search
menu

هتل Khaosan Holiday Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Khaosan Holiday Bangkok
امکانات عمومی هتل خائوسان هالیدی بانکوک
خدمات هتل خائوسان هالیدی بانکوک
واحدهای اقامتی هتل خائوسان هالیدی بانکوک
موقعیت مکانی هتل خائوسان هالیدی بانکوک
اماکن دیدنی نزدیک هتل خائوسان هالیدی بانکوک

درباره هتل Khaosan Holiday Bangkok


هتل خائوسان هالیدی بانکوک اقامتگاهی است شیک، جذاب و دلگشا واقع در جاده خائوسان بانکوک که با داشتن نرخ اقامتی ارزان و امکاناتی رضایت بخش در زمره گزینه های اقامتی اقتصادی و مطلوب شهر دیدنی بانکوک جای دارد. قرار گرفتن هتل در مکانی دنج و آرام و طراحی مناسب و رنگ آمیزی زیبای واحدهای اقامتی آن موجب گردیده که هتل خائوسان هالیدی بانکوک به یکی از برترین گزینه های اقامتی برای افرادی که دوست دارند با صرف هزینه اندک بلیط هواپیما بانکوک را خریداری و در این شهر اقامت کنند، مبدل گردد.

امکانات عمومی هتل خائوسان هالیدی بانکوک


از آنجایی که هتل خائوسان هالیدی بانکوک اقامتگاهی سه ستاره است، نباید انتظار امکاناتی فراوان را از این هتل داشت؛ اما با این حال، امکانات این اقامتگاه نیز در سطح خود بسیار خوب بوده و برای افرادی که در پی هتلی اقتصادی برای خاطره سازی در بانکوک می گردند، بسیار مناسب است. خوب است بدانید که فضایی برای نگهداری از چمدان های میهمانان در این هتل تعبیه شده تا چنانچه میهمانان زودتر از زمان تحویل اتاق به شهر بانکوک برسند، به جای پرداخت هزینه نیم شارژ هتل، بار و بنه خود را با خیالی آسوده در این مکان قرار دهند و در بانکوک به گشت و گذار مشغول شوند. همچنین دستگاه خودپردازی در محوطه هتل Khaosan Holiday Bangkok گرفته تا میهمانان در امنیت کامل از حساب خود پول برداشت کنند. گرچه هیچ رستورانی در هتل خائوسان هالیدی بانکوک وجود ندارد، اما به خاطر داشته باشید که رستوران های اکثر هتل های سه ستاره در این رنج قیمتی چندان باکیفیت نیستند؛ اما خوشبختانه به لطف موقعیت مکانی هتل، برخی از برترین رستوران های بانکوک در اطراف این اقامتگاه واقع شده اند.

خدمات هتل خائوسان هالیدی بانکوک


خدمات هتل خائوسان هالیدی بانکوک شامل خانه داری و خشکشویی است که در صورت درخواست میهمانان در هر زمان از روز صورت خواهد گرفت. همچنین اینترنت پرسرعت نیز در همان بدو ورود در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت تا گردشگران در طول اقامت خود در این هتل نیز از لذت تماشای ویدئوهای استریم آنلاین و گشت و گذار در دنیای مجازی محروم نگردند.

واحدهای اقامتی هتل خائوسان هالیدی بانکوک


از واحدهای اقامتی استاندارد و اقتصادی گرفته تا اتاق های سوپریر و مجلل، امکان انتخاب واحد اقامتی متناسب با جیب شما در این هتل فراهم گردیده است. گفتنی است که کلیه اتاق های این هتل به زیبایی با مبلمانی شیک و تجهیزات رفاهی مدرن و مناسب آراسته شده اند. تجهیزاتی از قبیل تلویزیون، تهویه مطبوع، تخت خواب هایی نرم و راحت، کمد لباس و یخچال در هر کدام از واحدهای اقامتی گنجانده شده تا میهمانان حس حضور در خانه را احساس کنند. در مورد فضای اتاق ها نیز می توان گفت که از نظر وسعت در حد استاندارد بوده و به شکلی خلاقانه با استفاده از رنگ های آرامش بخش رنگ آمیزی گردیده اند.

موقعیت مکانی هتل خائوسان هالیدی بانکوک


شاید برترین مزیت اقامت در هتل خائوسان هالیدی بانکوک، دسترسی به برخی از برترین رستوران ها و نوشگاه های بانکوک باشد. همچنین برخی از اماکن دیدنی بانکوک نظیر کاخ بزرگ، معبد سپیده دم و معبد بودای زمردین در فاصله بسیار نزدیک و در شعاع دو کیلومتری این مکان واقع شده است و حتی با پای پیاده و بدون صرف یک دلار نیز می توان از آن ها بازدید کرد.

اماکن دیدنی نزدیک هتل خائوسان هالیدی بانکوک


فاصله هتل تا معبد بودای زمردین: ۹۵۰ متر
فاصله هتل تا کاخ بزرگ بانکوک: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد وات فرا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد سپیده دم: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه جیم تامپسون: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید سیام پاراگون: ۴.۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است