search
menu

هتل Sunny Residence Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sunny Residence Bangkok
امکانات هتل سانی رزیدنس بانکوک
خدمات هتل سانی رزیدنس بانکوک
واحدهای اقامتی هتل سانی رزیدنس بانکوک
اماکن نزدیک هتل سانی رزیدنس بانکوک

درباره هتل Sunny Residence Bangkok


هتل سانی رزیدنس بانکوک (به انگلیسی: Sunny Residence Bangkok) از گزینه های اسکان و اقامتی سه ستاره بانکوک است که با دریافت امتیاز بسیار مناسبی از کاربران در جایگاه مطلوبی در فهرست برترین هتل های اقتصادی سه ستاره بانکوک قرار گرفته است. این هتل باکیفیت با داشتن نرخ اقامتی مقرون بصرفه و امکانات رفاهی بسیار مطلوب قادر است خاطره اقامت در بانکوک را برای خریداران بلیط هواپیما بانکوک ماندگار سازد و لحظاتی بسیار شیرین و بیادماندنی از سفر به این شهر جذاب را در ذهن و خاطر گردشگران رقم بزند.

امکانات هتل سانی رزیدنس بانکوک


گرچه هتل سانی رزیدنس بانکوک اقامتگاهی سه ستاره است، اما این به معنای عدم وجود امکانات رفاهی مکفی نیست، چراکه این هتل با برخورداری از امکانات رفاهی مناسب، امکاناتی که در هتل هایی با سطوح بالاتر دیده می شود، فاصله خود را با هتل های ۴ ستاره و حتی ۵ ستاره شهر بانکوک بسیار کاهش داده است. از پارکینگ گرفته تا باشگاه ورزشی و سالن اسپا، هرآنچه برای اقامتی لذت بخش و فراموش نشدنی بدان نیاز داشته باشید را در هتل Sunny Residence Bangkok خواهید یافت. افزون بر این، رستوران دنج و باکیفیتی در این مکان تعبیه شده که نه تنها از فضایی بسیار دلنشین و پاکیزه برخوردار است، بلکه طیف وسیعی از غذاهای لذیذ تایلندی و بین المللی را نیز به میهمانان هتل ارائه می دهد. کیفیت غذاهای ارائه شده و نوع طبخ و وضعیت پاکیزگی رستوران همگی دست به دست هم داده اند تا رستوران هتل سانی رزیدنس بانکوک به یکی از برترین رستوران های محله لات کرابانگ مبدل گردد.
چنانچه در طول اقامت در هتل سانی رزیدنس بانکوک دوست داشتید در مکانی دنج و آرام، نوشیدنی مورد علاقه خود را نوش جان کنید، کافی است سری به کافی شاپ هتل بزنید تا مسحور فضای دلنشین و دنج و تماشایی آن شوید. جدا از منوی بلند بالای کافی شاپ، رفتار حرفه ای پرسنل و فضای صمیمانه و دوست داشتنی این مکان شما را مجذوب خود ساخته و کافی شاپ را به پاتوق شما در طول اقامت در این هتل مبدل خواهد ساخت. از دیگر امکانات هتل سانی رزیدنس بانکوک می توان به فروشگاه، کادوسرا، آسانسور، سالن آرایش و زیبایی، محل نگهداری بار و بنه و چمدان، سالن بیلیارد و سالن اجلاس اشاره کرد.

خدمات هتل سانی رزیدنس بانکوک


علاوه بر امکانات یاد شده، هتل سانی رزیدنس بانکوک قادر است خدمات متنوع و فراوانی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، فکس، فتوکپی، پذیرش ۲۴ ساعته، ماساژ، کرایه خودرو، خرید بلیط جاذبه های تفریحی و گردشگری بانکوک، شاتل فرودگاهی، خانه داری و تبادل ارز را به میهمانان خود عرضه کند. همچنین اینترنت پرسرعت وایفای از همان آغاز ورود در اختیار تمام میهمانان هتل قرار خواهد گرفت تا گردشگران در طول اقامت خود نیز از گشت و گذار در فضای مجازی محروم نمانند.

واحدهای اقامتی هتل سانی رزیدنس بانکوک


چیزی که هتل سانی رزیدنس بانکوک را به مکانی پرطرفدار و محبوب بین گردشگران مبدل ساخته، پاکیزگی، طراحی و فضای دلنشین واحدهای اقامتی این مکان است. بیش از ۶۰ گزینه اقامتی برای میهمانان در این هتل گنجانده شده تا هر میهمان قادر باشد اتاقی متناسب با بودجه و نیاز خود رزرو کند. ناگفته نماند که کلیه تجهیزات اقامتی اعم از تلویزیون، سشوآر، یخچال، تلفن و کلیه لوازم بهداشتی و استحمام در این مکان قرار داده شده تا میهمانان هیچ نیازی را احساس نکنند. همچنین تمامی اتاق ها به سیستم های تهویه مطبوع و اطفاء حریق مجهز بوده و از امنیت بسیار بالایی در صورت بروز حوادث ناگواری نظیر آتش سوزی و غیره برخوردارند.

اماکن نزدیک هتل سانی رزیدنس بانکوک


فاصله هتل تا معبد وات سانکا راچا: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تا مجتمع تجاری پاسئو : ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار سووارنابومی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد وات لان بون: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد وات لات کرابانگ: ۱.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است