search
menu

هتل Gazebo Resort Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gazebo Resort, Pattaya
امکانات و خدمات عمومی هتل گازبو ریزورت پاتایا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران هتل
امکانات رفاهی هتل
خدمات و امکانات مشهور هتل
دلایل انتخاب هتل گازبو ریزورت پاتایا
فاصله هتل گازبو ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gazebo Resort, Pattaya


هتل گازبو ریزورت پاتایا هتلی است ۳ ستاره، شیک و زیبا که در داخل باغ های گرمسیری و آرام در شهر Muang پاتایا در کشور تایلند واقع شده است. این هتل به دلیل نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری پاتایا از جمله ساحل پاتایا، مرکز خرید بیگ سی و واکینگ استریت توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کرده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای پاتایا را داشته باشید،Gazebo Resort گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گازبو ریزورت پاتایا


هتل گازبو ریزورت دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، شاتل فرودگاهی، رستوران و بار است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش۲۴ ساعته، امکانات نگهداری چمدان و میز تور را نیز ارائه می دهد. از کودکان در هر سنی استقبال می شود. کودکان ۶ سال به بالا در این ملک بزرگسال محسوب می شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل ۷۰ اتاق دارد که همگی جادار بوده و دارای مبلمان مدرن تایلندی هستند. اتاق ها مجهز به تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون های صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، مینی بار، صندوق امانات، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است. برخی از اتاق ها دارای منظره استخر و باغ هستند که بر زیبایی هر چه بیشتر آن ها افزوده است. همچنین تجهیزات تهیه قهوه یا چای در اتاق های هتل Gazebo Resort, Pattaya نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز وجود دارد.

امکانات رستوران هتل


VITS Gazebo Café مشرف به استخر و باغ ها، صبحانه بوفه ای، غذاهای محلی و غذاهای مخصوص غربی را سرو می کند. غذای کودک نیز با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است.

امکانات رفاهی هتل


مرکز تناسب اندام هتل گازبو ریزورت اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده نمایند و همچنین از خدمات ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. استخر رو باز به همراه صندلی های آفتاب، سونا، جکوزی، اتاق بخار و خدمات زیبایی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. روش های زیادی برای سرگرمی در هتل گازبو ریزورت وجود دارد که از جمله آن ها می توان به بیلیارد، اتاق بازی و میز تنیس اشاره کرد. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. توجه داشته باشید که در هتل گازبو ریزورت امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل


این هتل خدماتی مانند: اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار و اتاق های خانوادگی دارد. همچنین خدماتی مانند فکس، فتوکپی، نظافت روزانه، خدمات پرستاری کودک، واکس کفش، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد. کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل به زبان های انگلیسی وتایلندی تسلط دارند و با روی گشاده آماده استقبال از مسافران محترم هستند.

دلایل انتخاب هتل گازبو ریزورت پاتایا


قیمت مناسب
به زبان انگلیسی صبحت کردن پرسنل
امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله هتل گازبو ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید بیگ سی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا اسکله بالی های: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتایا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر در بهشت: ۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است