search
menu

هتل Royal Express Inn Bangkok

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Express Inn Bangkok
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Royal Express Inn Bangkok


اکسپرس رویال این یکی از هتل های ۲ ستاره شیک و مدرن بانکوک است که در منطقه محبوب سوخومویت واقع شده و رستوران های متنوع، مراکز خرید بزرگ و نایت لایف جذاب و دیدنی بانکوک تنها چند قدم با این هتل فاصله دارند. این هتل مقرون به صرفه به تمام کسانی که دنبال هتل ارزان و تمیز در بهترین منطقه بانکوک می گردند، توصیه می شود. این هتل خاطرات خوبی را ضمیمه بلیط هواپیما بانکوک می کند.

موقعیت مکانی هتل


منطقه سوخومویت طولانی ترین خیابان بانکوک و مرکز شهر به حساب می آید؛ منطقه ای شلوغ و پرترافیک که بیش تر هتل های شهر در آن قرار گرفته اند و وجود اسکای ترین یا قطار هوایی در سوخومویت، دسترسی به اکثر نقاط شهر را برای گردشگران راحت تر کرده است. هتل رویال اکسپرس این هم تنها ۵۰ متر از ایستگاه قطار هوایی نانا و به اندازه ۵ دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید رابینسون مال فاصله دارد. اگر اهل شکم گردی باشید، این منطقه عالیست.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل رویال اکسپرس این با ارائه انواع خدمات و امکانات تلاش می کند تا اقامتی آسوده و پر از آرامش را برای مهمانان خود فراهم کند. با رزرو هتل Royal Express Inn Bangkok می توانید از خدمات و امکاناتی همچون نگهبانی ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، روم سرویس ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، سرویس تاکسی و فروشگاه کوچک بهره مند شوید. البته لازم است بدانید که این هتل فاقد پارکینگ بوده و مهمانان می توانند خودروی خود را در خیابان پارک کنند.

انواع اتاق های هتل


واحدهای اقامتی هتل رویال اکسپرس این تنوعی ندارد و با انتخاب این هتل یا می توانید در اتاق های سوپریور و یا خوابگاه مشترک بمانید. خوابگاه مشترک بیش تر برای افراد مجرد و کسانی که خواستار اقامت ارزان باشند، مناسب است. هتل Royal Express Inn در ۱۹ باب اتاق از مهمانان خود میزبانی می کند.

امکانات اتاق های هتل


تمامی این اتاق ها به سبک مدرن تایلندی دکور شده اند و فضای دلنشینی و نورگیری دارند که تمام آنچه برای اقامتی آسوده به آن نیاز خواهید داشت، در اختیارتان قرار می دهند. رنگ های مختلفی که برای دیوارها یا ملافه ها به کار رفته، تا حدودی به فضای اتاق ها تنوع بخشیده است. مینی بار، گاو صندوق، تلویزیون، تهویه مطبوع، سشوار،‌ حمام و وسایل بهداشتی از جمله امکاناتی هستند که در این اتاقها گنجانده شده اند.

گزینه های صرف غذا


هتل رویال اکسپرس این فاقد رستوران است ولی صبحانه های هتل در سالن غذاخوری هتل به سبک سلف سرویس سرو می شوند و مهمانان می توانند طی ساعات ۷ تا ۱۰:۳۰ صبح در این سالن از خود پذیرایی کنند. با وجود رستوران های متنوعی که در چند صد قدمی هتل پیدا می شوند، هیچ نگرانی بابت صرف وعده های غذایی خود نداشته باشید. رستوران های رابینسون و ترمینال ۲۱ در ۵۰۰ تا ۷۰۰ متری هتل قرار دارند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


هتل رویال اکسپرس این به همت یک دهه تجربه توانسته رضایت مهمانان و خریداران بلیط هواپیما بانکوک را جلب کند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و راهنمایی در امور مربوط به خدمات هستند و به زبان انگلیسی هم صحبت می کنند. مهمانانی که برای سفرهای کاری به هتل رویال اکسپرس این آمده اند می توانند از ایستگاه کامپیوتر هتل برای انجام امور خود استفاده کنند. ضمنا این هتل فاقد آسانسور بوده و دارای یک دستگاه خودپرداز و اتاق چمدان است.

دلایل انتخاب هتل


قیمت ارزان
موقعیت مکانی عالی

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل رویال اکسپرس این تا میدان نانا: ۵۵۰ متر
فاصله هتل رویال اکسپرس این تا مرکز خرید ترمینال ۲۱: ۹۰۰ متر
فاصله هتل رویال اکسپرس این تا مرکز خرید امپوریوم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل رویال اکسپرس این تا زیارتگاه توپتیم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل رویال اکسپرس این تا مرکز خرید سیام پاراگون: ۲.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است