search
menu

هتل A and M Villa Pattaya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
هتل A & M Villa Pattaya
اماکن نزدیک هتل ای اند ام ویلا پاتایا

هتل A & M Villa Pattaya


هتل ای اند ام ویلا پاتایا یکی از بهترین گزینه‌هایی که برای اقامت در سفر‌های تفریحی و یا کاری، می‌شود انتخاب کرد. اتاق‌های هتل ای اند ام ویلا پاتایا بر اساس آخرین استاندارد‌های صنعت گردشگری طراحی شده اند و به امکاناتی از قبیل سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون ال سی دی، یخچال، میز تحریر و مبل راحتی مجهز شده اند. علاوه بر این امکانات فوق، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی هم در تمامی اتاق‌ها تعبیه شده است.
پذیرش هتل ام اند ای ویلا پاتایا به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی است. کارکنان هتل A & M Villa Pattaya علاوه بر زبان محلی، به زبان‌های انگلیسی و آلمانی هم مسلط هستند و به خوبی با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند. مسافران می‌توانند در فضای لابی هتل و همچنین در داخل تمامی اتاق‌ها، به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باند. مسافران با هماهنگی واحد پذیرش می‌توانند از خدماتی مثل خشکشویی، سروس رفت و برگشت فرودگاهی (با پرداخت هزینه) و همچنین خدمات اتومبیل و دوچرخه بهره مند شوند. پارکینگ هتل ام اند ای ویلا هم به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
هتل A & M Villa Pattaya در ۱۳۰ کیلومتری فرودگاه بین المللی پاتایا قرار گرفته و دسترسی مناسبی به فرودگاه دارد. یکی از بهترین مزایای اقامت در هتل ای اند ام ویلا پاتایا، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی شهر است. امتیازی که در سفر‌های تفریحی، اهیمت فوق العاده‌ای دارد و تمام مسافر‌ها از سادگی رفت و آمد در سطح شهر استقبال می‌کنند. در همین راستا به فاصله هتل تا برخی از مکان‌های دیدنی اشاره شده تا با خیالی آسوده نسبت به تهیه بلیط هواپیما و رزرو اتاق در هتل ای اند ام ویلا اقدام کنید.

اماکن نزدیک هتل ای اند ام ویلا پاتایا


فاصله تا گالری Gems پاتایا: ۶ دقیقه به صورت پیاده
فاصله تا مرکز خرید Toscano: ‏۶ دقیقه پیاده روی
فاصله تا ساحل دریا: ۱۵ دقیقه به صورت پیاده
فاصله تا آکواریوم Monster: ‏۵۲ دقیقه پیاده
فاصله تا فرودگاه بین المللی بانکوک: ۷۲ کیلومتر




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است