search
menu

هتل Le Meridien Bangkok

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Le Meridien Bangkok
امکانات و خدمات عمومی هتل لمردین بانکوک
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
خدمات و امکانات دیگر هتل
امکانات رستوران هتل
فاصله هتل لمردین بانکوک تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Le Meridien Bangkok


هتل لمردین بانکوک از آن دست هتل هایی است که هیچ گردشگر و خریدار بلیط هواپیما بانکوک نمی تواند با وسوسه رزرو این هتل مقابله کند. هتلی که در قلب مرکز تجاری شهر واقع شده است و مسیر کوتاهی تا بازار شبانه پات پونگ فاصله دارد، آن قدری که بتوان با ۵ دقیقه پیاده روی به این بازار رنگین و محبوب رسید. هتل لمردین بانکوک از هتل های ۵ ستاره و لاکچری تایلند است و با معماری جذاب و امکانات متنوعش قلب گردشگران تایلند را ربوده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل لمردین بانکوک


از آنجایی که تجربه هتل Le Meridien Bangkok در میزبانی از گردشگران تایلند به یک دهه رسیده و بارها در رقابت های مختلف منتخب شده است، جای هیچ شکی باقی نمی گذارد که هتل در جلب رضایت مهمانان موفق بوده و خواهد بود. در محوطه هتل که به زیبایی طراحی شده است، استخری با عرشه چوبی قرار دارد که محلی فوق العاده برای رفع خستگی و لذت از چشم اندازهای آسمان خراش ها و آسمان بانکوک است. در عرشه استخر نیز سایبان ها و صندلی های آفتابگیر برای استراحت چیده شده اند. ضمنا این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می دهد و اجازه می دهد تا مهمانان همراه حیوان خانگی خود تعطیلاتشان را بگذرانند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این آسمان خراش در بیش از ۲۴ طبقه ساخته شده و طیف گسترده ای از واحدهای اقامتی را برای میزبانی خود ارائه می دهد. گرچه سابقه هتل به یک دهه رسیده ولی در همان بدو ورود متوجه بروزرسانی و بازسازی آن خواهید بود. اتاق ها و سوئیت های هتل لمردین بانکوک فضای بزرگ و دلبازی دارند و متریال های باکیفیتی در آن ها استفاده شده است. معماری این اتاق ها به گونه ای است که نورگیری فوق العاده ای دارند و امکانات اقامتی در همه آن ها تقریبا یکسان است، فقط برخی شرایط مثل دید اتاق ها، اندازه تخت ها یا متراژ اتاق ها با هم فرق دارند. از بعضی از این اتاق ها می توان نظاره گر غروب خورشید در بالای معابد یا بر فراز آسمان خراش ها شد.

خدمات و امکانات دیگر هتل


لیست امکانات و خدمات هتل لمردین بانکوک طولانی است و در یک کلام می توان گفت این هتل هر آنچه برای اقامتی رویایی بدان نیاز داشته باشید، در اختیارتان قرار می دهد تا تعطیلاتتان را به بهترین نحو رقم بزند. کسانی که برای اهداف کاری بلیط هواپیما خارجی بانکوک خریده اند می توانند با تکیه به امکانات مختلف هتل از جمله مرکز بیزینس، اتاق جلسه و تجهیزات به روز با خیال راحت این هتل را رزرو کنند. کسانی هم که در پی کسب آرامش و تفریح به این هتل آمده اند،‌می توانند بخش زیادی از اوقات فراغت خود را در بخش سلامتی هتل بگذرانند و از انواع خدمات ماساژ بهره مند شوند. این هتل دارای اتاق بخار، اسپا،‌ جکوزی و باشگاهی مجهز است و خدمات زیبایی هم ارائه می دهد.

امکانات رستوران هتل


هتل لمردین بانکوک دارای ۲ بار، ۲ کافه و یک رستوران است؛ رستوران Lates Recipe برای تمامی وعده ها غذاهای محلی، فرانسوی و آسیایی طبخ می کند و جالب اینجاست که در این رستوران می توان کار آشپزها را تماشا کرد. این رستوران یک شنبه ها نیز برای وعده برانچ از مهمانان پذیرایی می کند و محل سرو صبحانه های هتل است. حتما قهوه های Master Barista این هتل را بچشید و البته اگر تمایل به صرف غذا در اتاقتان داشتید در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از خدمات روم سرویس بهره مند شوید.

فاصله هتل لمردین بانکوک تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پاتپونگ: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک لومپینی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید MBK: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم سی لایف بانکوک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیام دیسکاوری: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است