search
menu

هتل The Great Residence Hotel Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Great Residence Hotel Bangkok
امکانات کلی هتل گریت رزیدنس
امکانات تفریحی هتل گریت رزیدنس
رستوران هتل گریت رزیدنس
اتاق های هتل گریت رزیدنس
امکانات اتاق های هتل گریت رزیدنس
فاصله هتل گریت رزیدنس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Great Residence Hotel Bangkok


هتل گریت رزیدنس، هتل ۳ ستاره فرودگاهی در فاصله ۵ دقیقه ای از فرودگاه سووارنابومی بانکوک قرار دارد و چشم انداز بی نظیری از شهر دارد. طراحی و استفاده از رنگ های بی بدیل در این هتل بسیار خاص و دلرباست، طوری که تناسب وسایل بکار برده شده همه مسافران را به سوی خود جلب می کند. اقامت در این هتل برایتان عالی خواهد بود و لحظات نابی را تجربه خواهید کرد. بعد از گشت و گذارهای روزانه یا بعد از خستگی پروازتان این هتل برایتان عالی خواهد بود، زیرا سرشار از امکانات رفاهی ایده آل و مناسب برای هر بودجه ای است و همین امر سبب گشته تا از سراسر جهان نفرات زیادی در طی سال اقدام به رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل کنند.

امکانات کلی هتل گریت رزیدنس


در هتل گریت رزیدنس بانکوک می توانید با کرایه اتومبیل به گشت و گذار در شهر بپردازید، همچنین امکاناتی نظیر شاتل فرودگاهی به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد. از امکانات عالی این هتل می توان به وجود استخر، اینترنت و پارکینگ رایگان، اتاق های غیرسیگاری و بار اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و همچنین شامل قسمت های دیگری مانند محلی برای نگهداری چمدان ها، سرویس بلیط، میز تور است، همچنین اگر پول رایج بانکوک را به همراه نداشته باشید، اصلا نگران نباشید، زیرا در قسمت لابی The Great Residence Hotel Bangkok می توانید تبدیل ارز انجام دهید. در فضای بیرونی هتل نیز به باغ و بالکن دسترسی خواهید داشت و هوای پاک و بی نظیری را تنفس خواهید کرد. فقط در هنگام رزرو این هتل توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. از امکانات عمومی این هتل می توان به کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاهی، تهویه هوا، روزنامه و روم سرویس اشاره کرد. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد.

امکانات تفریحی هتل گریت رزیدنس


برای قسمت سرگرمی و تفریحی در این هتل استخری دایر است که در طی سال دایر بوده و بدون هیچ گونه هزینه ای می توانید شنا کرده و در کنار استخر ریلکس کنید. همچنین قسمتی نیز مربوط به ماساژ است که شامل ماساژ کل بدن، پا، دست و سر می شود. در هتل گریت رزیدنس می توانید با کرایه دوچرخه به اطراف این هتل رفته و از دوچرخه سواری لذت ببرید یا اینکه می توانید در فاصله ۳ کیلومتری از این هتل به زمین گلف رفته و بازی کنید. همچنین اجازه ماهیگیری نیز در صورت پرداخت هزینه به شما داده می شود.

رستوران هتل گریت رزیدنس


در این هتل رستورانی دایر است که غذاهای تایلندی در وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت منویی ارائه می دهد، بی شک از طعم غذاهای این رستوران و تازگی مواد بکار رفته لذت خواهید برد. همچنین در صورت نیاز به قهوه یا بطری آب می توانید به قسمت پذیرش سفارش دهید یا اگر برای کودکتان رژیم خاصی استفاده می کنید باید به قسمت مربوطه اطلاع دهید.

اتاق های هتل گریت رزیدنس


در هتل گریت رزیدنس به انواع اتاق دسترسی خواهید داشت که عبارتند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد همراه با دو ترانسفر فرودگاهی، اتاق توئین یا دوبل استاندارد همراه با یک ترانسفر فرودگاهی، اتاق توئین یا دوبل سوپرییر همراه با یک ترانسفر فرودگاهی، اتاق توئین یا دوبل سوپرییر همراه با دو ترانسفر فرودگاهی و اتاق توئین یا دوبل دولوکس همراه با دو ترانسفر فرودگاهی.

امکانات اتاق های هتل گریت رزیدنس


اتاق های موجود در این هتل چشم اندازی رو به شهر دارند و شامل امکاناتی مانند تهویه مطبوع، نظافت روزانه به صورت رایگان، کمد لباس، سخچال، کتری برقی، میزکار، محلی برای نشستن، تلویزیون، تلفن، شبکه های ماهواره ای، بالکن و گاوصندوق است. همچنین در اتاق ها می توانید به حمام های اختصاصی همراه با دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی حمام دسترسی داشته باشید. به یاد داشته باشید که در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید.

فاصله هتل گریت رزیدنس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل گریت رزیدنس تا خانه جیم تامپسون: ۳۰.۴ کیلومتر
فاصله هتل گریت رزیدنس تا پارک لومپینی: ۳۰.۹ کیلومتر
فاصله هتل گریت رزیدنس تا عمارت ویمانمک: ۳۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل گریت رزیدنس تا موزه ملی بانکوک: ۳۶.۱ کیلومتر
فاصله هتل گریت رزیدنس تا برج ساتورن: ۳۶.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است