search
menu

هتل Miramar Hotel Bangkok

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Miramar Hotel Bangkok
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Miramar Hotel Bangkok


هتل میرامار بانکوک یکی از بوتیک هتل های ۴ ستاره شهر است که با تلفیقی از معماری سنتی تایلندی و امکانات مدرنش جوی کاملا متفاوت برای اقامت مهمانانش فراهم کرده است. هتل Miramar Bangkok در بخش قدیمی شهر و بسیار نزدیک به محله چینی ها واقع شده و این یعنی دنیایی از غذاهای خوشمزه در انتظار کسانی است که بلیط هواپیما بانکوک می خرند و هتل میرامار را برای اقامت انتخاب می کنند.

موقعیت مکانی هتل


قرار گرفتن در این بخش تاریخی و قدیمی شهر باعث شده که دسترسی به معابد معروفی مثل معبد بودای زمردین، معبد مرمرین و معبد وات فو و بناهایی مثل کاخ بزرگ بانکوک، ساختمان پارلمان، جاینت سویینگ (تاب بزرگ) و تعدادی از جاذبه های تاریخی شهر بسیار راحت باشد، به طوری که با چند دقیقه پیاده روی و یا قایق سواری می توان از آن ها بازدید کرد. ضمنا مراکز خرید، نایت لایف ها و خیابان معروف کائو سان یا خائوسان نیز تنها ۱۰ دقیقه با ساختمان هتل میرامار فاصله دارد. روبروی هتل ایستگاه مترویی هم وجود دارد که دسترسی به نقاط دیگر شهر را برای مهمانان راحت تر ساخته است.

امکانات و خدمات عمومی هتل


گرچه هتل میرامار بانکوک بیش تر محبوبیتش را مرهون موقعیت مکانی عالی خود است و قدیمی تر از آنی است که در تصاویر دیده می شود ولی تمام آنچه برای اقامت خود لازم داشته باشید در اختیارتان می گذارد؛ رستوران، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شاتل و اتاق های خانواده از جمله امکانات و خدمات عمومی این هتل ۴ ستاره هستند.

انواع اتاق های هتل


هتل Miramar در مجموع ۱۲۷ واحد اقامتی را برای میزبانی از مهمانان خود آماده کرده که بسته به میزان بودجه ای که در نظر دارید، انتخاب های زیادی پیش رو خواهید داشت. واحدهای اقامتی هتل Miramar Hotel Bangkokشامل اتاق های دلوکس، استاندارد دبل، سوپریر دبل، جونیور فمیلی، میرامار فمیلی، سوپریر تریپل و تعدادی پیشنهادهای ویژه هستند که در ظرفیت های مختلف ارائه می شوند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل میرامار بانکوک در عین قدیمی بودن به شکل باسلیقه ای دکور شده اند و در دکوراسیون آن ها از رنگ های گرم و نشاط آوری مثل نارنجی و آجری استفاده شده است. این اتاق ها فضای بزرگ و نورگیری دارند. خوش خواب های نرم و راحت، تلویزیون های صفحه تخت ماهواره ای، مینی بار، چای ساز، تهویه مطبوع، میز، سشوار، حمام اختصاصی و گاو صندوق از جمله امکاناتی هستند که در این اتاق ها جای داده شده اند.

گزینه های صرف غذا


مهمانان هتل میرامار بانکوک می توانند صبحانه های خود را در سالن غذا خوری هتل میل کنند، صبحانه به صورت سلف سرویس سرو می شود و هتل رستوران ۲۴ ساعته ای دارد که در گوشه ای از آن کافی شاپی دایر است. رستوران M محیط دلنشینی دارد و غذاهای معروف تایلندی را برای مهمانان طبخ و سرو می کند. البته با وجود خدمات روم سرویس مهمانان می توانند غذایشان را در اتاق خود میل کنند یا به محله چینی رفته و غذاهای محبوب آن جا را امتحان کنند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


هتل میرامار بانکوک با دریافت هزینه اضافی تجهیزات برگزاری جلسه و امکان استفاده از دستگاه فتوکپی و فکس را هم در اختیار مهمانان قرار می دهد. این هتل یک اتاق جلسه و یک فضا برای برگزاری کنفرانس دارد. از خدمات دیگر هتل میرامار بانکوک می توان به خدمات تور، نگهداری از کودک، خشکشویی و پرسنل آشنا به زبان انگلیسی و چینی اشاره کرد.

دلایل انتخاب هتل


قیمت مقرون به صرفه
موقعیت مکانی عالی

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل میرامار بانکوک تا بازار سامپنگ: ۴۰۰ متر
فاصله هتل میرامار بانکوک تا معبد بودای زمردین: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل میرامار بانکوک تا کاخ بزرگ: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل میرامار بانکوک تا خیابان خائوسان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل میرامار بانکوک تا موزه ملی بانکوک: ۱.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است