search
menu

هتل H2 Hotel Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل H2 Hotel Bangkok
موقعیت مکانی هتل اچ ۲ بانکوک
انواع اتاق های هتل اچ ۲ بانکوک
امکانات و خدمات اتاق های هتل اچ ۲ بانکوک
رستوران و غذاخوری هتل اچ ۲ بانکوک
امکانات و خدمات هتل اچ ۲ بانکوک
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل اچ ۲

درباره هتل H2 Hotel Bangkok


هتل اچ ۲ بانکوک از هتل های میان رده بانکوک با مرکز سلامتی و آب گرم است. این هتل ۳ ستاره با امکانات و خدمات مناسب و نیز هزینه ای مقرون به صرفه انتخابی مناسب برای اقامت در بانکوک است. هتلی که طراحی مدرن مینیمال را با امکانات به روز دنیا ترکیب کرده تا مهمانانش اقامتی خاطره انگیز را در بانکوک تجربه کنند.

موقعیت مکانی هتل اچ ۲ بانکوک


یکی از دلایلی که H2 hotel Bangkok را به هتلی مناسب برای اقامت در بانکوک تبدیل می کند موقعیت مکانی آن است. مسافرانی که بلیط هواپیما بانکوک و قصد سفر به تایلند را دارند معمولا به دنبال هتلی هستند که به مرکز شهر و جاهای دیدنی نزدیک باشد یا حداقل فاصله کمی با آن ها داشته باشد. از این نظر هتل اچ ۲ هتلی مناسب برای گردشگران و مسافرانی است که با اهداف تفریحی تجاری به بانکوک سفر کرده اند. این هتل در منطقه ای تجاری، مسکونی قرار گرفته و با بسیاری از جاذبه ها، مراکز خرید و اماکن دیدنی شهر فاصله ای نسبتا کم، بین ۲ تا ۳ کیلومتر، دارد.

انواع اتاق های هتل اچ ۲ بانکوک


هتل اچ ۲ بانکوک در تقسیم بندی اتاق های خود را به سه دسته تقسیم کرده است. اتاق های دلوکس، اتاق های گرند دلوکس و اتاق های پریمیوم سوئیت. به لحاظ امکانات و خدمات هر سه این نوع اتاق ها تقریبا یکسان اند و تفاوت آن چنانی ای ندارند اما از نظر فضا سوئیت پریمیوم از سایر اتاق ها فضای بیشتری داشته و بزرگ تر است. این هتل سوئیت عروس هم برای تازه عروس و داماد ها و زوج های جوان فراهم کرده است.

امکانات و خدمات اتاق های هتل اچ ۲ بانکوک


تمامی اتاق های H2 Bangkok hotel مبله و پر از امکانات مختلف اند. همه اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و محیط نشینمن با مبل و صندلی هستند. برای سرگرمی داخل اتاق ها تلویزیون با کانال های کابلی/ ماهواره ای قرار گرفته تا مهمانان اوقات فراغت خود در اتاق را به تماشای برنامه های تلویزیونی سپری کنند. تمامی اتاق ها حمام خصوصی مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز رایگان( مانند شامپو، صابون و غیره) و برخی امکانات دیگر مانند حوله و شسوار هستند. مهمانان داخل اتاق ها امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. کلید اتاق های هتل اچ ۲ بصورت کارتی است و در نتیجه امنیت بالاتری دارند.

رستوران و غذاخوری هتل اچ ۲ بانکوک


هتل اچ ۲ تنها یک رستوران دارد که انواع غذاهای محلی تایلندی را سرو می کند. بنابراین اگر به فکر چشیدن طعم غذاهای محلی تایلندی و شکم گردی در بانکوک هستید لازم نیست به رستوران های اطراف بروید، می توانید از رستوران هتل غذاهای محلی تایلند را نوش جان کنید.

امکانات و خدمات هتل اچ ۲ بانکوک


اچ ۲ هتلی ۳ ستاره است اما با این حال امکانات و خدمات آن در حدی مطلوب و رضایت بخش است. این هتل ۳ ستاره خدمات و امکاناتی مانند اینترنت و پارکینگ را به صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. خدمات بلیط و خدمات تور هتل اچ ۲ بهترین راه برای برنامه ریزی تور و گشت در شهر و بازدید از جاذبه ها است. این هتل برای مهمانان سیگاری و غیر سیگاری خود اهمیت داده و برای آن ها اتاق های بدون سیگار و محوطه سیگار طراحی کرده است. اگر وسیله یا سندی ارزشمند همراه خود دارید بهتر است ریسک گم کردن یا دزدیده شدنشان را نپذیرفته و آن ها را با خیالی آسوده و راحت در صندوق امانات هتل به امانت بگذارید. خدمات اتاق، خدمات نظافت روزانه، خدمات اتو، خدمات لباسشویی و خشک شویی و خدمات رفت و برگشت فرودگاهی از جمله خدمات و امکاناتی است که مهمانان هتل اچ ۲ به آن ها دسترسی خواهند داشت. همچنین کارکنان بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی مهمانان هستند. اگر به زبان تایلندی آشنایی ندارید نگران نباشید، کارکنان هتل اچ۲ علاوه بر تایلندی به زبان های انگلیسی و چینی هم آشنا هستند.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل اچ ۲


فاصله هتل اچ ۲ تا خانه موزه جیم تامپسون: ۶ کیلومتر
فاصله هتل اچ ۲ تا آکواریوم زندگی دریایی بانکوک: ۶.۲ کیلومتر
فاصله هتل اچ ۲ تا کاخ بزرگ: ۸.۶ کیلومتر
فاصله هتل اچ ۲ تا فرودگاه بین المللی سووارنابومی: ۲۳.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است