search
menu

هتل The Berkeley Hotel Pratunam Bangkok

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Berkeley Hotel Pratunam Bangkok
امکانات عمومی هتل برکلی پراتانوم بانکوک
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران های هتل
فاصله هتل برکلی پراتانوم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Berkeley Hotel Pratunam Bangkok


هتل برکلی پراتونام بانکوک هتلی پنج ستاره در قلب شهر بانکوک است، این هتل فوق لاکچری اقامتی بی نظیر برای میهمانان خود به ارمغان می آورد. هتلی که در منطقه پر رفت و آمد شهر بانکوک واقع شده است و معنای لغوی آن لمس ظرافت است. هتل برکلی در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و جزو هتل های محبوب بانکوک به شمار می رود. به دلیل فاصله یک کیلومتری تا مرکز شهر به مراکز توریستی نیز نزدیک است، همچنین این هتل دسترسی آسانی به فرودگاه ریلی رین Rayleigh Rinne دارد، نزدیکترین فرودگاه بین المللی نیز Don Mueang نام دارد که در فاصله ۲۰ کیلومتری از هتل واقع شده و از طریق شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی خواهید داشت. کارکنان این هتل با خوشرویی و دقت کامل از هیچ تلاشی در جلب رضایت مسافران دریغ نمی کنند. همچنین هتل برکلی پراتونام بانکوک با معماری شیک و لوکس خود دارای لابی بزرگ و معروفی است که میهمانان را در هنگام خرید بلیط هواپیما بانکوک به سوی خود جلب می کند. فاصله هتل برکلی پراتونام به جاهای دیدنی بانکوک مانند خانه جیم تامپسون و پارک لومپینی و آکواریوم زندگی دریایی نزدیک است.

امکانات عمومی هتل برکلی پراتانوم بانکوک


از امکانات مشهور هتل برکلی پراتانوم بانکوک می توان به وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، باشگاه بدنسازی، پارکینگ رایگان اشاره کرد. این هتل مجهز به اینترنت وای‌ فای رایگان بوده و در هر نقطه از The Berkeley Hotel Pratunam Bangkok قابل دسترس است. همچنین بخشی به کافی‌ نت تعلق دارد که با وسایل مجهز و مدرن خود مخصوص مسافرانی است که به قصد سفر کاری این هتل را انتخاب می کنند و همچنین در بخش مربوط به بیزینس می توانند جلسات کاری را برگزار کنند. کارکنان هتل برکلی پراتونام بانکوک به زبان‌ های انگلیسی، چینی و تایلندی صحبت می‌ کنند. قسمت پذیرش The Berkeley Hotel Pratunam به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته، همچنین در لابی می توانید به بخش تبدیل ارز و خدمات تور و بلیط هواپیما و اتاق چمدان نیز دسترسی داشته باشید. برای مسافران صبحانه سلف سرویس تدارک دیده شده است.
در فضای بیرونی هتل برکلی پراتانوم بانکوک نیز باغ زیبایی وجود دارد که مبلمان شده و با تراس آفتاب برای خیلی ها جذاب است. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه در این هتل انجام می گیرد. در کنار مینی مارکت می توانید به چندین مغازه سوغاتی فروشی نیز در لابی این هتل دسترسی داشته باشید. همچنین برای رفتن به طبقات بالا در The Berkeley Hotel Pratunam می توانید از آسانسور استفاده کنید و برای میهمانان با مشکلات جسمانی و ویلچری امکانات رفاهی مناسبی ایجاد کرده اند تا اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنند.

امکانات تفریحی هتل


در هتل برکلی پراتانوم بانکوک باشگاه بدنسازی با به روزترین دستگاه های دنیا دایر است، همچنین استخر روبازی در هتل برکلی پراتانوم بانکوک وجود دارد. علاوه بر اینها مرکز اسپا با ارائه انواع خدمات مانند ماساژ، مرکز سلامتی و اسپا و سونا برایتان لحظات خوشی را به ارمغان می آورد.

اتاق های هتل


در هتل برکلی پراتانوم چندین نوع اتاق وجود دارد که عبارتند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین یا دوبل دولوکس، اتاق تریپل استاندارد، اتاق خانواده و اتاق کوادروپل لاکچری. اتاق ها در این هتل چشم انداز بسیار زیبایی رو به شهر یا استخر دارند.

امکانات اتاق های هتل


همه اتاق ها به صورت روزانه نظافت می شوند و در اتاق های هتل برکلی پراتانوم بانکوک می توانید از امکانات و خدمات رفاهی متفاوتی بهره مند شوید، این امکانات عبارتند از کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، یخچال، میزکار، تلویزیون، تلفن. در حمام های اتاق ها نیز امکاناتی نظیر دوش، توالت فرنگی، وان، حوله، لوازم بهداشتی، سشوار و دمپایی وجود دارند.

رستوران های هتل


در هنگام اقامت در این هتل می توانید به ۵ رستوران سر بزنید و براساس سلیقه تان غذا نوش جان کنید. رستوران ها عبارتند از رستوران The Berkeley Dinning Room غذاهای آمریکایی، هندی، کانتونی، ایتالیایی، ژاپنی، پیتزا، دریایی، سوشی، آسیایی، بین المللی و گریل در وعده های صبحانه، میان وعده، ناهار و شام ارائه می دهد. رستوران The Mulberry Chinese Cuisine غذاهای چینی و کانتونی در وعده های ناهار و شام ارائه می دهد. رستوران Na Ha Na Japanese Sushi Bar نیز مخصوص غذاهای ژاپنی بوده و در وعده های ناهار و شام سرو می شوند. کافی شاپ هایThe Berkeley Lounge & The Oak Bar و Lobby Lounge نیز در وعده های صبحانه و ناهار و شام در حال خدمت رسانی به مسافران هستند.

فاصله هتل برکلی پراتانوم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم زندگی دریایی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا جیم تامپسون: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک لومپینی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا عمارت ویمانمک: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد وات فو: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی بانکوک: ۶.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است