search
menu

هتل Pullman Hotel G Bangkok

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pullman Bangkok Hotel G
امکانات کلی هتل
رستوران هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل پولمن جی بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pullman Bangkok Hotel G


هتل پولمن جی بانکوک هتلی است ۵ ستاره، مجلل و لوکس که در مرکز شهر واقع شده است، جایی که بسیاری از فعالیت ها، فرصت های خرید و مناطق دارای اهمیت فرهنگی برای تأمین علایق و کنجکاوی شما در دسترس است. بانکوک شهری مدرن و پر جنب و جوش است که دارای انواع جاذبه ها، عبادتگاه ها، معابد و کاخ های با شکوه، دکه های خیابان و مراکز خرید بانکوک است. از هتل می توانید به راحتی به بازار شبانه Patpong و مناطق تفریحی Silom بروید.
از هتل تا ایستگاه Chong Nonsi Skytrain (BTS) فقط یک پیاده روی کوتاه ۵ دقیقه ای است. اگر می خواهید از ارتفاعات گیج کننده ماهاناخون اسکای واک، نمای ۳۶۰ درجه ای از شهر را ببینید، فقط ۲ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارید. کسانی که به تنهایی یا در کنار عزیزانشان در تعطیلات به سر می برند، می فهمند که Pullman Bangkok Hotel G یک پایگاه عالی برای گشت و گذار در شهر را فراهم می کند. در نزدیکی سیام، مرکزی ترین منطقه بانکوک برای افراد محلی، یک مرکز عالی برای خرید، رستوران ها و کافه ها وجود دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به بانکوک را داشته باشید، موقعیت عالی آن در منطقه تجاری این هتل را برای بازدیدکنندگان در یک سفر کاری مناسب می کند.

امکانات کلی هتل


هتل پولمن جی بانکوک روش های زیادی برای گذراندن اوقات فراغت مانند اتاق بازی، رویدادهای ورزشی زنده، کتابخانه و گالری های هنری موقت را پس از یک روز طولانی ارائه می دهد. میهمانان همچنین می توانند از ورزشگاه ما دیدن کنند یا در سونا استراحت کنند، اما گاهی اوقات بهترین گزینه این است که به راحتی دراز بکشید و در کنار استخر استراحت کنید. همچنین میهمانان می توانند از خدمات ماساژ هتل، اسپا، سولاریوم، آرایشگاه و خدمات زیبایی نیز استفاده کنند. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، امکانات برای افراد معلول، آسانسور، میز تور، انبار چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند.
همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشته باشید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که در هتل پولمن جی بانکوک امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. علاوه بر خدمات گفته شده نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش نیز در دسترس است. کارکنان با تجربه و خوش اخلاق این هتل به زبان های انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، تایلندی و چینی تسلط دارند و اقامتی دلنشین را برای شما به ارمغان می آورند.

رستوران هتل


هتل پولمن جی بانکوک یک رستوران و بار ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این بار و رستوران Scarlett Wine Bar در طبقه ۳۷ هتل واقع شده است. اسکارلت به عنوان بهترین بار و رستوران در مرکز شهر، چشم اندازهای خیره کننده از رودخانه چائو فرایا را با غذاهای لذیذ فرانسوی ترکیب می کند.

امکانات اتاق های هتل


هتل پولمن جی بانکوک ۴۶۹ اتاق و سوئیت مدرن و با طراحی شیک را ارائه می دهد که اقامت شما را بسیار لذت بخش می کند. با پنجره های کف تا سقف، میهمانان می توانند از هر اتاق خصوصی، منظره ای وسیع از بانکوک را تماشا کنند. هر اتاق دارای اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، سرویس اتاق، روزنامه، تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، ایستگاه اتصال iPod و مینی بار است. همچنین امکانات حمام Cobigelow برای لذت بردن میهمانان نیز فراهم شده است.

فاصله هتل پولمن جی بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد ماریاممن: ۹۰۰ متر
فاصله تا ماهاناخون: ۹۰۰ متر
فاصله تا پارک لومپینی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا سیام: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ بزرگ: ۶.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است