search
menu

هتل Ramada D’ma Bangkok Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada D’ma Bangkok Hotel
امکانات عمومی هتل رامادا بای ویندهام دی ما بانکوک
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رامادا بای ویندهام دی ما بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ramada D’ma Bangkok Hotel


هتل رامادا بای ویندهام دی ما هتلی چهار ستاره در شهر بانکوک تایلند قرار دارد. این هتل در سال ۱۹۹۷ در منطقه تجاری شهر واقع شده و دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر دارد، حتی برخی از مراکز خرید و تفریحاتی بانکوک نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند. خدمات بی نظیر این هتل براساس استانداردهای بین المللی ارائه می شوند و همین امر سبب رضایت مسافران این هتل می گردد. در صورت نیاز به شاتل فرودگاهی باید اقدام به پرداخت هزینه اضافی نمایید تا فاصله حدودا ۴۰ دقیقه ای فرودگاه تا هتل را بپیمایید. همان طور که اشاره شد این هتل در بهترین موقعیت از شهر بانکوک دارای ۲۶ طبقه است.
بانکوک به عنوان پایتخت تایلند جزو زیباترین شهرهای باستانی به شمار می رود و همه ساله توریست های زیادی از جاهای مختلف دنیا با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می شوند، بنابراین انتخاب محل اقامت مناسب یکی از دغدغه های اصلی برای مسافران به شمار می رود که بی شک انتخاب هتل رامادا بای ویندهام دی ما برایتان تجربه ای متفاوت خواهد بود، از مزیت های اصلی هتل Ramada D’ma Bangkok Hotel علاوه بر دسترسی آسان به جاهای دیدنی می توان به قیمت مناسب آن نیز اشاره کرد. به دلیل نزدیکی این هتل به ایستگاه قطار Makkasan به راحتی می توانید به ایستگاه های متروی BTS Skytrain و MRT بروید و از این طریق به بخش های مختلف شهر دسترسی داشته باشید. جالب اینجاست، اگر به گشت و گذار و پیاده روی علاقه مند باشید، از چندین مرکز خرید و برخی از جاهای دیدنی مانند خانه جیم تامپسون و معبد ایراوان می توانید پیاده بازدید داشته باشید.

امکانات عمومی هتل رامادا بای ویندهام دی ما بانکوک


هتل چهار ستاره رامادا بای ویندهام دی ما دارای مرکز کنفرانس های تجاری است و مسافرانی که به قصد سفرکاری عازم بانکوک هستند، انتخاب این هتل بسیار ایده آل است. در قسمت پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به مسافران هستند و اینکه بخشی مراقبت از کودکان نیز در این هتل دایر است تا با خیالی آسوده به گشت و گذار بپردازید. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. در قسمت ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش قرار داده شده است. در بخش لابی هتل Ramada by Wyndham D MA Bangkok صرافی وجود دارد که به راحتی می توانید به تبدیل ارزهایتان بپردازید. برای افرادی که مشکلات جسمانی دارند امکانات مناسبی تدارک دیده شده است.
همچنین برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ رایگان برایشان مهیا گردیده است. اگر به قصد سفرکاری اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی می نمایید، مطمئن باشید این هتل برایتان انتخاب مناسبی است و در سالن کنفرانس و اتاق جلسه کارهای مربوط به سفرکاری تان را انجام دهید. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند. در هنگام رزرو این هتل توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می توان به وجود استخر روباز همراه با بار، سالن‌ بدنسازی و سونا اشاره کرد. سالن ورزشی بسیار مجهزی نیز در این هتل دایر است. از امکانات رفاهی دیگر در این هتل می توان به کافی شاپی در کنار استخر اشاره کرد، مطمئنا فضای خوب و به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

اتاق ها و امکانات هتل


در این هتل انواع اتاق وجود دارد که عبارتند از سوئیت خانواده دوخوابه، اتاق دولوکس با چشم انداز شهر، اتاق دولوکس با چشم انداز شهر، سوئيت ماه عسل، اتاق سوپرییر، اتاق خانواده، سوئيت دولوکس. برای رفتن به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. این هتل دارای ۲۸۶ اتاق است. همه اتاق‌ های این هتل شیک و زیبا هستند و شامل امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون همراه با شبکه های ماهواره‌ ای، مینی‌ بار، تهویه‌ هوای مطبوع، اینترنت وای فای رایگان و گاوصندوق هستند.
اتاق های تمیز و لوکس این هتل دارای فضای دل انگیز بوده و با فضای شیک و طراحی های بی نظیر دکوراسیونی مدرن دارند، بدین جهت اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق های هتل Ramada by Wyndham D MA Bangkok را ندارید. در تمام واحد های این هتل حمام خصوصی وجود دارد و حمام ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی هستند.

رستوران هتل


در رستوران هتل می توانید برای وعده های صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای بین المللی سفارش دهید. این هتل دارای یک رستوران بین المللی است که وعده صبحانه به صورت مفصل و رایگان و سلف سرویس ارائه می شود و برای وعده های نهار و شام انواع غذاهای بین المللی و انواع نوشیدنی های طبیعی خوشمزه سرو می کنند.

فاصله هتل رامادا بای ویندهام دی ما بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار شبانه نئون: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه کار تایلند: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه جیم تامپسون: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد امرالد بودا: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی تایلند: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا قصر بزرگ: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد وات آرون: ۱۰.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است