search
menu

هتل Studio Residence Sukhumvit 71 Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Studio Residence Sukhumvit 71 Bangkok ۷۱
امکانات هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱
خدمات هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱
واحدهای اقامتی هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱
موقعیت مکانی هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱
اماکن دیدنی نزدیک هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱

درباره هتل Studio Residence Sukhumvit 71 Bangkok ۷۱


هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱ (به انگلیسی: Studio Residence Sukhumvit 71 Bangkok) با موقعیت مکانی بسیار مطلوبی که دارد، اگر بهترین هتل سه ستاره بانکوک از حیث موقعیت جغرافیایی نباشد، بی تردید در فهرست برترین گزینه های اقامتی در این زمینه قرار دارد. قرار گیری در همسایگی برخی از برترین جاذبه های گردشگری بانکوک و مراکز تفریحی و تجاری آن موجب شده که هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱ به مکانی چند منظوره، هم برای تجارت و هم برای تفریح مبدل گردیده و به انتخاب شماره یک بسیاری از خریداران بلیط هواپیما تایلند تبدیل گردد.

امکانات هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱


از آنجایی که هتل ها براساس میزان و کیفیت امکاناتشان ستاره گذاری و رتبه بندی می شوند، به طبع انتظارات از هتلی سه ستاره بالا می رود. خبر خوش این است که هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱ با امکانات رفاهی فراوان خود ثابت کرده که امتیازدهی به هتل Studio Residence Sukhumvit 71 Bangkok بسیار منصفانه صورت گرفته و از تمامی استانداردهای هتل های سه ستاره به خوبی بهره مند گشته است. به عنوان مثال این هتل از پارکینگ رایگان، بسیار امن و مناسب برای افرادی که دوست دارند با خودروی شخصی خود و یا خودرویی که در بانکوک کرایه کرده اند، در این مکان اقامت کنند، برخوردار است.
همچنین امکاناتی از قبیل آسانسور، فروشگاه، صندوق امانات، محوطه فضای سبز، انبار نگهداری از بار و بنه و رختکن در این مکان برای رفاه بیشتر میهمانان تعبیه شده تا کلیه نیازهای اقامتی میهمانان و گردشگران رفع گردد. هر هتلی به باشگاه ورزشی باکیفیتی نیاز دارد و هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱ نیز از این قاعده مستثنی نیست. باشگاه ورزشی هتل با تجهیزات کامل و مدرن خود هیچ بهانه ای را برای عدم انجام فعالیت های ورزشی در طول اقامت در بانکوک برای شما باقی نمی گذارد و شما را به انجام تحرکات ورزشی ترغیب می کند.

خدمات هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱


خوشبختانه هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱ از لحاظ کیفیت خدمات نیز در جایگاه خوبی قرار دارد و برای ارائه چنین کیفیتی، از کارکنانی مجرب و متعهد بهره می گیرد. خدماتی از قبیل اینترنت پرسرعت وایفای، خشکشویی، لباسشویی، بیدارباش، کرایه خودرو و خانه داری با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت در این هتل به میهمانان عرضه خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱


چیزی حدود ۵۰ واحد اقامتی در این هتل گنجانده شده تا از لحاظ تنوع هیچ کم و کاستی برای گزینش میهمانان وجود نداشته باشد. کلیه واحدهای اقامتی هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱ به خوبی با تجهیزاتی از قبیل چای ساز، قهوه جوش، تلویزیون، مبلمانی شیک، تخت خواب هایی راحت و نرم، یخچال، دراور و آباژور چیدمان شده و به سیستم های پیشرفته اطفاء حریق، مانیتورینگ و تهویه مطبوع مجهز شده اند. در مورد اتاق های هتل نیز باید گفت که هر کدام بسته به نوع و ظرفیت، از فضای دلپذیر و وسیعی برخوردار بوده و به شکلی بسیار شیک و مناسب و با نهایت استفاده از حداقل فضاها طراحی شده اند.

موقعیت مکانی هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱


شاید بزرگترین برتری هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱ نسبت به سایر هتل های هم رده، موقعیت مکانی این هتل باشد. قرار گرفتن در نزدیکی اماکن دیدنی بانکوک و برخی از تماشایی ترین جاذبه های گردشگری این شهر باعث شده که این هتل به مکانی محبوب و پرطرفدار مبدل گردد و از سایر هتل های هم پایه خود پیشی گیرد. کافی است از درب هتل خارج شده و به سمت مرکز شهر که در نزدیکی هتل قرار گرفته است، روانه شوید تا بسیاری از مراکز تفریحی، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری بانکوک پیش چشمان شما نمایان گردد.

اماکن دیدنی نزدیک هتل استودیو رزیدنس سوخومویت ۷۱


فاصله هتل تا اسکله کلونگ تان: ۶۹۰ متر
فاصله هتل تا کاباره مرکوری:‌ ۷۸۰ متر
فاصله هتل تا محوطه اسکیت پینک اسکیت پارک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید سیام پاراگون: ۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه جیم تامپسون: ۸ کیلومتر
فاصله هتل تا جمعه بازار چاتوچاک: ۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است