. اگر باربیکیو در فضای آزاد هستید می توانید با پرداخت کمی هزینه در سایت هتل از امکانات و تجهیزات باربیکیوی آن استفاده کنید. برای اینکه ورزشکاران است روتین ورزشی خود دور نمانند باشگاه ورزشی مجهزی در هتل ایجاد شده است. بخش اسپا و خدمات ماساژ هتل ارائه انواع ماساژ ها آماده اند تا خستگی گشت و گذار در پاتایا را از تن مهمانان دور کنند.
آن دسته از افراد علاقه مند به فعالیت های فرهنگی و هنری می توانند با پرداخت کمی هزینه در کلاس های آشپزی و یا تورهای محلی در رابطه با فرهنگ و آداب و رسوم از پاتایا شرکت کنند. برای این دسته از مهمانان کتابخانه کوچکی با مجموعه ای از انواع کتاب ها نیز ایجاد شده است تا از مطالعه در فضای سرسبز پاتایا لذت ببرند. مکمل این فعالیت ها اجرای زنده موسیقی و کلوپ شبانه ای ست که آخر شب انرژی دوباره ای را به شما خواهند داد. نگران کودکانتان نباشید برای آن شبکه تلویزیونی کودک فراهم شده. همچنین می توانید با پرداخت هزینه از خدمات پرستاری کودک هتل استفاده کنید.

امکانات و خدمات کلی هتل


این هتل رده بالا امکانات خدمات فراوانی را در اختیار مهمانانش قرار می ‌دهد که بهترین آن ها را می توان خدمات تهیه بلیط برای جاذبه ها نام برد. تقریباً همگی می دانیم که جاهای دیدنی پاتایا فراوان اند و تهیه بلیط برای هر جاذبه تا چه اندازه می تواند خسته کننده باشد اما هتل باراکودا با ارائه خدمات تهیه بلیط زحمت این کار را بر عهده گرفته است. از آنجا که سیگار کشیدن در محیط های بسته معمولاً ممنوع است، افراد سیگاری همیشه مجبور به بیرون رفتن از محیط هستند ما در هتل ها را کجا فضای مخصوص سیگاری ها در نظر گرفته شده است تا همه این افراد بتوانند به راحتی سیگار بکشند و هم دود سیگار سایر مهمانان را اذیت نکند. برای دسترسی راحت مهمانان دارای معلولیت های جسمی، در ورودی هتل ویژه ای در نظر گرفته شده است. دیگر امکانات و خدمات هتل عبارتند از اینترنت و پارکینگ رایگان، رفت و برگشت فرودگاهی، چک این/ چک اوت خصوصی، اتاق چمدان، خدمات تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته.

فاصله هتل باراکودا پاتایا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید اوِنیو پاتایا: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز غواصی سی سافاری: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتایا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت پاتایا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر تیفانی شو: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است