search
menu

هتل Centre Point Pratunam Bangkok

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Centre Point Pratunam Bangkok
امکانات عمومی هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Centre Point Pratunam Bangkok


هتل سنتر پوینت پراتونام در منطقه تجاری و توریستی شهر بانکوک واقع شده است و این هتل ۴ ستاره جزو هتل های CENTRE POINT است که در ۳۰ طبقه با ۲۶۶ اتاق در سال ۱۹۸۹ ساخته شده است، سپس این هتل در سال ۲۰۱۳ به طور کامل مورد بازسازی و زیباسازی قرار گرفته است. این هتل برای تفریح و کار مناسب است و دسترسی آسانی به مترو، مراکز خرید و رستوران های شهر دارد، همچنین هتل سنتر پوینت پراتونام تنها ۴۰۰ متر تا مرکز خرید THE PLATINUM فاصله دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi نیز حدودا ۲۴ کیلومتر است و از طریق شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به هتل خواهید داشت، بنابراین با خرید بلیط هواپیما بانکوک عازم این هتل بی نظیر شوید.

امکانات عمومی هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک


در هتل سنتر پوینت پراتونام خشکشویی، لباسشویی و اتوی با پرداخت هزینه اضافی انجام می گیرند، خدماتی مانند کرایه خودرو نیز در این هتل دایر است. طبق قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. از امکانات معروف هتل اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان است. قسمت پذیرش هتل Centre Point Pratunam نیز ۲۴ ساعته فعالیت دارد و در بخش لابی هتل Centre Point Pratunam می توانید به اتاق چمدان ها، مغازه های سوغاتی فروشی، تبدیل ارز دسترسی داشته باشید. برای سفرهای کاری نیز امکاناتی برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها فراهم گردیده است. پرسنل هتل سنتر پوینت پراتونام مجرب بوده و به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند که مطمئنا برایتان اقامتی ایده آل و به یاد ماندنی خواهد بود. همچنین امکانات مناسبی برای اقامت راحت افراد با مشکلات جسمانی و ویلچری تدارک دیده شده است. لازم به ذکر است اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان بوده ولی برای بالای ۴ سال هزینه به طور کامل دریافت می گردد.

امکانات تفریحی هتل


در باشگاه بدنسازی هتل Centre Point Pratunam می توانید با بهترین و به روزترین دستگاه ها کار کنید، همچنین در سونای این هتل نیز به استراحت بپردازید. باشگاه کودکان نیز در این هتل دایر است که کودکان اوقات خوشی را تجربه می کنند، ساعت کاری این مجموعه از ۶ صبح تا ۸ شب است. استخر رو بازی در این هتل وجود دارد که برای تمامی سنین مناسب است و در کنار استخر نیز چندین صندلی آفتاب گیری قرار داده شده است، همچنین استخر آب نمک نیز با خاصیت درمانی وجود دارد که طرفداران زیادی داشته و ساعت کاری استخر در این هتل از ۶ صبح تا ۸ شب است.

انواع اتاق های هتل


اتاق های هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک عبارتند از اتاق دولوکس گرند اکسکیوتیو، سوئيت تکخوابه پریزیدنتال، اتاق دولوکس گرند ۳ پکس، اتاق توئين دولوکس گرند، اتاق دولوکس گرند ۴ پکس، سوئیت دولوکس، اتاق دوبل دولوکس گرند، اتاق خانواده کانکتینگ ۵ و ۶ و ۷ و ۸ پکس. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین در داخل اتاق های هتل Centre Point Pratunam اجازه استعمال سیگار ندارید اما برای افراد سیگاری محل مشخصی معین گردیده است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک با پنجره های بزرگ و کفپوش چوبی دکوراسیون مدرنی دارند که روزانه به صورت رایگان نظافت می شوند و همه اتاق های این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، تخت، یخچال، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، آشپزخانه با تجهیزات کامل، کتری برقی، توستر، مایکروفر، کاناپه، میزکار، بالکن هستند، همچنین حمام اختصاصی در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم آرایشی و بهداشتی است.

رستوران هتل


رستوران Blue Spice در این هتل غذاهای بین المللی و انواع غذاهای محلی سرو می کنند. همچنین در لابی هتل نیز می توانید انواع نوشیدنی های خوشمزه و تازه سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم زندگی دریایی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک لومپینی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه جیم تامپسون: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کلوب ورزشی رویال: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ بزرگ: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد وات آرون: ۸.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است