search
menu

هتل Novotel Bangkok Silom Road Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Novotel Bangkok Silom Road Hotel
امکانات کلی هتل نووتل بانکوک سیلوم رود
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نووتل بانکوک سیلوم رود تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Novotel Bangkok Silom Road Hotel


هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس نووتل بانکوک سیلوم رود که برای مسافران تجاری و تفریحی ایده آل است، درست در جاده Silom در مرکز Silom واقع شده است. این هتل مجموعه‌ای از خدمات و امکانات رفاهی را برای کمک به اقامت راحت‌تر ارائه می‌دهد. ایستگاه‌های قطار آسمانی Taksin و Surasak BTS و همچنین اسکله اصلی Sathorn ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند. این هتل ۳۰ دقیقه با ماشین از سووارنابومی و فرودگاه بین المللی دون موئنگ فاصله دارد. سفارتخانه‌ها، بانک‌ها، شرکت‌های مالی و بازارهای محلی نیز در نزدیکی این هتل یافت می‌شوند. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به موزه سیام، کاخ بزرگ، موزه ملی بانکوک و پارک لومپینی اشاره کرد که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی و رزرو هتل Novotel Bangkok Silom Road Hotel می‌توانید به آژانس‌های فعال در سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات کلی هتل نووتل بانکوک سیلوم رود


این هتل دارای یک استخر روباز، ۲ گزینه غذاخوری و سرویس اتاق ۲۴ ساعته است. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. پذیرش هتل Novotel Bangkok Silom Road Hotel به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. میهمانان می‌توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کنند، از سونا استفاده کنند یا در کنار استخر استراحت کنند. سفرهای یک روزه و کرایه ماشین را می‌توان در میز تور ترتیب داد. یک مرکز تجاری کاملا مجهز نیازهای حرفه‌ای شما را برآورده می‌کند. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. برای آسودگی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و وسایل قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است و برای سلامتی و رفاه همه میهمانان و کارکنان، سیگار فقط به مناطق تعیین شده محدود می‌شود. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. همچنین امکانات ویژه‌ای مانند ویلچر در اختیار میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند قرار می‌گیرد تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان بهره‌مند شوند. شاتل فرودگاهی نیز با هزینه اضافی در دسترس است. محل بازی برای فرزندان دلبند شما در نظر گرفته شده است. هتل نووتل بانکوک سیلوم رود دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری هر روز در آن انجا می‌گیرد. فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی و تایلندی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل نووتل بانکوک سیلوم رود عبارتند از:
• سوئیت
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق کینگ لوکس
• اتاق توئین لوکس
اتاق‌های مدرن و جادار، مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، مینی‌بار مجهز و گاوصندوق شخصی هستند. حمام اختصاصی دارای دوش آب گرم و سشوار است. این هتل همچنین یخچال، قهوه‌ساز یا چای‌ساز و آب معدنی‌ را در اتاق‌ها ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


رستوران اسکوئر یک بوفه تایلندی و بین المللی در تمام طول روز و همچنین منوهای آلاکارت سرو می‌کند. نوشیدنی و موسیقی زنده در بار شیک استون موجود است. همچنین در هتل Novotel Bangkok Silom Road Hotel غذاهای گیاهی و بدون گلوتن نیز برای افرادی که دارای رژیم غذایی خاصی هستند، ارائه می‌شود.

فاصله هتل نووتل بانکوک سیلوم رود تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه بانکوکیان: ۶۰۰ متر
فاصله تا پارک لومپینی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه سیام: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ بزرگ: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی بانکوک: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است