search
menu

هتل Grand Sukhumvit Hotel Bangkok

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Sukhumvit Hotel Bangkok
امکانات و خدمات کلی هتل گرند سوخومویت بانکوک
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل گرند سوخومویت بانکوک تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Sukhumvit Hotel Bangkok


هتل گرند سوخومویت بانکوک برای گردشگرانی که دنبال اقامتگاه تاپ و لوکسی در قلب بانکوک هستند، مناسب است. این هتل ۵ ستاره در طولانی ترین خیابان بانکوک و یکی از محبوب ترین و مدرن ترین محله های این شهر یعنی سوخومویت واقع شده است که جان می دهد برای خرید و شکم گردی و دیدن نایت لایف‌های معروف شهر. نزدیکی به سیستم حمل و نقل عمومی مزیت دیگری است که با اقامت در هتل گرند سوخومویت بانکوک نصیبتان می شود. این آسمان خراش ۳۵ طبقه با چشم اندازهای معرکه ای که از پایتخت تایلند به شما نشان می دهد، تعطیلاتتان را با آرامش و هیجان همراه می کند.

امکانات و خدمات کلی هتل گرند سوخومویت بانکوک


با اقامت در هتل گرند سوخومویت بانکوک طیف وسیعی از خدمات و امکانات در اختیارتان قرار می گیرد؛ از جکوزی و استخر روباز و کوچک هتل گرفته تا مرکز اسپا و باشگاه مجهزش. در هتل Grand Sukhumvit Hotel Bangkok می توانید با پرداخت هزینه جدا از سرویس لیموزین استفاده کنید یا اگر نیاز به مراقبت از کودکتان دارید از خدمات نگهداری کودک بهره مند شوید. گفتنی است که سرعت اینترنت در تمام قسمت های این هتل عالی است. بعد از خرید بلیط هواپیما بانکوک و در صورتی که مایل به بهره مندی از خدمات ترانسفر فرودگاهی باشید، به استقبالتان می آیند. این هتل برای آن دسته از مهمانانی که دارای خودرو هستند، فضای بزرگی را به پارک خودرو اختصاص داده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل گرند سوخومویت بانکوک طیف وسیعی از واحدهای اقامتی دلباز و بزرگ را با متراژهای ۳۶ تا ۱۹۰ متری به مهمانانش ارائه می دهد. واحدهایی تمیز و خاص که به سبک مدرن دکور شده اند و متریال های باکیفیتی در آن ها به کار رفته است. این هتل در مجموع ۱۰۸ واحد سیگار مجاز و ۲۷۸ واحد سیگار ممنوع در قالب اتاق، سوئیت و آپارتمان ارائه می دهد. بزرگ ترین واحدهای این هتل، آپارتمان های ۳ خوابه آن هستند که بخش نشیمن و غذاخوری بزرگی داشته و تا ۶ بزرگسال و ۳ کودک ظرفیت دارند. در سوئیت ها و آپارتمان های هتل گرند سوخومویت آشپزخانه کوچک اما مجهزی تعبیه شده و آلارم دود سیگار اتاق ها فعال است. حمام های اتاق های هتل نیز دارای وان هستند.

امکانات رستوران


اگر به دنبال دسرها و کیک های خانگی هستید یا دوست دارید در فضای باز بنشینید و نوشیدنی های دلچسب میل کنید و یا دستتان در انتخاب انواع غذاهای محلی، هندی، دریای و بین المللی باز باشد، جای دوری نروید، رستوران ها و بارهای هتل پاسخگوی ذائقه شما خواهند بود. رستوران Café De Nimes هتل به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته دایر است و هم منوی انتخابی دارد و هم به سبک سلف سرویس پذیرایی می کند. هتل گرند سوخومویت دارای ۱ کافه و ۲ بار نیز است.

امکانات و خدمات دیگر هتل


در حالی که امروزه بیش تر هتل های معروف دنیا اتاق سیگار مجاز ندارند، این هتل با ارائه واحدهای زیادی خیال مهمانان سیگاری را راحت ساخته است. در واقع هتل گرند سوخومویت به فکر دغدغه های خیلی از مهمانان بوده، مثلا با داشتن سالن های چندمنظوره امکان برگزاری مراسم های ازدواج، سمینارها، همایش‌ها و ایونت های مختلف را فراهم کرده و اتاق های جلسه هتل با تیم مجرب و کترینگ حرفه ای ساعات خوشی را برای بیزینس کاران رقم می زند. از جمله برنامه هایی که هتل برای سرگرمی مهمانان در نظر دارد، ساعت شادی و خنده است. خدمات شاتل توک توک، منوی ویژه کودکان و وعده برانچ یک شنبه ها از دیگر خدمات هتل به شمار می روند.

فاصله هتل گرند سوخومویت بانکوک تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای جاسماران:‌ ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه قطار نانا: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک لومپینی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گایسورن ویلج: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار پراتونام: ۲ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم سی لایف: ۲.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است