search
menu

هتل Forum Park Hotel Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Forum Park Hotel Bangkok
اماکن نزدیک به هتل فروم پارک بانکوک

درباره هتل Forum Park Hotel Bangkok


هتل فروم پارک بانکوک از هتل‌های ۳ ستاره تاپ و برجسته شهر بانکوک بوده و در منطقه ساتورن (Sathorn) واقع شده است. هتل فروم پارک دارای خدمات قابل ملاحظه اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل bangkok Forum Park Hotel ، استخر روباز و خدمات پارکینگ رایگان برای مهمانانی است که با خودروی شخصی خود به بانکوک سفر کرده و در هتل فروم پارک اقامت می‌گزینند.
تمامی اتاق‌های مهمان در هتل فروم پارک بانکوک دارای تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق دیجیتالی، بطری‌های آب و سرویس‌های بهداشتی خصوصی هم با وان حمام و هم با دوش هستند. آسایش و رفاه مهمانان از هر لحاظ در هتل فروم پارک در نظر گرفته شده است و به همین دلیل تمامی امکانات لازم جهت کسب رضایت و خشنودی مهمانان به بهترین شکل ممکن ارائه می‌گردند.
مهمانانی که به تایلند می‌آیند، یکی از چیزهایی که دوست دارند تجربه کنند ماساژ و ریلکسیشن تایلندی است که در همه جای دنیا آوازه دارد. در مرکز سلامت و اسپای هتل فروم پارک نیز خدماتی همچون استخر شنای روباز، سونا و خدمات متنوع ماساژ سنتی تایلندی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. مهمانان هتل Forum Park Hotel bangkok می‌توانند با بهره‌مندی از این خدمات در طی چندین ساعت به آرامشی دست یابند که تا مدت‌ها تأثیراتش را با خود حمل خواهند کرد.
هتل فروم پارک بانکوک در زمینه خورد و خوراکی نیز بسیار ماهر بوده و رضایت مهمانان را به دست آورده است. رستوران بلینی (Bellini) غذاهای چینی و تایلندی را به طور تخصصی و ویژه تهیه و طبخ می‌کند و انواع دسرهای خوشمزه را در منوی خود جای داده است. در این رستوران صبحانه از ساعت ۶ تا ۱۰ بامداد به طور بوفه‌ای سرو می‌شود. همچنین در تمام روز باز است و تا نیمه شب غذاهایی از منوی لاکارته به مهمانان ارائه می‌دهد. اقامت در هتل فروم پارک بانکوک بسیار مناسب، راحت و مهیج است. شما می توانید به راحتی بلیط هواپیما و هتل مورد نظرتان را از سفرمارکت تهیه کنید.

اماکن نزدیک به هتل فروم پارک بانکوک


فاصله هتل فروم پارک بانکوک تا سنترال پلازا راما: ۱ کیلومتر
فاصله هتل فروم پارک بانکوک تا سرزمین سلامت ساتورن: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل فروم پارک بانکوک تا پارک لومپینی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل فروم پارک بانکوک تا معبد کوه طلایی: ۶.۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است