search
menu

هتل The Heritage Hotels Srinakarin ‌Bangkok

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Heritage Hotels Srinakarin Bangkok
امکانات کلی هتل هریتیج سریناکارین
امکانات تفریحی هتل هریتیج سریناکارین
رستوران هتل هریتیج سریناکارین
اتاق های هتل هریتیج سریناکارین
امکانات اتاق های هتل هریتیج سریناکارین
فاصله هتل هریتیج سرینا کارین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Heritage Hotels Srinakarin Bangkok


هتل هریتیج سریناکارین به عنوان هتلی ۴ ستاره در شهر بانکوک واقع شده است. این هتل در فاصله اندک پیاده تا مراکز خرید، رستوران ها و بارها قرار دارد. میهمانانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می نمایند به راحتی می توانند در دور تا دور شهر به گشت و گذار بپردازند و دسترسی آسانی به ایستگاه های مترو و اتوبوس دارد. همچنین نزدیکی ۱۵ کیلومتری به فرودگاه شهر یکی از امتیازات ویژه این هتل محسوب می شود. هتل هریتیج به عنوان ترکیبی از معماری معاصر و ظریف همراه با مهمان نوازی سنتی تایلندی است، همچنین اقامتی شیک و راحت با قیمت مناسب برایتان به ارمغان می آورد.

امکانات کلی هتل هریتیج سریناکارین


در هتل هریتیج می توانید به پذیرش ۲۴ ساعته دسترسی داشته باشید، بنابراین در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید برای رزرو بلیط هواپیما اقدام نمایید. از امکانات عمومی این هتل اینترنت و شاتل فرودگاهی رایگان است. همچنین از امکانات اصلی این هتل وجود استخر شنا، پارکینگ رایگان، باشگاه بدنسازی است. در هنگام رزرو این هتل توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. در قسمت لابی محلی برای نگهداری چمدان و میز تور، کرایه اتومبیل همراه با چک این دایر هستند. از خدمات شستشو می توان به خشکشویی اشاره کرد که همراه با پرداخت هزینه آماده ارائه خدمات هستند. اگر به قصد سفر کاری بانکوک را انتخاب کرده اید، هتل هریتیج سرینا کارین می تواند محل مناسبی برای اقامت باشد، زیرا شامل امکاناتی نظیر فکس و کپی است. همچنین برای دسترسی به طبقات The Heritage Hotels Srinakarin Bangkok می توانید از آسانسور استفاده کنید و برای مسافران با معلولیت جسمانی نیز امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است. خدماتی نظیر روم سرویس نیز در این هتل دایر است. کارکنان مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، تایلندی و چینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل هریتیج سریناکارین


در هتل هریتیج سرینا کارین می توانید به باشگاه بدنسازی و مرکز سلامتی و اسپا دسترسی داشته باشید که باید برای استفاده از این امکانات باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. همچنین استخر موجود در این هتل به صورت روباز بوده و در طی سال و به صورت شبانه روزی و رایگان در اختیار مسافران گرامی قرار می گیرد.

رستوران هتل هریتیج سریناکارین


در هتل هریتیج می توانید به رستوران All Day Dining دسترسی داشته باشید و در این رستوران می توانید غذاهای بین المللی به صورت منویی سفارش دهید. همچنین قسمت بار این هتل مخصوص سفارش انواع نوشیدنی است.

اتاق های هتل هریتیج سریناکارین


در هتل هریتیج سرینا کارین بانکوک می توانید اتاق های متفاوتی را انتخاب نمایید، انواع اتاق در این هتل عبارتند از توئین یا دوبل سوپرییر، اتاق توئین یا دوبل دولوکس و سوئیت جونیور. دو نوع اتاق دارای یک تختخواب بزرگ دو نفره و دو تختخواب تک نفره است و سوئیت نیز شامل یک تختخواب بزرگ دو نفره است.

امکانات اتاق های هتل هریتیج سریناکارین


همه اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع بوده و دقت داشته باشید که اجازه استعمال سیگار را در داخل اتاق ها ندارید. همچنین در داخل اتاق ها گاوصندوق تعبیه شده است. چشم انداز اتاق های این هتل رو به شهر هستند و این اتاق ها شامل امکاناتی نظیر دسترسی آسان افراد ویلچری، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، ضد صدا، فن، فرش شده، یخچال، کتری برقی، میز شام، میز کار، تلویزیون، تلفن، شبکه های ماهواره ای و بالکن است. همچنین در همه اتاق ها حمام اختصاصی با امکاناتی مانند توالت فرنگی، دوش، وان، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی حمام وجود دارند.

فاصله هتل هریتیج سرینا کارین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل هریتیج سرینا کارین تا پارک لومپینی: ۱۹.۲ کیلومتر
فاصله هتل هریتیج سرینا کارین تا کاخ بزرگ: ۲۰.۹ کیلومتر
فاصله هتل هریتیج سرینا کارین تا معبد وات فو: ۲۱ کیلومتر
فاصله هتل هریتیج سرینا کارین تا آمارین پلازا: ۲۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل هریتیج سرینا کارین تا خانه جیم تامپسون: ۲۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل هریتیج سرینا کارین تا معبد وات آرون: ۲۳.۳ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است