search
menu

هتل Mall Suites Express Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mall Suites Express Bangkok
امکانات کلی هتل مال سوئیت اکسپرس
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل مال سوئیت اکسپرس بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mall Suites Express Bangkok


هتل مال سوئیت اکسپرس هتلی ۳ ستاره است که در شهر بانکوک کشور تایلند واقع شده است. اسکله بانگ کاپی با هتل ۵ دقیقه فاصله دارد، جایی که میهمانان می توانند از قایق سواری طولانی در امتداد کانال Saen Saeb لذت ببرند. مراکز خرید و اسکله بانگ کاپی تنها برخی از جاهای دیدنی بانکوک برای بازدیدکنندگان است. در نزدیکی هتل بسیاری از فروشگاه ها و رستوران های محلی، همچنین گزینه های حمل و نقل کشتی، اتوبوس و تاکسی به مناطق مختلف دیگر شهر وجود دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر زیبای بانکوک تایلند را داشته باشید، می توانید با اقامت در هتل Mall Suites Express Bangkok با کیفیت و خدمات عالی احساس راحتی کنید.

امکانات کلی هتل مال سوئیت اکسپرس


برای راحتی میهمانان، هتل مال سوئیت اکسپرس خدمات پذیرش۲۴ ساعته، امکانات نگهداری چمدان، صندوق امانات، امکانات برای افراد کم توان و ناتوان و میز تور را ارائه می دهد. دسترسی به اینترنت رایگان در همه قسمت های هتل فراهم شده است. همچنین مسافران نگران خودروی خود نبوده و می توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین علاقمندان می توانند از خدمات ماساژ سنتی تایلندی، اسپا و خدمات زیبایی این هتل نیز با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. علاوه بر خدمات ذکر شده، خدماتی مانند سالن میتینگ، فکس، فتوکپی، نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی نیز انجام می گیرد.
گالری های هنری موقت و زمین گلف از جمله روش های سرگرمی است که در هتل مال سوئیت اکسپرس می توان به آن ها اشاره کرد. پرسنل مجرب این هتل با خوش رویی از مسافران استقبال می کنند و به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند. به زبان انگلیسی صحبت کردن کارکنان نیز یکی از دلایل انتخاب این هتل به شمار می آید. هنگام رزرو بلیط هواپیما بانکوک باید به این نکته توجه داشت که در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. در صورتی که به تخت اضافی نیاز داشتید، با توجه به اتاق انتخابی تان شرایط متفاوت خواهد بود. از کودکان در هر سنی استقبال می شود. کودکان ۱۲ سال به بالا در این هتل بزرگسال محسوب می شوند.

رستوران هتل


در رستوران هتل مال سوئیت اکسپرس انواع غذاهای محلی تایلندی و غربی سرو می شود. یک فود کورت در The Mall Bangkapi در همسایه نیز موجود است. منو های رژیم غذایی، غذای مخصوص کودک، بطری آب معدنی، میوه و شیرینی نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی در دسترس هستند. در صورت رزرو اتاق در این هتل امکان سرو صبحانه به صورت رایگان برای شما فراهم می شود.

اتاق های هتل


هتل Mall Suites Express دارای انواع اتاق های خانوادگی، پریزیدنتال، اکسکیوتیو، سوئیت با منظره باغ و سوئیت جونیور است که هر یک زیبایی خاص خود را داشته و اقامتی بی نظیر برای شما به ارمغان خواهد آورد.

امکانات اتاق های هتل


تمام اتاق های هتل Mall Suites Express از امکانات متنوعی برخوردار هستند. اتاق های زیبای هتل مجهز به کف پوش چوبی، تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون های صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، مینی بار، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است. از تراس های زیبای اتاق ها می توانید چشم انداز بی نظیری را نظاره گر باشید. همچنین سوئیت ها دارای امکانات کامل آشپزخانه هستند. استعمال سیگار در اتاق ها و سایر فضاهای هتل ممنوع است.

فاصله هتل مال سوئیت اکسپرس بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بانگ کاپی: ۴۴ متر
فاصله تا ورزشگاه راجامانگالا: ۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز طراحی کریستال: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا جشنواره مرکزی است ویل: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا دانشگاه بین المللی استمفورد: ۱۷.۸ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه سوارنابوومی: ۱۹.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است