search
menu

هتل A.A. Golden Beach Hotel Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل A.A. Pattaya Golden Beach Hotel
اماکن نزدیک به هتل گلدن بیچ پاتایا

درباره هتل A.A. Pattaya Golden Beach Hotel


هتل گلدن بیچ پاتایا در پاتایا تایلند و با فاصله ۳۰۰ متری از ساحل شهر قرار دارد. این هتل ۳ ستاره اقامتگاه مناسبی برای تجربه اقامتی مناسب و کم هزینه است. یکی از ویژگی‌های مهم و قابل ملاحظه موقعیت هتل نزدیک بودن آن به مرکز خرید سنترال فستیوال (Central Festival) می‌باشد.
برخی خدماتی که در هتل گلدن بیچ پاتایا ارائه می‌گردند شامل اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل، بالکن‌های اختصاصی، خدمات ماساژ، استخر روباز و رستوران هستند.
اتاق‌های مهمان در هتل گلدن بیچ پاتایا از مناظر زیبای شهر و استخر برخوردار هستند و با پنجره‌های بزرگی که دارند در طول روز از روشنایی طبیعی هوا بهره‌مند می‌شوند. امکاناتی که در اتاق‌های مهمان هتل گلدن بیچ پاتایا وجود دارند عبارت‌اند از: تلویزیون ماهواره‌ای، یخچال، مینی‌ بار، ماشین چای‌ساز و قهوه ساز، سرویس‌های بهداشتی خصوصی و دوش حمام.
همچنین، خدماتی که جهت آسایش و رفاه مهمانان در هتل گلدن بیچ پاتایا ارائه می‌گردند، شامل بخش‌های مخصوص حمام آفتاب و ماساژ هستند که مختص مهمانان هتل بوده و در کنار استخر هتل A.A. Pattaya Golden Beach Hotel قرار دارند. بزرگسالان می‌توانند زمانی که برای شنا به استخر می‌روند، کودکانشان را به استخر مخصوص کودکان ببرند. بدین گونه، کودکان نیز با خیال راحت می‌توانند شنا و بازی کنند.
مهمانانی که در هتل گلدن بیچ پاتایا اقامت می‌گزینند، برای خوردن غذاهای خوشمزه و امتحان کردن غذاها اصیل و محلی تایلندی ۳ گزینه رستوران پیش رو دارند. رستوران گلدن تراس هتل گلدن بیچ پاتایا غذاهای کبابی دریایی تهیه و طبخ می‌کند که از لذت فوق‌العاده و بی‌نظیری برخوردار هستند. همچنین، خدمات غذای داخل اتاق برای کسانی که دوست دارند غذایشان را داخل اتاقشان میل کنند، وجود دارد. اقامت در هتل گلدن بیچ پاتایا و خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت بسیار مقرون به صرفه و راحت است.

اماکن نزدیک به هتل گلدن بیچ پاتایا


فاصله هتل گلدن بیچ پاتایا تا ساحل سنترال فستیوال: ۰.۴ کیلومتر
فاصله هتل گلدن بیچ پاتایا تا مرکز غواصی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل گلدن بیچ پاتایا تا کافه هارد راک پاتایا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله هتل گلدن بیچ پاتایا تا رویال گاردن پلازا: ۰.۹ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است