search
menu

هتل The Ivory Suvarnabhumi Airport Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Ivory, Suvarnabhumi Airport Bangkok
امکانات کلی هتل ایوری
رستوران هتل ایوری
اتاق های هتل ایوری
امکانات اتاق های هتل ایوری
فاصله هتل ایوری سووارنابومی ایرپورت بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Ivory, Suvarnabhumi Airport Bangkok


هتل ایوری در فرودگاه شهر بانکوک واقع شده است و از این هتل تا جاذبه های مشهور و دیدنی شهر مسافت کوتاهی وجود دارد، همچنین تا میدان اصلی شهر نیز فاصله کمی است، بنابراین به راحتی می توانید با ماشین یا پیاده دسترسی داشته باشید. این هتل بی نظیر مناسب کسانی است که مسافر فرودگاه سووارنابومی هستند یا در میان سفرهایشان مجبور به اقامت در این شهر هستند، این هتل تا مرکز شهر بانکوک حدودا ۴۰ دقیقه فاصله دارد. این هتل زیبا در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده و در سال ۲۰۱۲ نیز مورد مرمت قرار گرفته است. همچنین امکان رزرو این هتل از طریق سایت بوکینگ از سال ۲۰۱۰ امکان پذیر است که در هنگام رزرو بلیط هواپیما به راحتی می توانید با مراجعه به سایت ذکر شده اتاق مورد نظرتان را رزرو نمایید. این هتل برای افرادی که به منظور سرگرمی یا تجارت به بانکوک سفر می کنند مناسب است.

امکانات کلی هتل ایوری


در هتل ایوری بانکوک پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و با خوشرویی از میهمانان استقبال می کنند. از امکانات عمومی هتل The Ivory, Suvarnabhumi Airport Bangkok می توان به شاتل فرودگاهی، اینترنت و پارکینگ رایگان و اتاق های مخصوص غیرسیگاری ها اشاره کرد. البته شاتل فرودگاهی رایگان برای دو نوع اتاق در این هتل شامل می شود و بقیه اتاق ها می توانند با پرداخت هزینه استفاده کنند. این هتل در امن ترین محیط و در مدرن ترین حالت ممکن ساخته شده است و از لحاظ تمیزی زبانزد مسافرانی است که در این هتل اقامت داشته اند. در قسمت لابی این هتل می توانید به محل نگهداری چمدان ها دسترسی داشته باشید تا زمان دریافت اتاق یا تا زمان پروازتان می توانید چمدان هایتان را به این محل بسپارید. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است. کارکنان هتل ایوری به زبان های تایلندی و انگلیسی تسلط دارند و از این بابت جای نگرانی نیست به راحتی می توانید با کارکنان ارتباط برقرار کنید. همچنین در نزدیکی هتل می توانید به بازارهای شبانه بروید، بازارهایی که شور و ذوق جریان داشته و محل مناسبی برای تهیه سوغاتی برای دوستان و آشنایان است. حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل The Ivory Suvarnabhumi Airport Bangkok را ندارند و همچنین خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه اضافی همراه است. برای دسترسی به طبقات بالایی نیز می توانید از آسانسور استفاده کنید.

رستوران هتل ایوری


کافی شاپ این هتل از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب فعالیت داشته و می توانید صبحانه های خوشمزه را در طعم های تایلندی و بین المللی امتحان کنید، ولی برای وعده های ناهار و شام می توانید به پاسئو مال در ۴۰۰ متری این هتل مراجعه کنید.

اتاق های هتل ایوری


در هتل ایوری بانکوک ۳۰ اتاق وجود دارد و شما نیز می توانید انواع اتاق را رزرو کنید که عبارتند از اتاق ترپیل سوپریور، اتاق توئين سوپریور، اتاق دوبل سوپریور با ترانسفر فرودگاهی، اتاق توئین سوپریور با ترانسفر فرودگاهی و اتاق دوبل سوپریور.

امکانات اتاق های هتل ایوری


در اتاق های این هتل تهویه هوا وجود دارد و اتاق ها به صورت روزانه و رایگان نظافت می شود و در همه اتاق ها به کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز، یخچال، تلویزیون و مینی بار، کتری برقی، میزکار، شبکه های ماهواره ای و آب آشامیدنی و قهوه دسترسی خواهید داشت و در اتاق های این هتل از بالکن های اختصاصی تماشای منظره اطراف لذت خواهید برد. در حمام های این هتل می توانید به دوش، توالت فرنگی، سشوار و لوازم بهداشتی قرار داده شده است. مطمئن باشید که با اقامت در این هتل اقامتی به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

فاصله هتل ایوری سووارنابومی ایرپورت بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل ایوری تا جنگل مترو: ۱۰.۱ کیلومتر
فاصله هتل ایوری تا خانه جیم تامپسون: ۲۹.۳ کیلومتر
فاصله هتل ایوری تا پارک لومپینی: ۳۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل ایوری تا کاخ بزرگ: ۳۳.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است