search
menu

هتل The O Zone Airport Inn ‌Bangkok

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The O-Zone Airport Inn Bangkok
امکانات کلی هتل اوـزون ایرپورت این
اتاق های هتل اوـزون ایرپورت این
امکانات اتاق های هتل اوـزون ایرپورت این
فاصله هتل اوـزون ایرپورت این بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The O-Zone Airport Inn Bangkok


هتل اوـزون ایرپورت این در شهر بانکوک واقع شده است و با مراکز تجاری شهر فاصله پیاده ۳ دقیقه ای دارد. این هتل با بالکن های اختصاصی خود همواره اقامتی عالی برای گردشگران فراهم می کند. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل نیز سوارنابومی بانکوک است که در ۸ کیلومتری آن قرار دارد. امکان رزرو این هتل در سایت بوکینگ از سال ۲۰۱۸ فراهم شده است و به راحتی می توانید در هنگام خرید بلیط هواپیما با مراجعه به این سایت روزهای اقامت خود را مشخص کنید. زمان تحویل اتاق در هتل اوـزون ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات کلی هتل اوـزون ایرپورت این


در هتل او زون بانکوک می توانید به امکانات عمومی نظیر اینترنت رایگان، چای ساز و قهوه ساز دسترسی داشته باشید. اجازه بردن حیوانات خانگی را همراه خود به این هتل ندارید. کادر مجرب و خوش برخورد هتل The O-Zone Airport Inn Bangkok برایتان اقامتی خوش فراهم خواهند کرد، همچنین کادر این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند. امکان دسترسی رایگان به پارکینگ نیز در محوطه وجود دارد ولی توجه داشته باشید که نیازی به رزرو پارکینگ نیست. قسمت پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و در هر ساعتی که بلیط هواپیما خریداری کرده باشید، جای نگرانی نیست. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از راه پله استفاده کنید. همچنین از نظر افرادی که این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند، تمیزی و مرتب بودن وسایل زبانزد همگان است و مورد جالب توجه در مورد این هتل نزدیکی حدودا ۱۰ رستوران و بار در اطراف این هتل است که به شدت پیشنهاد می شود تا غذاهای این رستوران ها را امتحان کنید. توجه داشته باشید که اقامت برای کودکان تا دو سال رایگان بوده و نیازی به رزرو تخت نیست و برای کودکان ۳ تا ۱۲ ساله درخواست تخت اضافی با پرداخت هزینه همراه است. برای نوجوانان بالاتر از ۱۳ سال نیز همانند بزرگسالان باید تخت رزرو شود.

اتاق های هتل اوـزون ایرپورت این


در این هتل ۱۰ اتاق وجود دارد. نوع استاندارد اتاق برای اقامتتان اتاق کینگ استاندارد نام دارد که شامل یک تختخواب بزرگ دو نفره است. چشم انداز اتاق های این هتل رو به خیابان است و سایز اتاق ها نیز بزرگ هستند.

امکانات اتاق های هتل اوـزون ایرپورت این


همه اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع بوده و نظافت نیز به صورت روزانه و رایگان انجام می گیرد. در اتاق های هتل اوـزون بانکوک می توانید به کمد لباس و رخت آویز دسترسی داشته باشید. همچنین در اتاق ها بالکن، سنسور آتش سوزی و دود، آینه، چای ساز و قهوه ساز، یخچال، کتری برقی، تلویزیون، تلفن، شبکه های کابلی وجود دارند. از بالکن اختصاصی موجود در اتاق ها می توانید منظره باغ اطراف را تماشا کنید و لذت ببرید. همچنین با رزرو اتاق در این هتل می توانید به صورت رایگان به پارکینگ دسترسی داشته باشید. علاوه بر موارد ذکر شده حمام اختصاصی نیز در همه اتاق ها وجود دارد و در داخل حمام ها نیز دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی قرار داده شده اند. در صورت نیاز می توانید تختخواب یا تشک اضافی درخواست کنید، البته برای این کار باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.

فاصله هتل اوـزون ایرپورت این بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل اوـزون ایرپورت این بانکوک تا مرکز خرید پاسئو مال: ۵ کیلومتر
فاصله هتل اوـزون ایرپورت این بانکوک تا جنگل مترو: ۱۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل اوـزون ایرپورت این بانکوک تا پارک کینگ راما: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل اوـزون ایرپورت این بانکوک تا پارک سیام: ۱۶.۶ کیلومتر
فاصله هتل اوـزون ایرپورت این بانکوک تا مجموعه مگابانگا: ۲۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل اوـزون ایرپورت این بانکوک تا خانه جیم تامپسون: ۲۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است