search
menu

هتل NRC Residence Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل NRC Residence Bangkok
امکانات هتل ان آر سی رزیدنس سووارنابومی
خدمات هتل ان آر سی رزیدنس سووارنابومی
واحدهای اقامتی هتل ان آر سی رزیدنس سووارنابومی
اماکن دیدنی نزدیک هتل ان آر سی رزیدنس سووارنابومی

درباره هتل NRC Residence Bangkok


هتل ان آر سی رزیدنس سووارنابومی بانکوک اقامتگاهی است اقتصادی، شیک و خوش منظره که در منطقه شلوغ و پررفت و آمد لات کرابانگ بانکوک و در نزدیکی بسیاری از مراکز دیدنی و تجاری این شهر تماشایی واقع شده است. این هتل سه ستاره که جزو اقامتگاه های مقرون بصرفه بانکوک به حساب می آید، با ارائه خدماتی دلپذیر و رضایت بخش و امکاناتی مناسب و قابل قبول قادر است خریداران بلیط هواپیما بانکوک را خرسند ساخته و سفر به پایتخت شگفت انگیز این کشور را در ذهن گردشگران ماندگار سازد.

امکانات هتل ان آر سی رزیدنس سووارنابومی


چنانچه در مورد اقامت در این هتل تردید دارید، باید بدانید که این هتل از لحاظ برخورداری از امکانات رفاهی مناسب، از سطح خود پیشی گرفته و با هتل هایی ۴ ستاره رقابت می کند. از پارکینگ رایگان گرفته تا سالن زیبایی و کافی شاپ، کلیه امکانات رفاهی مورد نیاز گردشگران در هتل NRC Residence Bangkok گنجانده شده تا میهمانان در طول اقامت خود در این هتل، هیچ نیازی را احساس نکنند. فروشگاه، آسانسور، اتاق نگهداری چمدان و بار و بنه، سالن اجلاس، اتاق ملاقات و نوشگاه از جمله امکاناتی است که در محوطه این هتل تعبیه گردیده تا نیاز میهمانان به محیط بیرون از هتل کاملا برطرف گردد. برای آن دسته از افرادی که دوست دارند در تعطیلات نیز از ورزش دور نمانند، هتل ان آر سی رزیدنس سووارنابومی بانکوک باشگاه بدنسازی مجهزی را تدارک دیده تا هیچ توجیهی برای عدم فعالیت های ورزشی در طول سفر و اقامت در این مکان نیز باقی نماند.
در مورد خورد و خوراک نیز باید گفت که تا زمانی که در این هتل اقامت دارید، هیچ نیازی نیست که نگران یافتن رستورانی باکیفیت باشید، چراکه این هتل با رستوران بسیار مناسب خود قادر است کلیه غذاهای تایلندی و آسیایی مورد علاقه شما را تامین کرده و در مدت زمان اندکی برای شما سرو کند. ناگفته نماند چنانچه دوست داشته باشید صبحانه خود را در اتاق میل کنید، این امکان نیز برای شما فراهم گردیده تا غذای مورد علاقه خود را تلفنی سفارش دهید و درب اتاق خود تحویل گیرید.

خدمات هتل ان آر سی رزیدنس سووارنابومی


مزایای اقامت در هتل ان آر سی رزیدنس سووارنابومی بانکوک در بهره مندی از امکانات فوق ختم نمی شود و این هتل خدمات متنوعی را نیز به میهمانان خود عرضه می دارد. خدماتی از قبیل خانه داری روزانه، اتوشویی، اینترنت وایفای رایگان، خشک شویی، تور گشت و گذار در شهر، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس، فتوکپی و تبادل ارز در همان بدو ورود و در صورت نیاز به شما ارائه خواهد گردید. حتی خدماتی نظیر کلاس یادگیری آشپزی به سبک تایلندی نیز در صورت درخواست برای میهمانان برگزار خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل ان آر سی رزیدنس سووارنابومی


واحدهای اقامتی هتل ان آر سی رزیدنس سووارنابومی بانکوک را می‌توان در سه کلمه توصیف کرد: شیک، تمیز و نورگیر. گزینه های اقامتی این هتل متنوع و متعدد بوده و از وسعت و کیفیت بسیار بالایی برای اقامتی طولانی بهره مندند. وجود تجهیزات اقامتی از قبیل تخت خواب هایی نرم، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کمد لباس، تلفن، مینی بار، آباژور و غیره موجب گردیده که میهمانان حس حضور در خانه را احساس و اقامتی لذت بخش را در این مکان تجربه کنند.

اماکن دیدنی نزدیک هتل ان آر سی رزیدنس سووارنابومی


فاصله هتل تا مرکز تجاری پاسئو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه متروی فورست: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا دانشکده بین المللی استنفورد بانکوک: ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید مگا بانگنا: ۹ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار شبانه سریناکارین: ۷.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان عرب: ۱۷.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است