search
menu

هتل The Sukosol Hotel Bangkok

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Sukosol Hotel Bangkok
امکانات کلی هتل سوکسول بانکوک
رستوران هتل
اتاق های هتل و امکانات آن ها
فاصله هتل سوکسول بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Sukosol Hotel Bangkok


هتل سوکسول بانکوک یک هتل ۵ ستاره مجلل و شیک است که در قلب بانکوک و در نزدیکی مراکز خرید و سرگرمی واقع شده است. این هتل به دلیل نزدیک بودن به جاهای دیدنی بانکوک از جمله کاخ موزه سوان پاککاد، بازار پراتونام، سیام دیسکاوری و کاخ بزرگ مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است. همچنین در وسط منطقه سلطنتی معروف بانکوک، هتل با بهترین گزینه های صرف غذا به راحتی قابل دسترسی است. این هتل به عنوان یک هتل دارای مجوز رسمی در تایلند، مورد بازرسی قرار گرفته و از شرایط سختگیرانه تعیین شده توسط دولت تایلند برای اطمینان از ایمنی و امنیت میهمانان برخوردار است. تلفیق معماری به سبک استعماری، امکانات مدرن و زیبایی های آسیایی، The Sukosol Hotel Bangkok را به مکانی فوق العاده برای یک اقامت بی نظیر تبدیل کرده است. اگر قصد تهیه بلیط هواپیما خارجی و سفر به بانکوک تایلند را داشته باشید، هتل سوکسول بانکوک گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل سوکسول بانکوک


هتل سوکسول بانکوک دارای پارکینگ اختصاصی رایگان در محل، اینترنت بی سیم رایگان، رستوران، استخر پشت بام، مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی، فروشگاه تهیه سوغاتی، جواهرسازی و موارد دیگر است. سالن بدنسازی و مرکز اسپای هتل The Sukosol Hotel Bangkokبسیار مجهز بوده و علاقمندان می توانند بعد از ورزش ریلکس کرده و استراحتی به بدن خود دهند. امکانات برای افراد کم توان و معلول، میز تور، انبار چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. در صورت نیاز به صرافی می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. هنگام تهیه بلیط هواپیما بانکوک و رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل این هتل ندارید. استعمال دخانیات در اتاق ها و فضاهای عمومی هتل ممنوع بوده اما اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای مسافران دیگر ایجاد نکنند. علاوه بر خدمات اشاره شده در بالا امکاناتی همچون نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتو، فکس و فتوکپی نیز در دسترس است. کارکنان بسیار پاسخگو و خوش برخورد هتل با تسلط به زبان های انگلیسی، ژاپنی، تایلندی و چینی اقامتی دلنشین برای شما به ارمغان می آورند. برای کودکان برابر یا کمتر از۳ سال تختخواب کودک رایگان در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


هتل سوکسول بانکوک دارای ۳ رستوران است: رستوران بین المللی پاتومات، رستوران چینی لین فا، سافییر بار. مجموعه ای از غذاهای متنوع لذیذ بین المللی، ایتالیایی، ژاپنی و تایلندی در رستوران های هتل ارائه می شود. در رستوران ها، لابی و اماکن عمومی از اشیای عتیقه و مصنوعات از سراسر آسیا و جهان استفاده شده است. بعد از یک روز گردش در بانکوک، می توانید با یک نوشیدنی خنک در City Lounge استراحت کرده و لذت ببرید.

اتاق های هتل و امکانات آن ها


از بین طیف وسیعی از اتاق های لوکس، اتاق های خانوادگی، سوئیت های اجرایی و اتاق های باشگاه VIP می توانید اتاق دلخواه خود را انتخاب کنید. تمام اتاق ها به گونه ای عالی طراحی شده اند تا جذابیت منحصر به فرد تایلند را به خود اختصاص دهند و نهایت راحتی را در اختیار میهمانان قرار دهند. اتاق های این هتل ۵۰۰ اتاقه دارای امکانات متعدی از جمله اینترنت رایگان، مبلمان شیک، فضای نشیمن، تخت، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تجهیزات تهیه قهوه و چای، حمام اختصاصی، حوله و سایر ملزومات بهداشتی و آرایشی است. همچنین اتاق های میهمان به سبک تایلندی و با چوب درخت ساج تزیین شده اند. برای جابه جایی بین طبقات هتل سوکسول بانکوک می توانید از آسانسور استفاده کنید. امکان سرو صبحانه در اتاق های هتل سوکسول نیز فراهم شده است.

فاصله هتل سوکسول بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار پراتونام: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا سیام دیسکاوری: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه سوان پاککاد: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ بزرگ: ۶ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی دون موئانگ: ۲۰.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است