search
menu

هتل Riverside Suvarnabhumi Hotel Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Riverside Suvarnabhumi Hotel Bangkok
امکانات هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک
خدمات هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک
واحدهای اقامتی هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک
موقعیت مکانی هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک

درباره هتل Riverside Suvarnabhumi Hotel Bangkok


هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک اقامتگاهی است باکیفیت، خوش منظره و اقتصادی که در طول یک دهه فعالیت خود توانسته نمره قبولی را از گردشگرانی که با محدودیت بودجه، بلیط هواپیما بانکوک را برای اقامت در این شهر خریداری می کنند، کسب کند. این هتل شیک و دلنشین در مکانی بسیار تماشایی، محصور در میان نمای شگفت انگیزی از کرانه ساحل واقع شده و در نزدیکی برخی از دیدنی ترین اماکن گردشگری بانکوک قرار گرفته است.

امکانات هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک


اگر منصفانه هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک را از حیث امکانات قضاوت کنید، باید گفت که این هتل در حد هتل هایی فراتر از سطح خود ظاهر شده است. وجود امکاناتی از قبیل پارکینگ، استخر، اسپا، زمین گلف، فروشگاه، اتاق خانواده، اتاق ماساژ، صندوق امانات، فضای نگهداری از چمدان و بار و بنه و خودپرداز در محوطه هتل Riverside Suvarnabhumi Hotel Bangkokموجب گردیده که نیاز میهمانان در طول اقامت در این هتل به محیط خارج از اقامتگاه کاملا برطرف گردد. از آنجایی که وجود رستورانی باکیفیت در هر هتل سه ستاره ای ضروری است، هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک نیز با داشتن رستوران دنج و تمیزی که در کنار کافی شاپی دلنشین و ساکت واقع شده، کلیه نیازهای خورد و خوراک میهمانان را مرتفع کرده است. رستوران هتل که غذاهای دریایی لذیذش مورد تحسین بسیاری از گردشگران قرار گرفته، با ارائه خدماتی رضایت بخش و فضایی دلپذیر، تجربه صرف غذا در این هتل را به لذتی زایدالوصف مبدل کرده است. ناگفته نماند که سازندگان هتل هنگام ساخت آن در سال ۲۰۱۱، به فکر رفاه دوستداران کتاب نیز بوده اند، چراکه کتابخانه بسیار مطلوب و دلگشایی را برای عاشقان مطالعه مهیا ساخته اند تا این افراد نیز در طول اقامت در هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک از کلیه امکانات رفاهی برخوردار گردند.

خدمات هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک


اگر تصور می کنید مزایای اقامت در هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک صرفا به امکانات فوق محدود می شود، در اشتباهید، چراکه این هتل قادر است خدماتی از قبیل ماساژ، لباسشویی، خشکشویی، شاتل فرودگاهی، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خانه داری و روم سرویس را به شما ارائه دهد تا رضایت کامل شما را جلب کند. افزون بر این، اینترنت پرسرعت وایفای از همان بدو ورود در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت تا هیچ کمبودی در طول اقامت در این هتل وجود نداشته باشد.

واحدهای اقامتی هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک


گزینه های اقامتی در این هتل ممکن است محدود باشند، اما شیک، راحت و مقرون بصرفه اند. موردی که پس از ورود به واحد اقامتی نظر شما را جلب خواهد کرد، طراحی ساده و در عین حال دلپذیر اتاق های هتل است؛ تمامی واحدهای اقامتی هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک با رنگ هایی گرم و آرامش بخش به سبک و سیاق منازل سنتی ویتنام طراحی گردیده و با تجهیزات رفاهی مناسبی از قبیل یخچال، آباژور، تخت خواب هایی نرم و راحت، تهویه مطبوع، صندلی، میز و غیره دکور شده است. همچنین لوازم بهداشتی و استحمام نیز در هتل گنجانده شده تا میهمانان بدون هیچ نیازی به همراه داشتن شامپو، صابون و حوله حمام، استحمام کنند.

موقعیت مکانی هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک


از دیگر مزایای اقامت در هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک می توان به قرار گرفتن این هتل در نزدیکی اماکن دیدنی بانکوک اشاره کرد. این هتل در فاصله اندکی نسبت به جاذبه های گردشگری نظیر پارک سرسبز سوان لادکرابانگ قرار گرفته و از موقعیت مکانی بسیار خوبی بهره جسته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ریورساید سووارنابومی بانکوک


فاصله هتل تا زمین گلف رویال: ‌۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک سوان لادکرابانگ: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید نکو پارک: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد وات مای پاک کلونگ مون: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید سیام پریمیوم: ۵.۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است