search
menu

هتل Ramada Plaza by Wyndham Menam Riverside Bangkok

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada Plaza by Wyndham Bangkok Menam Riverside
اماکن نزدیک به هتل رامادا پلازا منام بانکوک

درباره هتل Ramada Plaza by Wyndham Bangkok Menam Riverside


هتل رامادا پلازا منام ریور ساید بانکوک جزو گروه هتل های RAMADA می‌باشد که در کنار رودخانه چائو پاریا قرار گرفته از این رو یک شاتل رایگان برای حمل و نقل بین بندر تا ایستگاه Taksin فراهم شده است. طراحی اتاق ها با نمایی به رودخانه چائو به حدی زیبا و مجلل است که دل کندن از این هتل سخت می‌شود. اتاق‌های این هتل مجهز به تمام امکانات رفاهی برای راحتی مهمانان است مانند تلویزیون، ماهواره، تهویه مطبوع، میز کار، میز قهوه صندوق امانات، حمام به همراه لوازم بهداشتی و سشوار می‌باشد. هتل رامادا پلازا منام بانکوک دارای باغ و تراس آفتابگیر زیبایی است که می‌توانید یک روز دلپذیر را با قدم زدن و دیدن مناظر زیبای شهر و باغ هتل آغاز کنید.
از جمله مزیت‌های برتر هتل رامادا پلازا منام بانکوک می‌توان به سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند، اشاره کرد. همچنین امکانات هتل برای افراد ناتوان حرکتی به خوبی بهینه شده است تا آن‌ها هم بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند. همچنین برای رفاه و آسایش بیشتر مهمانان امکاناتی چون نظافت روزانه، چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، صندلی ماساژ، انبار نگهداری چمدان، صرافی، لباسشویی، خشکشویی و اتوکشی در هتل Ramada Plaza by Wyndham Bangkok Menam Riverside قابل دسترس است.
هتل مادا پلازا منام بانکوک دارای ۶ رستوران است که با کیفیت مناسب تمام ذائقه‌ها را پوشش می‌دهد. همچنین منویی برای افراد دارای رژیم وجود دارد که در صورت درخواست در اختیارتان قرار میگیرد. علاوه براین اسنک بار و بوفه با غذاهای مناسب کودکان وجود دارد. هتلRamada Plaza by Wyndham با دارا بودن امکاناتی چون محوطه بازی و خدمات کودکیاری انتخاب مناسبی برای سفرهای خانوادگی به همراه کودکان است. مهمانان می‌توانند به بخش تور دسک هتل مادا پلازا منام بانکوک بروند و درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های شهر از این بخش تهیه کنند. اگر به برنامه ورزشی خود در طول سفر پایبند هستید مرکز تناسب اندام هتل به همراه مربی خصوصی بهترین مکان برای شماست. علاوه بر یوگا و بدنسازی می‌توانید از ورزش‌های آبی هم لذت ببرید. این هتل به مراکز خرید و تفریحی منطقه‌ی سیلوم در فاصله‌ی چندانی ندارد و فرودگاه در فاصله ی ۴۰ دقیقه ای قرار گرفته است.
مرکز اسپا، سونا به همراه ماساژهای متنوع هتل منتظر شماست تا خستگی یک روز را از تنتان بیرون کند. با وجود استخر وکلوپ تفریحی مخصوص کودکان در هتل رامادا پلازا منام بانکوک نیازی نیست نگران فرزندانتان باشید. منطقه بانکوک بهترین شهر برای کسانی است که به غروب خورشید، فرهنگ و معابد زیبا علاقه‌مند هستند و اصلا به همین دلیل بلیط هواپیما خارجی خریده و به بانکوک سفر کرده اند.

اماکن نزدیک به هتل رامادا پلازا منام بانکوک


پل Taksin تا هتل رامادا پلازا منام بانکوک: ۱.۴ کیلومتر
مرکز فرهنگی هنری بانکوک تا هتل رامادا پلازا منام بانکوک: ۵.۱ کیلومتر
معبد وات برا كايو تا هتل رامادا پلازا منام بانکوک: ۵.۱ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است