search
menu

هتل D@Sea Hotel Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل D@Sea Hotel Pattaya
امکانات هتل دی‌سی‌پاتایا
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل دی‌سی‌پاتایا

معرفی هتل D@Sea Hotel Pattaya


هتل دی‌سی‌پاتایا یکی از هتل های ۴ ستاره در شهر زیبای پاتایا است. پاتایا شهر ساحلی کوچکی در شرق خلیج تایلند است که با جاذبه‌های فراوان از جمله جزیره مرجانی، موزه‌های جذاب، سواحل بکر و کم‌نظیر، بناهای تاریخی، بازارهای شناور، تفریحات شبانه که در سرتاسر دنیا مشهور است و... توانسته هرساله ۵.۵ میلیون توریست از سراسر جهان را به سمت خود جذب کند و جزء پربازدیدترین نقاط کشور تایلند باشد. این هتل در نقطه‌ای از شهر قرار گرفته که با ساحل زیبای پاتایا ۲ دقیقه و با بازار شناور پاتایا تنها ۸ دقیقه فاصله دارد، اطراف هتل نیز پر از رستوران‌های دریایی است که طعم غذاهایشان هرکسی را شگفت‌زده می‌کند.
علاوه بر موقعیت مکانی عالی هتل که دسترسی به نقاط گردشگری شهر را آسان می‌کند، امکانات و خدمات بی‌نظیر و متنوعی که هتل دی‌سی‌پاتایا در اختیار مسافران قرار می‌دهد نیز بدون شک هر نوع سلیقه‌ای را خشنود خواهد کرد. مسافران می‌توانند با خرید آنلاین بلیط هواپیما به این شهر سفر کنند و با اقامت در هتل زیبای دی‌سی‌پاتایا لحظات ناب و خاطره انگیزی را در طول سفر تجربه کنند.

امکانات هتل دی‌سی‌پاتایا


هتل دی‌سی‌پاتایا به‌گونه‌ای طراحی شده است که هرگونه امکانات تفریحی و رفاهی موردنیاز یک اقامت ایده‌آل را برای مسافران فراهم می‌کند. یک استخر روباز بزرگ جلوی هتل و یک استخر نیز در پشت‌بام هتل، مشرف به دریا قرار دارد که به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. علاوه‌برآن استفاده از پارکینگ و وای‌فای نیز برای تمام کسانی که در هتل D@Sea Hotel Pattaya اقامت دارند رایگان است. وجود امکانات ویژه برای معلولین موجب می‌شود افراد معلول بتوانند به‌راحتی در هتل اقامت داشته باشند.
همچنین داشتن ۳ رستوران با غذاهای آسیایی و بین‌المللی متنوع، باشگاه تناسب‌اندام در چند قدمی ساحل و باغ موجود در محوطه برای پیاده‌روی و استراحت، از جمله امکاناتی است که اقامت شما را در این هتل خاص‌تر می‌کند. از دیگر امکانات هتل دی‌سی‌پاتایا می‌توان به تراس روی پشت‌بام، سوئیت‌های مجزا مخصوص عروس و داماد، ۲ کافی‌شاپ برای صرف میان وعده، اتاق‌های خانوادگی، منطقه مخصوص سیگارکشیدن، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت رایگان هتل، اتاق‌های عایق صدا، آسانسور و... اشاره کرد که تمامی این امکانات دست‌به‌دست هم می‌دهند تا شما لحظات فوق‌العاده‌ای را در طول سفر تجربه کنید و در مدت اقامت هیچ کمبودی نداشته باشید.

خدمات هتل


مزایای هتل دی‌سی‌پاتایا تنها در داشتن امکانات ویژه خلاصه نمی‌شود بلکه این هتل خدمات متفاوت و گسترده‌ای را نیز به مسافران ارائه می‌دهد که با داشتن چنین ویژگی‌هایی بدون شک هیچکس از اقامت در این هتل پشیمان نخواهد شد. پرسنل هتل با روی باز و فرهنگ مهمان‌نوازی تایلندی از مسافران استقبال می‌کنند. تمامی پرسنل مسلط به سه زبان انگلیسی، هلندی و تایلندی هستند و پذیرش هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.
همچنین هتل دی‌سی‌پاتایا دارای صرافی نیز است که امکان تبدیل ارز در محل را برای مسافران فراهم می‌کند. علاوه‌برآن هتل دی‌سی‌پاتایا دارای محل مخصوصی برای نگهداری کودکان و نوزادان است که والدین می‌توانند با خیال راحت کودکان خود را به این محل بسپارند و با آسایش تمام از سفر لذت ببرند. از دیگر خدمات هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، ارائه رایگان روزنامه در لابی هتل، امکان برداشت وجه نقد از طریق خودپرداز، امنیت ۲۴ ساعته، صندوق امانات، رخت‌شویی، محل نگهداری چمدان و... اشاره کرد که تمامی آن‌ها منجر می‌شوند هتل دی‌سی‌پاتایا مقصد نهایی و محبوب گردشگرانی باشد که به شهر زیبای پاتایا سفر می‌کنند.

واحدهای اقامتی هتل


هتل دی‌سی‌پاتایا دارای ۱۹۰ اتاق مجهز است که در ۸ طبقه قرار گرفته‌اند. واحدهای اقامتی هتل انواع مختلفی دارند و این امکان را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند تا بتوانند بر اساس سلیقه و نیاز خود یکی را به‌دلخواه انتخاب کنند. انواع اتاق‌های هتل دی‌سی‌پاتایا شامل استودیو، اتاق یک‌نفره، سوئیت جونیور با یک اتاق‌خواب، سوئیت خانوادگی با ۲ اتاق‌خواب و مجموعه پانورما است. لازم به ذکر است که در تمام واحدهای اقامتی هتل اینترنت به‌صورت رایگان وجود دارد و اقامت کودکان زیر ۱۲ سال در صورتی که از تخت اضافه استفاده نکنند در تمام واحدهای اقامتی هتل رایگان است.


امکانات واحدهای اقامتی هتل


تمامی واحدهای اقامتی هتل دی‌سی پاتایا با طراحی مدرن و امکانات رفاهی کامل ارائه می‌شوند و همین مسئله اقامت را برای مسافران دلچسب و لذت‌بخش می‌کند. واحدهای اقامتی همگی مجهز به امکاناتی مانند یخچال، دستگاه قهوه‌ساز و چای‌ساز، تلویزیون LED، آب‌معدنی رایگان، گاوصندوق، تختخواب، تخت نوزاد (رایگان)، حمام اختصاصی با سشوار و حوله، آینه، تهویه مطبوع و... هستند. مبلمان و بالکن نیز در برخی از اتاق‌ها وجود دارند. لازم به ذکر است که تمام واحدها به‌صورت روزانه سرویس می‌شوند و اقدامات امنیتی که برای اتاق‌ها در نظر گرفته شده است باعث می‌شود اتاق‌ها کاملاً امن و بی‌خطر باشند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل دی‌سی‌پاتایا


باغ ژوراسیک: ۹۸۰ متر
بازار شناور پاتایا: ۱ کیلومتر
برج پارک پاتایا: ۱ کیلومتر
پارک ببر پاتایا: ۱.۲ کیلومتر
ساحل جومتین: ۳.۵ کیلومتر
معبد بزرگ بودا: ۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است