search
menu

هتل Pathumwan Princess Hotel SHA Certified Bangkok

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pathumwan Princess Hotel Bangkok - SHA Certified
اماکن نزدیک به هتل پاتوموان پرنسس بانکوک

درباره هتل Pathumwan Princess Hotel Bangkok - SHA Certified


هتل پاتوموان پرنسس بانکوک یکی از هتل‌های ۵ ستاره زیبا و لوکس و البته در عین حال مدرن شهر بانکوک، پایتخت تایلند می‌باشد. طراحی هتل پاتوموان پرنسس ترکیبی از دکوراسیون امروزی و سنتی تایلندی بوده و در راستای موفقیت آمیز بودن این طراحی جوایز کسب کرده است. موقعیت مکانی هتل bangkok Pathumwan Princess hotel بسیار خوب بوده و در مجاورت مرکز خرید MBK و مقابل میدان سیام (Siam) قرار دارد. از جمله امکانات بسیار مهم و قابل توجه هتل پاتوموان پرنسس استخر روباز، زمین تنیس و ۱۰ رستوران متنوع است.
اتاق‌های مهمان در هتل پاتوموان پرنسس بسیار وسیع بوده و کفشان از پارکت‌های چوبی تیره رنگ پوشیده شده است. منظره زیبای پانورامیک آسمان بانکوک از پنجره‌های تمام قد اتاق‌ها نمایان است و حس بسیار زیبایی القا می‌کند. همچنین، تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای بوده و در تمامی‌شان سرویس‌های بهداشتی شیشه‌ای وجود دارد. دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان نیز جهت رعایت حال مهمانان در سرویس‌های بهداشتی در اختیار مهمانان قرار داده می‌شوند.
معمولا مهمانانی که به بانکوک سفر می‌کنند، به دنبال یافتن مکانی مناسب جهت ماساژ و ریلکسیشن هستند. هتل پاتوموان پرنسس این امکان را برای مهمانانش فراهم کرده و خدمات ماساژ آرام‌بخش و مدیتیشن به مهمانان ارائه می‌دهد. حتما باید از این امکانات هتل Pathumwan Princess Hotel Bangkok - SHA Certified بهره‌مند شد تا معنای واقعی آرامش را توسط متخصصین مجرب درک کرد. این حس آرامش ماندگاری طولانی مدتی در جسم و روحتان خواهد داشت. همچنین، برای مهمانان علاقه مند به رشته ورزشی تنیس و دو زمین تنیس و دو در باشگاه فیتنس کلاب المپیک فراهم گردیده تا مهمانان ورزشکار بتوانند به طور حرفه‌ای ورزش مورد علاقه خود را انجام دهند.
اگر به امتحان کردن غذاهای متنوع و بین‌المللی علاقه دارید، می‌توانید در رستوران هتل پاتوموان پرنسس انواع غذاهای لذیذ تایلندی، ایتالیایی، کره‌ای و اروپایی را امتحان کرده و لذت ببرید. برای خوردن ساندویچ‌ها و کافی‌های خوشمزه نیز می‌توانید به کافه موجود در لابی هتل مراجعه کنید. همچنین، در استودیو بار هتل پاتوموان پرنسس موسیقی جاز نواخته می‌شود. اقامت در هتل پاتوموان پرنسس در سفر به بانکوک انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

اماکن نزدیک به هتل پاتوموان پرنسس بانکوک


فاصله هتل پاتوموان پرنسس بانکوک تا مرکز خرید MBK بانکوک: ۰.۲ کیلومتر
فاصله هتل پاتوموان پرنسس بانکوک تا مرکز سیام: ۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل پاتوموان پرنسس بانکوک تا استادیوم ملی سوپاچالاسای: ۰.۵ کیلومتر
فاصله هتل پاتوموان پرنسس بانکوک تا پارک لومپینی: ۱.۹ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است