search
menu

هتل My Hotel Pratunam Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل My Hotel Pratunam Bangkok
موقعیت مکانی هتل مای پراتونام بانکوک
انواع اتاق های هتل مای پراتونام بانکوک
امکانات و خدمات داخل اتاق های هتل مای پراتونام بانکوک
رستوران و غذا خوری هتل مای پراتونام بانکوک
خدمات و امکانات هتل مای پراتونام بانکوک
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل مای پراتونام بانکوک

هتل My Hotel Pratunam Bangkok


هتل مای هتل پراتونام از جمله هتل های میان رده بانکوک با امکانات و خدمات مختلفی است. بانکوک یکی از مقاصد محبوب خرید اینترنتی بلیط هواپیما و سفر است. با این که هتل های مختلفی در بانکوک کوجود دارند اما این هتل برای آن دسته از مهمانانی که می خواهند در هزینه های سفر صرفه جویی کنند گزینه اقامتی مناسبی به نظر می رسد.

موقعیت مکانی هتل مای پراتونام بانکوک


هتل my hotel pratunam بانکوک از بهترین موقعیت های مکانی برخوردار است. این هتل سه ستاره شاید امکانات و خدمات هتل های ۵ ستاره را نداشته باشد اما موقعیت مکانی آن جبران هر کمبودی است. مای هتل پراتونام در قلب بانکوک، در مرکز شهر قرار گرفته و مهمانانی که اقامت در این هتل را انتخاب کرده اند به جاذبه ها، مکان های دیدنی، مراکز خرید و غیره دسترسی آسان و راحتی دارند. اقامت در هتل مرکز شهر مزیت دسترسی به وسیله های حمل و نقل عمومی شهری را دارد.

انواع اتاق های هتل مای پراتونام بانکوک


مای هتل پراتونام بانکوک دو نوع اتاق دارد. نوع اول اتاق های استاندارد با امکانات و تجهیزات مختلف و پنجره های نسبتا بزرگ است. نوع دوم اتاق ها که کوبیک استودیو نام گرفته فضای کوچکتری نسبت به اتاق های استاندارد داشته و فاقد پنجره است. از نظر امکانات کوبیک استودیوها چیزی کم از اتاق های استاندارد ندارند به جز برخی امکانات مانند مبل و چای/ قهوه ساز.

امکانات و خدمات داخل اتاق های هتل مای پراتونام بانکوک


مای هتل پراتونام بانکوک اتاق های ساده و شیک دارد که به سبک مینیمال طراحی و مبله شده اند. تمامی اتاق های هتل My Hotel Pratunam Bangkok مجهز به سیستم تهویه مطبوع و ترموستات جداگانه هستند. برخی از اتاق ها نسبت به برخی دیگر فضای بزرگتری داشته و دارای مبلمان اند.‌ در تمامی اتاق ها یخچال، صندوق امانات، میز کار و تلویزیون با مجموعه ای از کانال های کابلی قرار گرفته است و حمام اتاق ها مجهز به دوش و وسیله های بهداشتی مورد نیاز مانند مسواک، صابون و غیره هستند. اتاق های استاندارد هتل فضای بزرگتری داشته و مجهز به مبلمان و قهوه/ چای ساز هستند. مهمانان در اتاق ها امکان دسترسی به اینترنت را خواهند داشت.

رستوران و غذا خوری هتل مای پراتونام بانکوک


قطعا هنگام سفر خوردن غذاها و نوشیدنی های محلی تجربه ای است که باید کسب کرد و پیدا کردن رستورانی مطمئن از جمله چالش های این تجربه است. به همین دلیل پیشنهاد می وشد از رستوران هتل ها برای کسب این تجربه استفاده کنید. مای هتل پراتونام بانکوک یک رستوران به نام مای کافه دارد که انواع غذاها و نوشیدنی های محلی را ارائه می دهد.

خدمات و امکانات هتل مای پراتونام بانکوک


ماساژ تایلندی در همه جای دنیا ارائه می شود اما استفاده از این ماساژ در دل تایلند که توسط خود تایلندی ها ارائه می شود تجربه ای خاطره انگیز خواهد بود. مهمانانی که هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما اتاقی در مای هتل بانکوک رزرو کرده اند می توانند از خدمات ماساژ تایلندی هتل استفاده کنند. همچنین خدمات تور، فروشگاه هدیه و صنایع دستی، خدمات لباسشویی و خشک شویی، اتاق های بدون سیگار، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات تبدیل ارز، پارکینگ رایگان، آسانسور و خدمات رفت و برگشت فرودگاهی از جمله امکانات و خدماتی است که هتل مای هتل بانکوک به مهمانان خود ارائه می دهد. مهمانانی که به زبان تایلندی آشنایی ندارند نگران‌ نباشند جون کارکنان هتل به زبان انگلیسی آشنا هستند.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل مای پراتونام بانکوک


فاصله هتل مای پراتونام بانکوک تا کاخ سوآن پاکاد: ۰.۲ کیلومتر
فاصله هتل مای پراتونام بانکوک تا برج بایوکه: ۰.۲ کیلومتر
فاصله هتل مای پراتونام بانکوک تا بازار پراتونام: ۰.۴ کیلومتر
فاصله هتل مای پراتونام‌ بانکوک تا آکواریوم زندگی دریایی بانکوک: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل مای پراتونام بانکوک تا مرکز فرهنگی هنری بانکوک: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل مای پراتونام بانکوک تا خیابان عرب ها: ۲.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است