search
menu

هتل Diamond City Place Pattaya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Diamond City Place Pattaya
امکانات کلی هتل دایموند سیتی پلیس
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل دایموند سیتی پلیس
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل دایموند سیتی پلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Diamond City Place Pattaya


هتل ۲ ستاره دایموند سیتی پلیس در شهر پاتایا قرار دارد. این هتل زیبا دارای ۶ طبقه بوده و در سال ۲۰۰۴ ساخته شده است. خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل برای مسافران اقامتی بی نظیر به ارمغان می آورند و به همین دلیل برای سفرهای بعدی شان نگران محل اقامت نخواهند بود. این هتل زیبا در ۱.۵ کیلومتری مشهورترین خیابان پاتایا، مراکز خرید و سواحل پاتایا واقع شده است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این هتل می توان به فاصله نزدیک تا ساحل پاتایا و ساحل جمتین اشاره کرد. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه اتوبوس های شهری به تمامی نقاط شهر به راحتی دسترسی خواهید داشت. امکان رزرو این هتل از سایت بوکینگ از سال ۲۰۱۱ فراهم گردیده است.

امکانات کلی هتل دایموند سیتی پلیس


در هتل دایموند سیتی پلیس پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند، پس در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید، همچنین خدمات دیگری نظیر ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل امکان پذیر است. در قسمت لابی این هتل مغازه هایی برای خرید سوغاتی و صنایع دستی شهر پاتایا وجود دارند که می توانید با خیال آسوده خرید کنید. همچنین پارکینگ هتل Diamond City Place Pattaya دایر است و برای مسافرانی با اتومبیل های شخصی سفر می کنند مکانی امن به حساب می آید. در صورت نیاز به ارز این کشور می توانید به بخش تبدیل ارز مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. در صورت انتخاب این هتل در هنگام سفرکاری تان می توانید از امکاناتی نظیر فکس و کپی و محلی برای برگزاری جلسات بهره مند شوید. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


در هتل دایموند سیتی پلیس پاتایا خدمات تفریحی مانند استخر روباز فراهم گردیده تا در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید در این استخر شنا کرده یا در کنار استخر بر روی صندلی ها آفتاب بگیرید و ریلکس کنید. این استخر در طول سال باز بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد.

رستوران هتل


در صورت اقامت در این هتل می توانید از صبحانه رایگان در قسمت بار استفاده نمایید و برای گشت و گذار روزانه انرژی کسب کنید. در وعده های ناهار و شام نیز می توانید غذاهای تایلندی، آمریکایی و بین المللی به صورت منویی سفارش دهید.

اتاق های هتل دایموند سیتی پلیس


در هتل دایموند سیتی پلیس ۶۶ اتاق وجود دارد که انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق استاندارد کینگ با بالکن، اتاق سوپرییر تکخوابه با بالکن، اتاق استاندارد کینگ با بالکن و چشم انداز شهر، اتاق استاندارد کینگ پلاس با بالکن، اتاق سوپرییر ترپیل با بالکن و اتاق سوپرییر توئین با بالکن و چشم انداز شهر.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های این هتل تهویه مطبوع هوا وجود دارد و همه روزه به صورت رایگان نظافت می شوند. برخی از اتاق ها دارای بالکن بوده تا مهمانان بتوانند در این فضا استراحت کرده و به آرامش برسند. در اتاق ها می توانید به یخچال، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، کمدلباس، میز و گاوصندوق دسترسی داشته باشید. بعضی از اتاق ها نیز شامل آشپزخانه با تجهیزات کامل هستند. علاوه بر این ها، در همه اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام ها نیز شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار هستند. برای دسترسی به اتاق ها در این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید و روم سرویس برای همه اتاق های این هتل دایر است. لازم به ذکر است در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید، بدین جهت محل های مخصوصی برای افراد سیگاری مشخص گردیده است.

فاصله هتل دایموند سیتی پلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد بودای بزرگ: ۲.۷ کیلومتر
آکواریوم جهان زیر آب پاتایا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی کارتون نتورک: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک مینی سیام: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک یخ جادویی سیام: ۱۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است