search
menu

هتل The Phoenix Hotel Suvarnabhumi Airport Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Phoenix Hotel Bangkok - Suvarnabhumi Airport
امکانات کلی هتل فونیکس بانکوک
رستوران هتل فونیکس بانکوک
اتاق های هتل فونیکس بانکوک
امکانات اتاق های هتل فونیکس بانکوک
فاصله هتل فونیکس بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Phoenix Hotel Bangkok - Suvarnabhumi Airport


هتل فونیکس بانکوک هتل ۳ ستاره ارزان قیمت در شهر بانکوک تایلند قرار دارد. این هتل در نزدیکی فرودگاه بین‌ المللی سووارنابومی بانکوک واقع شده و مسافران به دلیل قیمت مقرون به صرفه این هتل را در بانکوک ترجیح می دهند. همچنین به دلیل فاصله ۱۰ دقیقه ای با فرودگاه سبب گشته تا به عنوان محلی برای استراحت بین راهی برای مسافران باشد. همچنین در هتل فونیکس بانکوک دسترسی رایگان به اینترنت وای فای فراهم شده است، همین طور از بالکن اختصاصی اتاق ها می توانید از مناظر اطراف لذت ببرید. هتل فونیکس در سال ۲۰۱۲ میلادی تاسیس شده و جزو هتل های نوساز بانکوک به شمار می رود. در هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما و سفر به شهر بانکوک یکی از اولویت های اصلی امنیت در شهر و هتل محل اقامت است که در هتل فونیکس نیز یکی از مهم ترین فاکتورها امنیت است، همچنین چندین دوربین مدار بسته در زاویه های مختلف این هتل کار گذاشته شده تا همه مناطق عمومی هتل را تحت پوشش قرار دهد. همچنین در این هتل برای رفاه حال بیشتر مسافران شاتل فرودگاهی رایگان از فرودگاه به صورت ۲۴ ساعته در ساعات معین هماهنگ با پروازهای این فرودگاه دایر است.

امکانات کلی هتل فونیکس بانکوک


هتل فونیکس بانکوک شامل امکاناتی نظیر اینترنت و پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی رایگان، اتاق های خانواده، میز پذیرش ۲۴ ساعته است. در فضای بیرونی هتل نیز می توانید به باغ بسیار زیبا و بالکن دسترسی داشته باشید و از طریق بالکن ها می توانید چشم انداز دلنوازی را تماشا کنید. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به این هتل ندارید. همان طور که اشاره شد محل های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده، زیرا در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید. خدماتی نظیر لباسشویی در این هتل با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. همینطور دسترسی معلولان به قسمت های مختلف این هتل به راحتی امکان پذیر است. اگر به قصد سفر کاری و تجارت به این شهر سفر می کنید، بهتر است بدانید که The Phoenix Hotel Bangkok Suvarnabhumi Airport محل های برای برگزاری جلسات و امکاناتی مانند فکس و فتوکپی دایر هستند. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند.

رستوران هتل فونیکس بانکوک


در این هتل رستورانی فعالیت دارد که می توانید غذاهای تایلندی را به صورت منویی سفارش دهید، اما اگر غذاهای تایلندی دوست نداشته باشید، به راحتی می توانید از رستوران های موجود در نزدیکی هتل The Phoenix Hotel Bangkok - Suvarnabhumi Airport غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید.

اتاق های هتل فونیکس بانکوک


در هتل فونیکس می تواند انواع اتاق ها را رزرو کنید، اتاق ها عبارتند از اتاق توئین یا دوبل دولوکس، اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، سوئيت خانواده و اتاق استفاده روزانه (نهایت استفاده حداکثر تا ۶ ساعت).

امکانات اتاق های هتل فونیکس بانکوک


در هتل فونیکس بانکوک ۷۰ اتاق وجود دارد که در همه اتاق ها تهویه مطبوع هوا دایر است و اینکه به طور روزانه و رایگان نظافت و مرتب می شوند. در همه اتاق ها امکاناتی نظیر کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز، یخچال، کتری برقی، تلویزیون و تلفن، شبکه های ماهواره ای، میزکار، بالکن، پاسیو وجود دارند. نگران وسایل خود در این هتل نباشید، زیرا در هریک از اتاق ها گاوصندوق تعبیه شده است، همچنین در همه اتاق ها می توانید به حمام اختصاصی با دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی و آرایشی بهره مند شوید.

فاصله هتل فونیکس بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل فونیکس بانکوک تا کلوب رویال: ۹.۳ کیلومتر
فاصله هتل فونیکس بانکوک تا خانه جیم تامپسون: ۲۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل فونیکس بانکوک تا قصر دوسیت: ۲۹.۴ کیلومتر
فاصله هتل فونیکس بانکوک تا پارک لومپینی: ۳۰.۱ کیلومتر
فاصله هتل فونیکس بانکوک تا معبد وات سوسات: ۳۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل فونیکس بانکوک تا موزه ملی بانکوک: ۳۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است