search
menu

هتل Centara Grand At Centralworld Bangkok

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Centara Grand At Centralworld Bangkok
امکانات کلی هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد بانکوک
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Centara Grand At Centralworld Bangkok


هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد هتلی است ۵ ستاره، شیک و مجلل که در قلب بانکوک واقع شده و یکی از بزرگترین هتل های آسیا و اقیانوسیه به شمار می رود. این هتل به طور یکپارچه به مرکز همایش ها و مرکز خرید خود متصل می شود. هتل Centara Grand At Centralworld ۱۰ دقیقه پیاده تا ایستگاه Skytrain Chidlom BTS فاصله دارد. این هتل در منطقه تجاری بانکوک واقع شده است و با بیش از ۵۰۰ فروشگاه و۵۰ رستوران به بزرگترین مرکز سبک زندگی آسیا و اقیانوسیه متصل است. هتل به دلیل دسترسی آسان به معروف ترین مراکز خرید شهر و جاذبه های گردشگری بانکوک از جمله آمارین پلازا، مرکز فرهنگ و هنر بانکوک، کاخ بزرگ و پارک لومپینی توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کرده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به بانکوک تایلند را داشته باشید، هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می رود.

امکانات کلی هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد بانکوک


در تمام فضا های هتل Centara Grand At Centralworld Bangkok اینترنت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. همچنین برای میهمانانی که رانندگی می کنند، پارکینگ رایگان است. رستوران های موجود در هتل با نمای چشمگیر از بانکوک آماده ارائه خدمات است. هتل دارای یک استخر روباز به همراه صندلی های آفتاب است که برای پر کرن اوقات فراغت گزینه مناسبی به حساب می آید. مرکز تناسب اندام، خدمات زیبایی و آرایشی، ماساژ، سونا، جکوزی و کلاس های یوگا از جمله امکانات رفاهی است که در این هتل ارائه می شود. پس از یک روز طولانی می توانید با مراجعه به SPA Cenvaree با انواع روش های درمانی آرامش بخش، احساس آرامش کنید.
مدیریت هتل به فکر افراد کم توان نیز بوده و امکاناتی برای میهمانان معلول در نظر گرفته است تا این افراد دچار مشکل نشوند و از اقامت در هتل Centara Grand At Centralworld Bangkok نهایت لذت را ببرند. میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتو و نظافت روزانه نیز در دسترس است. روش های سرگرمی مانند آیروبیک و تنیس برای پر کردن اوقات فراغت میهمانان عزیز در نظر گرفته شده است. تراس آفتابی مکانی عالی برای دوری از ساعات کاری است. باغ یک فضای اضافی را برای استراحت در هوای آزاد فراهم می کند.
پرسنل مجرب و خوش برخورد این هتل با مسلط بودن به چندین زبان زنده دنیا از جمله زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، اندونزیایی، ژاپنی، کره ای، تایلندی، فیلیپینی و چینی اقامت خوشی را برای شما به ارمغان می آورند. قبل از تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که در این هتل اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. همچنین با مراجعه به صرافی می توانید به راحتی از خدمات تبدیل ارز آن استفاده کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Centara Grand At Centralworld Bangkok دارای ۳۰ سوئیت جونیور، ۶ سوئیت و ۴۶۹ اتاق دونفره است که همگی کاملاً با امکانات مدرن مجهز هستند و با رزرو اتاق دلخواه اتاق می توانید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید. اتاق ها دارای آشپزخانه، حمام اختصاصی با وان، دوش و سایر ملزومات بهداشتی است. تهویه هوا دمای مناسب را تضمین می کند. همه اتاق ها فرش شده و دارای یک تخت دونفره یا یک تخت کینگ هستند. برای میهمانان کوچکتر می توان تخت کودکان را درخواست کرد. اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات و میز تحریر نیز موجود است. برای راحتی بیشتر میهمانان، واحدها شامل یخچال و تجهیزات تهیه چای / قهوه هستند.

رستوران هتل


گزینه های مختلف غذا خوری خوری از جمله رستوران و اتاق ناهار خوری در دسترس هستند. گزینه های ویژه آشپزی مانند غذاهای گیاهی برای افرادی که رژیم غذایی خاصی دارند نیز موجود است. رستوران های موجود در هتل Centara Grand At Centralworld Bangkok انواع غذاهای چینی، ژاپنی و تایلندی را سرو می کنند.

فاصله هتل سنتارا گرند ات سنترال ورلد بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سیام پاراگون: ۴۰۰ متر
فاصله تا معبد اراوان: ۸۵۰ متر
فاصله تا بازار مد پلاتین: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک لومپینی: ۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است