search
menu

هتل Balihai Bay Pattaya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Balihai Bay Pattaya
فاصله هتل بالی های بی تا جاهای دیدنی

درباره هتل Balihai Bay Pattaya


هتل بالی های بی پاتایا در نزدیکی اسکله‌ای به همین نام قرار دارد که مجموعه‌ای از بهترین امکانات لازم را برای گذراندن اقامتی ماندگار در این شهر فراهم نموده است. از جمله امکانات رفاهی هتل بالی های بی پاتایا می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی بار، کتری برقی و دسترسی رایگان به اینترنت وای فای اشاره کرد. امتیاز قابل توجه هتل بالیهای بی، قرار گرفتن میان کوه‌های جنگلی و دریا است. به این ترتیب مسافران در هر سمتی از هتل که اقامت داشته باشند به چشم اندازی فوق العاده دسترسی دارند و می‌توانند از داخل بالکن، از تماشای آن لذت ببرند. ضمناً هر اتاق به یک حمام اختصاصی مجهز است که تمامی لوازم مورد نیاز برای استحمام مانند حوله، شامپو و صابون در آن تعبیه شده است. به این ترتیب نیازی به حمل وسایل اضافی که باعث سنگینی چمدان و لوازم سفر می‌شود، نخواهد بود.

صبحانه به صورت رایگان در هتل بالی های بی پاتایا سرو می‌شود و انواع غذا‌های محلی و بین المللی هم در رستوران عرضه می‌شود و مسافران می‌توانند برای صرف ناهار، میان وعده و شام به آن مراجعه کنند. با هماهنگی پذیرش هتل، افراد می‌توانند به صورت رایگان از پارکینگ استفاده نمایند. البته به خاطر داشته باشید که برای این کار، باید از پیش، فضای پارکینگ را رزرو کرده باشید.
Balihai Bay Pattaya به خاطر قرار گرفتن در نزدیکی دریا، موقعیت بسیار مناسبی برای دسترسی به ساحل‌های معروف و شناخته شده شهر دارد. همچنین تفریحات آبی هم از گزینه‌های جذابی است که افراد برای گذراندن اوقات فراغت، می‎توانند به آن فکر کنند. در فاصله نه چندان دور از هتل بالی های بی می‌توانید به سواحل زیبای پاتایا و Cosy بروید که بهترین مکان برای شناکردن یا امتحان کردن انوان نوشیدنی و حتی دیدن منظره‌ی زیبای غروب خورشید است. لازم به ذکر است مرکز خرید رویال پلازا پاتایا در فاصله مناسبی از هتل بالی های بی قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل بالی های بی، فرودگاه بین‌المللی یو-تاپائو نام دارد.

فاصله هتل بالی های بی تا جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل پاتایا: ۹۵۰ متر
فاصله تا چشم انداز پاتایا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل پارادایس: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید اونیو: ۱.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است