search
menu

هتل The Grand Pinnacle Airport Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Grand Pinnacle Bangkok Airport
امکانات هتل د گرند پیناکل بانکوک ایرپورت
خدمات هتل د گرند پیناکل بانکوک ایرپورت
واحدهای اقامتی هتل د گرند پیناکل بانکوک ایرپورت
موقعیت مکانی هتل د گرند پیناکل بانکوک ایرپورت
اماکن دیدنی نزدیک هتل د گرند پیناکل بانکوک ایرپورت

درباره هتل The Grand Pinnacle Bangkok Airport


هتل د گرند پیناکل بانکوک ایرپورت (به انگلیسی: The Grand Pinnacle Bangkok Airport) از اقامتگاه های اقتصادی و در عین حال شیک و باکیفیت بانکوک بشمار می رود که در مکانی مطلوب و در ۴ کیلومتری فرودگاه سووارنابومی بانکوک واقع شده است. علیرغم نرخ اقامتی مقرون بصرفه، امکانات هتل د گرند پیناکل بانکوک ایرپورت بسیار متعدد و متنوع بوده و قادر است هر گردشگری را که با خرید بلیط هواپیما بانکوک به این شهر سفر می کند، راضی و خشنود نگه دارد.

امکانات هتل د گرند پیناکل بانکوک ایرپورت


برای اقامت در هتلی سه ستاره به چه امکاناتی نیاز دارید؟ پارکینگ رایگان، نوشگاه، کافی شاپ و رستوران؟ اگر چنین است، هتل د گرند پیناکل بانکوک ایرپورت می تواند کلیه نیازهای شما را تامین کند. این هتل با داشتن رستورانی باکیفیت، رستورانی که خود می تواند دلیلی توجیه پذیر برای اقامت در این هتل باشد، قادر است گستره وسیعی از غذاهای لذیذ تایلندی و بین المللی را به شما عرضه کند و بر شیرینی اقامت شما در بانکوک بیفزاید. کافی شاپ هتل The Grand Pinnacle Bangkok Airport جز برترین کافی شاپ های این منطقه به حساب می آید، با داشتن مکانی ساکت و آرام و فضایی دنج و دلنشین، محیط دلپذیری را برای صرف نوشیدنی های گوارا برای میهمانان هتل بوجود آورده است. چنانچه زودتر از موعد به هتل رسیدید و دوست نداشتید هزینه نیم شارژ را حساب کنید، هیچ مشکلی نیست، چراکه اتاق چمدان هتل به همین منظور در این مکان تعبیه شده تا شما چمدان های خود را با خیالی آسوده در آن رها ساخته، به گشت و گذار در شهر بانکوک بپردازید.

خدمات هتل د گرند پیناکل بانکوک ایرپورت


پاکیزگی از معیارهایی است که همواره باید در انتخاب هتل بدان توجه گردد و چنانچه اقامت در واحدهایی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی برای شما اهمیت دارد، هتل د گرند پیناکل بانکوک ایرپورت شما را ناامید نخواهد ساخت، چراکه پرسنل خانه داری هتل در تلاشی بی وقفه واحدهای اقامتی شما را پاکیزه می کنند و اتاقی تمیز به شما ارائه می دهند. افزون بر خدمات خانه داری، خدمات دیگری از قبیل اینترنت پرسرعت وایفای رایگان، کرایه خودرو، پذیرش ۲۴ ساعته، ماساژ و خشکشویی در همان بدو ورود و در صورت درخواست میهمان به او ارائه خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل د گرند پیناکل بانکوک ایرپورت


از اتاق های یک تخته و ساده گرفته تا اتاق های دیلاکس و مجلل، هرآنچه شما بخواهید در اختیار شما قرار داده خواهد شد. میهمانان با توجه به بودجه اقامتی و تعداد نفرات می توانند واحد اقامتی مطلوبی را متناسب با شرایط خود برگزیده و با نرخی بسیار اقتصادی رزرو کنند. در مورد طراحی واحدهای اقامتی هتل د گرند پیناکل بانکوک ایرپورت باید گفت که هرکدام از واحدها به خوبی و با استفاده بهینه از محدودیت فضا معماری گردیده و به شایستگی با تجهیزات اقامتی مناسبی از قبیل تلویزیون، یخچال، آباژور، صندوق امانات و تخت خواب هایی راحت دکور شده اند. در مورد فضای اتاق ها نیز می توان گفت که کلیه اتاق ها از فضایی نورگیر و دلپذیر برخوردار بوده و برای اقامتی طولانی مدت مناسب هستند. ناگفته نماند که کلیه وسایل بهداشتی نظیر وسایل استحمام به میهمانان هتل ارائه خواهد گردید.

موقعیت مکانی هتل د گرند پیناکل بانکوک ایرپورت


با وجود اینکه هتل د گرند پیناکل بانکوک ایرپورت حدود ۲۵ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد، اما در نزدیکی بسیاری از اماکن دیدنی بانکوک از قبیل معبد وات لات کرابانگ و کلیسای کاتولیک بانوی لوندس واقع شده است و به مراکز تجاری فراوانی چون بازار هوآ تاخه دسترسی دارد.

اماکن دیدنی نزدیک هتل د گرند پیناکل بانکوک ایرپورت


فاصله هتل تا بازار هوآ‌ تا خه:‌ ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا کلیسای کاتولیک بانوی لوندس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه سووارنابومی بانکوک: ۴.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا جمعه بازار چاتوچاک:‌ ۲۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید سیام پاراگون: ۲۵.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است