search
menu

هتل Iyara Beach Hotel and Plaza Ko Samui

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Iyara Beach Hotel and Plaza
فاصله هتل آیارا بیچ و پلازا با اماکن مهم

درباره هتل Iyara Beach Hotel and Plaza


هتل آیارا بیچ و پلازا یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر چاونگ واقع در کشور تایلند است. جالب است بدانید که هتل آیارا بیچ و پلازا چاونگ در ساحل و در منطقه ای با موقعیت عالی و فوق العاده برای خرید خوب در شهر چاونگ واقع شده است. مجسمه بزرگ بودا و ماهیگیران، اماکن دیدنی و قابل توجهی هستند و زیبایی طبیعی این منطقه را می توان در ساحل چاونگ و ساحل چاونگ نوی مشاهده کرد.
پیدا کردن یک هتل ایده آل خانوادگی در Chaweng کاری دشوار نیست. به هتل آیارا بیچ و پلازا خوش آمدید، گزینه خوبی برای مسافرانی مثل شما است. هتل آیارا بیچ و پلازا چاونگ با کارمندان آموزش دیده بسیار مودب آماده خدمات رسانی به مهمانان عزیز می باشد. نزدیک بودن به ماری مسیحیان (کلیسای مسیحیان)، یک مکان دیدنی محبوب چاونگ، هتل آیارا بیچ و پلازا را به یک مقصد عالی برای گردشگران مبدل کرده است.
بهتر است بدانید که هتل Iyara Beach Hotel and Plaza ۷۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات هتل آیارا بیچ پلازا چاونگ که برای رفاه حال و آسایش بیشتر مهمانان تدارک دیده شده می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، استخر روباز، خشکشویی، اتاق سیگار ممنوع، ماساژ، خود پرداز، فروشگاه اشاره کرد.
اتاق‌‌های هتل آیارا بیچ و پلازا با تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار و گاو صندوق و حمام خصوصی، راحتی فوق العاده را برای شما به ارمغان خواهد آورد و مهمانان می توانند با وای فای رایگان به اینترنت بروید و از اقامت خود در شهر چاونگ و هتل آیارا بیچ و پلازا لذت ببرند. لازم به ذکر است که تمام تخت خواب‌های اتاق‌ها دارای بیمه می باشند.
مهمانان عزیز می‌ توانند برای ماساژ یا انجام سفر های کوتاه به میز تور هتل مراجعه کنند. همچنین جالب است بدانید که یک مرکز خرید در هتل آیارا بیچ و پلازا وجود دارد که شما می توانید به راحتی سوغات تهیه نمایید. یکی از خدمات شگفت انگیز هتل آیارا بیچ و پلازا این است که هتل روزانه حوله های بزرگ ساحلی برای استخر یا برای استراحت در کنار ساحل برای همه مشتریان خود فراهم می کند.
در ساحل تخت‌های ماساژ زیر سایه وجود دارد که توصیه می کنیم، یک ماساژ یک ساعته را معمولاً امتحان و تجربه نمایید. میهمانان می توانند با غرق شدن در استخر روباز ، احساسات خود را دوباره جوان کنند و روی تراس آفتاب و ماساژ سنتی تایلند قرار دهند. قایق های ماهیگیری و غواصی در امتداد جبهه ساحل واقع شده اند.
جبهه ساحلی مکانی عالی با ماسه های پودری می باشد که کارکنان همیشه برای تمیز نگه داشتن ملک در تلاش هستند. نکته جالب توجه در مورد هتل آیارا بیچ و پلازا اینکه در رستوران هتل انواع غذاهای غربی و تایلندی و غذا‌های دریایی و تنقلات ارائه می شود همچنین یک رستوران آل فرانسوی هم آماده پذیرایی از مهمانان هتل می باشد.
وقتی احساس گرسنگی می کنید، حتماً کافه قهوه را چک کنید؛ جشنواره مرکزی سامویی، ساموی دلیس و زینگ، که بعضی از کافه های محبوب مردم محلی و افراد خارج از شهر هستند را نیز فراموش نکنید. همچنین شما می توانید صبحانه خود را در کنار ساحل بسیار جذاب چاونگ میل نمایید و هنگام سرو صبحانه از منظره ساحل لذت ببرید.
این هتل مکانی لوکس و زیبا برای استراحت و دیدن از مکان‌ های تفریحی و فرهنگی و گردش در ساحل و جاذبه‌ های طبیعی است. درست است که املاک هتل آیارا بیچ و پلازا در ساحل چاونگ مرکزی است اما هنوز از همه سر و صدا ها و جاده فاصله دارد و یک مکان دنج برای استراحت و گذراندن تعطیلات می باشد. شایان ذکر می باشدکه استخر هتل هم مکان شگفت انگیزی برای تفریح است. لازم به ذکر است که هتل آیارا بیچ و پلازا همچنین آماده ارائه خدمات برای مهامانان به مناسبت های اجتماعی و شرکتی دارای مکان ملاقات و ضیافت است.

فاصله هتل آیارا بیچ و پلازا با اماکن مهم


فاصله هتل آیارا بیچ و پلازا تا ساحل چاونگ: ۱۰۰ متر
فاصله هتل آیارا بیچ و پلازا تا کلوپ انبه: ۵۰۰ متر
فاصله هتل آیارا بیچ و پلازا تا دریاچه چاونگ: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل آیارا بیچ و پلازا تا خیابان پیاده روی چاونگ: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل آیارا بیچ و پلازا تا رستوران ها و بازارها: ۲ کیلومتر

علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است