search
menu

هتل Mercure Makkasan Bangkok

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mercure Bangkok Makkasan
موقعیت مکانی هتل مرکور ماکاسان بانکوک
انواع اتاق های هتل مرکور ماکاسان بانکوک
امکانات و خدمات اتاق های هتل مرکور ماکاسان بانکوک
امکانات و خدمات مختص کودکان در هتل مرکور ماکاسان بانکوک
خدمات و امکانات سرگرمی و تفریحی هتل مرکور ماکاسان بانکوک
امکانات و خدمات هتل مرکور ماکاسان بانکوک
اماکن و جاهای نزدیک به هتل مرکور ماکاسان بانکوک

درباره هتل Mercure Bangkok Makkasan


هتل مرکور ماکاسان بانکوک هتلی چهار ستاره با امکانات و خدماتی قابل قبول و در حد یک هتل چهار ستاره و رده بالا است. خدمات و امکاناتی که این هتل به مهمانان خود ارائه می دهد به اندازه توانست رضایت آن ها را جلب کند که برای بار دوم هم اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما را داشتند اتاقی را نیز در هتل مرکور ماکاسان رزرو کنند. این هتل با فاصله ای مناسب از مرکز شهر قرار گرفته به طوری که در عین نزدیکی به آن، از آن دور است.

موقعیت مکانی هتل مرکور ماکاسان بانکوک


به جرات می توان گفت بزرگترین نقطه ضعف هتل همین موقعیت مکانی آن است. گرچه هتل مرکور هتل چهار ستاره و رده بالاست اما از نظر موقعیت مکانی نمره متوسط و شاید پایینی را به خود اختصاص می دهد. این هتل گرچه فاصله چندان زیادی با مرکز شهر ندارد اما اطراف هتل برخلاف بسیاری از هتل ها مراکز خرید یا فروشگاه های آنچنانی ای قرار ندارد که در صورت نیاز مهمانان به آن مراجعه کنند و یا ساعاتی را به گشت و گذار در اطراف آن ها سپری کنند. اما ایستگاه های قطار شهری و فرودگاه در فاصله ای ۱۰ دقیقه از هتل Mercure Bangkok Makkasan قرار دارد و بسیاری از جاذبه های مطرح بانکوک فاصله ای کمتر از ۵ کیلومتر را با هتل دارند که همین باعث شده تا مهمانان این هتل چهار ستاره را جزو هتل های مناسب برای اقامت در بانکوک بدانند.

انواع اتاق های هتل مرکور ماکاسان بانکوک


اتاق های هتل مرکور ماکاسان بانکوک به سه دسته اتاق پریویلج کینگ، اتاق سوپریور کینگ و اتاق سوپریور توئین تقسیم شده اند. از نظر امکاانات و خدمات اتاق ها چندان تفاوت زیادی باهم ندارند و تنها تفاوتشان شاید در فضای اتاق ها و تعداد تختخواب ها باشد.

امکانات و خدمات اتاق های هتل مرکور ماکاسان بانکوک


تمامی اتاق های هتل مرکور مبله بوده و از طراحی داخلی ساده و در عین حال بسیار شیکی برخوردارند. همه اتاق ها فضای نشیمن با مبل و تلویزیون دارند تا مهمانان اوقات بیکاری خود در اتاق ها را با تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی سرگرم شوند. در همه اتاق های هتل مرکور ماکاسان چای/ قهوه ساز قرار گرفته تا مهمانان در هر زمان که تمایل داشتند به نوشیدنی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. علاوه بر این سرویس بهداشتی و حمام داخل اتاق ها مجهز به دوش بارانی و لوازم بهداشتی مورد نیاز رایگان مانند شامپو، صابون و غیره هستند.

امکانات و خدمات مختص کودکان در هتل مرکور ماکاسان بانکوک


هتل مرکور در خدمات و امکانات خود کودکان را از یاد نبرد و برای این دلبندان وسیله های سرگرمی و تفریحی مختلفی را فراهم کرده است. از تلویزیون با شبکه های کارتونی گرفته تا موسیقی کودکان همه در اختیار کودکان است که همراه والدین خود مهمان هتل مرکور بانکوک شده اند. همچنین کتاب های مخصوص کودک و غذای مخصوص کودک از جمله خدمات و امکانات برای کودکان است. اگر مهمانان نوزاد یا کودک خردسال داشته باشند می توانند از خدمات پرستاری بچه هتل مرکور استفاده کنند.

خدمات و امکانات سرگرمی و تفریحی هتل مرکور ماکاسان بانکوک


فرقی نمی کند که در چه فصلی از سال بلیط هواپیما بانکوک خریده و در هتل مرکور اقامت خواهید داشت درب استخر هتل همیشه به روی مهمانان باز است. استفاده از استخر هتل برای مهمانان رایگان می باشد. اما اگر اهل شنا و آب تنی نیستید می توانید سری به باشگاه مجهز هتل زده و به فعالیت فیزیکی مشغول شوید. اگر هم از فعالیت و گشت و گذار خسته شده اید باید سری به بخش اسپا هتل زده و از خدمات ماساژ این بخش استفاده کنید.

امکانات و خدمات هتل مرکور ماکاسان بانکوک


Mercure Bangkok Makasan هتلی چهار ستاره است که خدمات و امکانات مختلفی از اینترنت و پارکینگ رایگان گرفته تا خدمات ماساژ و خدمات روم سرویس را به مهمانان خود ارائه می دهد. برخی از خدمات و امکانات این هتل عبارتند از خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، دستگاه خودپرداز، اتاق های بدون سیگار، آسانسور، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و غیره. بد نیست بدانید که سرویس بهداشتی اتاق ها قابلیت دسترسی برای معلولان را دارند. از نقاط قوت این هتل کارکنان آن هستند که با گشاده رویی و برخورد خوب توانسته اند رضایت مهمانان هتل را جلب کرده و اقامت در مرکور را به خاطره ای فراموش نشدنی برای آن ها تبدیل کنند.

اماکن و جاهای نزدیک به هتل مرکور ماکاسان بانکوک


فاصله هتل مرکور ماکاسان تا خیابان عرب ها: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل مرکور ماکاسان تا بازار پراتونام: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل مرکور ماکاسان تا آکواریوم زندگی دریایی بانکوک: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل مرکور ماکاسان تا پارک لومپینی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل مرکور ماکاسان تا مرکز خرید ام بی کی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل مرکور ماکاسان تا کاخ بزرگ بانکوک: ۷.۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است