search
menu

هتل A One Star Pattaya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل A-One Star Pattaya
امکانات و خدمات عمومی هتل ای وان استار پاتایا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ای وان استار پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل A-One Star Pattaya


همانطور که می دانیم تایلند و بخصوص پاتایا یکی از مقاصد پربازدید برای گردشگران تفریحی است و وجود هتلی مجهز و مناسب از ضروریات آن است و در این خصوص می توان هتل ای وان استار پاتایا در تایلند را مثال زد که از هتل های مدرن سه ستاره است. هتل A-One Star Pattaya در نزدیکی مرکز شهر پاتایا واقع شده است و دسترسی عالی به ساحل و جاذبه های تفریحی اطراف دارد. هتل تا فرودگاه بین المللی یو تاپا‌‌ئو فاصله ای حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه ای دارد که با رزرو بلیط هواپیما پاتایا، به راحتی می توانید از فرودگاه به هتل برسید.
یکی از ویژگی های خوب این هتل این است که فاصله آن تا ساحل پاتایا ۱۵۰ متر است و بعد از پیاده روی و تفریح در کنار دریا و تماشای طلوع یا غروب آفتاب می توانید بعد از ۳ دقیقه به اتاق خود برگردید و استراحت کنید. اگر اقامتگاهی برای تمدد اعصاب و آسودگی در طول سفر می خواهید و علاوه بر آن انتظار به صرفه بودن قیمت ها و بالا بودن کیفیت به همان مقدار را دارید، این هتل انتخابی ایده آل است.

امکانات و خدمات عمومی هتل ای وان استار پاتایا


هتل ای وان استار دارای امکاناتی از جمله لابی، محوطه ای زیبا، رستوران، صبحانه بوفه، اینترنت رایگان، لاندری، استخر روباز، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، امنیت ۲۴ ساعته، آسانسور، امکانات برای افراد معلول و ارائه ویلچر، اتاق نگهداری چمدان و خشکشویی است. قابل ذکر است که پذیرش ۲۴ ساعته هتل امکان تبدیل ارز را برای شما فراهم می کند و اگر مایل به گشت و گذار با تور در شهر باشید؛ می توانید از خدمات تور هم استفاده کنید. کارکنان ماهر در مهمان نوازی که مسلط به زبان انگلیسی هستند پذیرای میهمانان و مسافران از سراسر دنیا در این هتل هستند. همچنین باید گفت که این هتل انتخاب بسیاری از زوج های جوان است.

اتاق های هتل


تعداد ۱۴۲ اتاق در هتل وجود دارد؛ اتاق هایی در انواع یک تخته، دو تخته تویین و دابل استاندارد و یا دارای بالکن، اتاق های خانوادگی مجهز با طراحی حرفه ای و زیبا اقامتی خوش و راحت را برای مسافران به ارمغان می آورند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل ای وان استار همانطور که انتظار می رود دارای تلوزیون، اینترنت وای فای رایگان، تهویه مطبوع، تلفن، مینی بار، آب معدنی، کمد لباس، گاوصندوق، وان و دوش در حمام و سشوار هستند و کارکنان در بخش خدمات خانه داری و نظافت روزانه تمیزی و آسایش مسافران را تامین می کنند. اتاق ها ممنوعیت سیگار کشیدن دارند اما می توانید به محوطه باز هتل بروید و یا اتاق های دارای بالکن را رزرو کنید و همچنین در کنار خانواده یا دوستان خود اوقات خوشی را در هوای تازه و مطبوع سپری کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل ای وان استار پاتایا مجهز به امکانات تفریحی است که باعث می شود کمبودی را در مدت اقامت خود حس نکنید و سفری به یادماندنی را داشته باشید و سرگرم شوید؛ امکاناتی از قبیل: سونا، مرکز ماساژ و اسپا برای کسب آرامش و رفع خستگی های سفر با هواپیما و یا گردش های شهری، استخر رایگان در فضای باز و مرکز ورزشی برای مسافرانی که ورزش جزئی از زندگی روزمره شان است. با این تنوع امکانات و خدمات در این هتل بعید است که احساس کسلی یا بی حوصلگی کنید و چنانچه تنها و یا با افراد دیگری سفر کرده باشید، بی شک لحظات خاطره انگیزی را خواهید داشت. اگر قصد سفر به پاتایای تایلند را دارید، حتما هتل ای وان استار را در لیست اقامتگاه های انتخابی خود قرار دهید.

رستوران هتل


اگر غذا خوردن و محیطی که در هتل غذا میل می کنید برای شما مهم است، نگران نباشید؛ زیرا این هتل رستورانی با فضایی دلنشین دارد که انواع خوراک های لذیذ بین المللی را در منوی خود ارائه می کند و رضایت شما را فراهم می کند.

فاصله هتل ای وان استار پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان واکینگ استریت: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کشتی تفریحی هوا هین پاتایا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا اسکله نا بان: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا بازار شناور پاتایا: ۱۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی و تفریحی سوان تای پاتایا: ۱۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است