search
menu

هتل Howard Square Boutique Hotel Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Howard Square Boutique Hotel Bangkok
امکانات و خدمات عمومی هتل هاوارد اسکوار بانکوک
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هاوارد اسکوار بانکوک تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Howard Square Boutique Hotel Bangkok


هتل هاوارد اسکوار بانکوک یکی از هتل های ۳ ستاره و باسابقه تایلند است که در منطقه آرامی از مرکز شهر بانکوک واقع شده است و حالا با نام بوتیک هتل هاوارد اسکوار یا هتل هووارد اسکوئر شناخته می شود. این هتل در نزدیکی محله و خیابان سیلوم و رودخانه چائو فرایا قرار دارد و برای همه کسانی که سفر کاری یا تفریحی به بانکوک داشته اند، گزینه مناسب و ارزانی به حساب می آید. نزدیکی به خیابان سیلوم که با شب های دیدنی و نایت لایف های جذابش هر گردشگری را به خود جذب می کند از مزیت های اقامت در این هتل به حساب می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل هاوارد اسکوار بانکوک


تجربه ای که بوتیک هتل هاوارد اسکوار در میزبانی از خریداران بلیط هواپیما بانکوک داشته یکی از نقطه قوت های هتل به شمار می رود ولی اصلی ترین مزیت آن موقعیت مکانی و دسترسی راحت به مراکز خرید بانکوک و نقاط دیدنی شهر است وگرنه امکانات و خدماتی متنوعی برای ارائه ندارد. البته همانطور که از هتل های ۳ ستاره انتظار می رود این هتل نیز امکاناتی مثل پارکینگ رایگان، تهویه مطبوع و اینترنت رایگان در اختیار مهمانانش می گذارد. خانواده هایی که برای تعطیلات خود هتل Howard Square Boutique Hotel Bangkokرا مدنظر قرار داده اند، می توانند با رزرو اتاق های خانواده، حسِ بودن در خانه را داشته باشند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل هاوارد اسکوار بانکوک در مجموع دارای ۹۵ واحد اقامتی مشتمل بر انواع اتاق ها و سوئیت هاست. اتاق های سوپریور دبل و سوپریور تویین این هتل از نوع اتاق های استودیو هستند و ۲۸ متر متراژ دارند که دکوراسیونی به سبک مینیمالیست دارند و یخچال، چای ساز، حمام، میز، تهویه مطبوع، تلویزیون و کاناپه در آن ها گنجانده شده است. اگر به فضای بزرگ تری نیاز داشته باشید می توانید اتاق های دلوکس هتل را رزرو کنید که ۴۰ متری بوده و بخش نشیمن جداگانه ای دارند. واحدهای گران تر و دلبازتر هتل سوئیت های جونیور و اگزکیوتیو آن هستند. باید توجه داشت که چک اوت این هتل بر خلاف اکثر هتل ها در سال ۱۲ ظهر است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


مزایای اقامت در هتل هاوارد اسکوار بانکوک صرفا به همین موارد ختم نمی شود، اینجا مهمانان می توانند برای استفاده از کامپیوتر به ایستگاه کامپیوتری که در کافه اینترنت هتل واقع شده، بروند و اگر برای سفرهای کاری به این هتل آمده اند از خدمات اینترنتی و تجهیزات اتاق جلسه بهره مند شوند. هتل Howard Square Boutique دارای باشگاه ورزشی است و امکان دوچرخه سواری را برای مهمانان فراهم کرده است. درباره پرسنل هتل نیز باید گفت که با تسلط به اکثر زبان ها مثل انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، کره ای، روسی، ترکی و ژاپنی برقراری ارتباط با مهمانانشان را راحت تر ساخته اند. ضمن اینکه برای رفت و آمد و دسترسی به نقاط مختلف بانکوک می توانید از خدمات تاکسی سرویس این هتل استفاده کنید.

رستوران هتل


با اینکه مهمانان هتل هاوارد اسکوار بانکوک می توانند با بهره مندی از خدمات روم سرویس غذای خود را در اتاق هایشان میل کنند ولی حیف است از فضای دلنشین و دلباز رستوران هتل غافل بمانند. این رستوران هندی با دیوارهای شیشه ای خود و غذاهای هندی لذیذش شما را مهمان دست‌پخت خوشمزه آشپزهایش می کند. البته چندین رستوران در مجاورت هتل قرار دارند و اگر به غذاهای تایلندی علاقه داشتید می توانید به آن ها سربزنید.

فاصله هتل هاوارد اسکوار بانکوک تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار شبانه آسیاتک بانکوک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد وات یاناوا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک لومپینی: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید MBK: ۵.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است