search
menu

هتل Vismaya Suvarnabhumi Hotel Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vismaya Suvarnabhumi Hotel Bangkok
امکانات کلی هتل ویسمایا سوارنابومی بانکوک
اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
امکانات اتاق های هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل ویسمایا سوارنابومی بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Vismaya Suvarnabhumi Hotel Bangkok


هتل ویسمایا سوارنابومی بانکوک یک هتل ۳ ستاره است که در ۲ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی قرار دارد. نام هتل ویسمه برگرفته از زبان سانسکریت و به معنی حس شگفتی است؛ و در حقیقت شگفتی حسی است که شما پس از رسیدن به هتل ویسمه خواهید داشت. ساختمان کم ارتفاع و کاملا مدرن هتل ویسمه یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در بانکوک است. با انتخاب این هتل به راحتی می‌توانید از جاهای دیدنی بانکوک دیدن کرده و سفری جذاب داشته باشید. چنانچه تمایل به سفر به این شهر و خرید آنلاین بلیط هواپیما دارید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

امکانات کلی هتل ویسمایا سوارنابومی بانکوک


اقامت در هتل ویسمه سوارنابومی همراه با برخورداری از امکانات فراوانی است که سفر به بانکوک را برایتان دلچسبتر خواهد کرد. از جمله امکانات این هتل زیبا می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر شنا، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، فکس، فتوکپی، کپسول آتشنشانی، دوربین مدار بسته در محیط های عمومی، صندوق امانات، تهویه مطبوع و آسانسور اشاره کرد. سیگار کشیدن در اتاق ها و داخل هتل Vismaya Suvarnabhumi Hotel Bangkok ممنوع است، ولی محوطه‌ای برای افراد سیگاری اختصاص داده شده است. در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید روی کمک کارکنان این هتل حساب کنید، کارکنان هتل ویسمه به دو زبان تایلندی و انگلیسی مسلط هستند و از هیچ تلاشی برای یک اقامت ایده‌آل دریغ نمی‌کنند. ضمنا بردن حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. هتل ویسمه سوارنابومی روزانه نظافت می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک شویی، اتو و لباس شویی بهره‌مند شوید.

اتاق های هتل


هتل ویسمه سوارنابومی دارای ۶۷ واحد کاملا مجهز و مدرن است؛ که ۶۳ واحد آن، اتاق های لوکس و ۴ واحد دیگر، سوئیت هستند. بعضی از واحدهای اقامتی چشم انداز زیبایی به سمت استخر دارند که می‌توانید اقدام به رزرو نمایید. اتاق های خانواده از جمله اتاق های محبوب این هتل ۳ ستاره است.

امکانات تفریحی هتل


محوطه و باغ این هتل، محیط زیبا و دنجی هستند که می‌توانید ساعات آرامی را در آن بگذرانید، با همسفران خود گپ زده و دسر مورد علاقه‌تان را میل کنید. شنا کردن از دیگر فعالیت های لذت بخشی است که با اقامت در هتل ویسمه می‌توانید تجربه کنید. استخر این هتل در تمام فصول سال باز بوده و کاملا رایگان است. استخرهای روباز هتل ویسمایا سوارنابومی بانکوک دارای چترهای خورشید، صندلی های مخصوص و دیگر امکانات رفاهی هستند. پیشنهاد می‌کنیم پس از گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی بانکوک با یک ماساژ و اسپای عالی خستگی را از تن و بدنتان دور کنید.

رستوران هتل


و اما در مورد بخش خوشمزه هتل سوارنابومی: صبحانه خود را می‌توانید در اتاق و یا رستوران میل کنید. زمان سرو صبحانه از ساعت ۵.۳۰ تا ۱۰.۳۰ صبح است و شامل طیف وسیعی از خوردنی های لذیذ است. رستوران این هتل جانا نام دارد و به گفته مهمانان هتل از بهترین رستوران های شهر بانکوک است. غذاهای تایلندی و بین‌المللی در این رستوران سرو می‌شوند. غذای کودک، اسنک، انواع میوه و نوشیدنی از دیگر آپشن های این رستوران درجه یک هستند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل ویسمه سوارنابومی بسیار شیک و مدرن هستند. دکوراسیون زیبا و ظریف اتاق های این هتل بسیار چشم نواز است. اتاق های عایق صدای این هتل، آرامش مهمانان را در طول اقامت تضمین می‌کند. تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز و قهوه ساز هستند. تخت های راحت، مبلمان، صندلی، میز کار، تلفن و حمام خصوصی با تمام لوازم بهداشتی از جمله امکانات اتاق های این هتل هستند.

دلایل انتخاب هتل


موقعیت مکانی عالی
قیمت مناسب
کیفیت عالی
کارکنان خوش برخورد

فاصله هتل ویسمایا سوارنابومی بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد وات فرا کائو بانکوک: ۷ دقیقه
فاصله تا باغ سوارنابومی: ۱۲ دقیقه
فاصله تا مرکز خرید پاسئو: ۱۶ دقیقه
فاصله تا پارک و باغ گیاه شناسی رامای نهم: ۲۰ دقیقه
فاصله تا آسمان خراش کینگ پاور ماهاناخون: ۳۰ دقیقه
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است