search
menu

هتل Palace Hotel Bangkok

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Bangkok Palace Hotel
موقعیت مکانی هتل بانکوک پالاس
انواع اتاق های هتل بانکوک پالاس
امکانات و خدمات اتاق های هتل بانکوک پالاس
امکانات و خدمات تفریحی و سرگرمی هتل بانکوک پالاس
رستوران و غذاخوری هتل بانکوک پالاس
سایر خدمات و امکانات هتل بانکوک پالاس
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل بانکوک پالاس

هتل Bangkok Palace Hotel


هتل بانکوک پالاس از جمله هتل های با کیفیت و رده بالای بانکوک است. این هتل با خدمات و امکاناتی که ارائه می دهد توانسته رضایت و اعتماد مهمانان خود را جلب کند. تا حدی که اگر مهمانان برای بار دوم نیز قصد سفر به بانکوک داشتن هنگام رزرو بلیط هواپیما بانکوک اتاقی را نیز در این هتل رزرو کنند.

موقعیت مکانی هتل بانکوک پالاس


این هتل ۴ ستاره قطعاً یکی از بهترین موقعیت های مکانی را به خود اختصاص داده است. بانکوک پالاس در منطقه محبوب پراتونام قرار دارد که این منطقه در واقع مرکز شهر به شمار می رود در نتیجه با اقامت در این هتل به جاذبه ها و مراکز خرید وسایل حمل و نقل عمومی و غیره دسترسی خواهید داشت. فرقی نمی کند هدفتان از خرید بلیط هواپیما و سفر به بانکوک چیست، بدون شک اقامت در هتلی که در مرکز شهر قرار دارد لذت اقامت و سفر را چندین برابر خواهد کرد.

انواع اتاق های هتل بانکوک پالاس


هتل Bangkok Palace در کل ۴ نوع اتاق دارد اتاق سوپریور دابل/توئین، اتاق اگزیکیوتیو دابل، اتاق دلوکس دابل و سوئیت جونیور. بد نیست بدانید که اتاق های این هتل ۴ ستاره ظرفیت حداکثر سه نفر را دارند.

امکانات و خدمات اتاق های هتل بانکوک پالاس


اتاق های هتل بانکوک پالاس فضایی مناسب و طراحی شیک و مدرنی دارند. بسیاری از وسیله های داخل اتاق ها ساده و از جنس چوب هستند و حس آرامش و امنیت را در اتاق ها ایجاد می کنند. پنجره داخل اتاق ها نسبتاً بزرگ بوده و مهمانان می توانند منظره بسیار زیبای اطراف را از اتاق خود تماشا کنند. تمامی اتاق های هتل بانکوک پالاس دارای سیستم تهویه مطبوع، میز و صندلی هستند. در همه اتاق های هتل تلویزیون صفحه تخت قرار داده شده تا مهمانان اوقات بیکاری خود در اتاق را به تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی سرگرم شوند. همچنین حمام داخل سوئیت اتاق ها مجهز به وان و لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند شامپو، صابون، دستمال کاغذی و غیره هستند. مینی بار و چای/ قهوه ساز از دیگر امکانات داخل اتاقهای هتل Bangkok Palace Hotel هستند.

امکانات و خدمات تفریحی و سرگرمی هتل بانکوک پالاس


مهمانان هتل بانکوک پالاس عصر دلنشینی را در کنار استخر هتل سپری خواهند کرد. اما اگر اهل آبتنی و شنا نباشید می توانید سری به باشگاه ورزشی هتل بزنید با کمی فعالیت و سوزاندن‌ کالری سرحال بیاید. مهمانانی که اهل ورزش نیستند می توانند سری به بخش خدمات تور زده و با برنامه ریزی این بخش از جاذبه های محلی بازدید کنند.

رستوران و غذاخوری هتل بانکوک پالاس


هتل بانکوک پالاس تنها یک رستوران دارد اما همین رستوران مجموعه گسترده ای از انواع غذاهای سنتی و محلی تایلندی را سرو می کند. در طرف دیگر پالاس بکری انواع کیک ها، بستنی های دست ساز و نوشیدنی های گرم را ارائه می دهد.

سایر خدمات و امکانات هتل بانکوک پالاس


مهمانان و گردشگرانی که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفری به بانکوک داشته اند با رزرو هتل بانکوک پالاس و اقامت در این هتل به امکانات و خدمات مختلفی دسترسی خواهند داشت. برخی از امکانات و خدمات این هتل عبارتند از خدمات نظافت روزانه، خدمات لباسشویی، اینترنت و پارکینگ رایگان، خدمات تبدیل ارز، سونا، صندوق امانات، خدمات روم سرویس، اتاق های بدون سیگار و غیره. کارکنان هتل بانکوک پالاس به زبان های انگلیسی، ژاپنی و تایلندی آشنا بوده و کارکنان بخش پذیرش آن به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی مهمانان هستند.

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل بانکوک پالاس


فاصله هتل بانکوک پالاس تا موزه و کارخانه عروسک های بانکوک: ۰.۷ کیلومتر
فاصله هتل بانکوک پالاس تا بازار پراتونام: ۰.۸ کیلومتر
فاصله هتل بانکوک پالاس تا برج بایوکه: ۰.۸ کیلومتر
فاصله هتل بانکوک پالاس تا مرکز خرید پلاتونیوم فشن: ۰.۹ کیلومتر
فاصله هتل بانکوک پالاس تا خیابان عرب ها: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل بانکوک پالاس تا کاخ بزرگ بانکوک: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است