search
menu

هتل Aravinda Living Home Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aravinda Living Home Bangkok
امکانات هتل آراویندا لیوینگ هوم بانکوک
خدمات هتل آراویندا لیوینگ هوم بانکوک
واحدهای اقامتی هتل آراویندا لیوینگ هوم بانکوک
موقعیت مکانی هتل آراویندا لیوینگ هوم بانکوک
امکان نزدیک هتل آراویندا لیوینگ هوم بانکوک

درباره هتل Aravinda Living Home Bangkok


هتل آراویندا لیوینگ هوم بانکوک (به انگلیسی: Aravinda Living Home Bangkok) یکی از بهترین گزینه های اقامتی برای اقامت در نزدیکی اماکن دیدنی بانکوک به حساب می آید. قرار گرفتن بین فرودگاه بین المللی بانکوک و مرکز شهر این فرصت را برای گردشگران فراهم می سازد تا پس از خرید بلیط هواپیما بانکوک و فرود در فرودگاه این مقصد جذاب با صرف اندک زمان و هزینه ای به هتل خود دسترسی داشته باشند و از آنجا در کوتاهترین زمان به قلب تپنده شهر، جایی که بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی بانکوک قرار گرفته، دست یابند.

امکانات هتل آراویندا لیوینگ هوم بانکوک


از آنجایی که هتل آراویندا لیوینگ هوم بانکوک از اقامتگاه های ارزان قیمت و اقتصادی شهر بانکوک بشمار می رود، نباید انتظار وجود امکانات هتل های لوکس و ۵ ستاره را در این مکان داشت. با این حال، این هتل عاری از امکانات رفاهی نبوده و در حد و اندازه هتل های ۳ ستاره ظاهر شده است. از استخر گرفته تا صندوق امانات و آسانسور، گستره قابل قبولی از امکانات رفاهی در اختیار میهمانان هتل Aravinda Living Home Bangkok قرار گرفته تا نیازهای حداقلی میهمانان در طول اقامت در این مکان برطرف گردد. پارکینگ رایگان هتل که از فضای امن و وسیعی برخوردار است، امکان پارک خودروی میهمانانی را که دوست دارند با خودروی شخصی در بانکوک به گشت و گذار بپردازیند، فراهم می سازد. گرچه رستوران و کافی شاپی در هتل آراویندا لیوینگ هوم بانکوک وجود ندارد، اما این هتل در نزدیکی برخی از رستوران های محبوب و مشهور بانکوک قرار گرفته است. از دیگر امکانات این هتل می توان به محوطه استعمال دخانیات و تهویه مطبوع اشاره کرد.

خدمات هتل آراویندا لیوینگ هوم بانکوک


چنانچه قصد داشتید پوشاک خود را بشورید، کافی است این مسئله را با پذیرشگر هتل درمیان گذارید تا نیروی خانه داری هتل با دریافت هزینه اندکی، پوشاک شما را شسته و درب اتاق به شما تحویل دهد. همچنین در صورت تمایل به بیدار شدن راس ساعت مقرر، کافی است به پذیرشگر هتل اطلاع دهید تا از خدمات بیدارباش هتل بهره مند گردید. لازم است ذکر شود که خدمات خانه داری در این هتل به طور منظم هرروز صورت خواهد گرفت و از بابت پاکیزگی واحدهای اقامتی هیچ نیازی به نگرانی نخواهد بود. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت وایفای نیز به طور رایگان در اختیار کلیه میهمانان قرار خواهد گرفت تا گردشگران از گشت و گذار در فضای مجازی نیز بی نصیب نمانند.

واحدهای اقامتی هتل آراویندا لیوینگ هوم بانکوک


هتل آراویندا لیوینگ هوم بانکوک از واحدهای اقامتی شیک و تازه سازی با متراژ ۲۲ الی ۲۵ متر مربع تشکیل شده است. این واحدها که در دو دسته اتاق های دیلاکس و اتاق های استودیو جای گرفته اند، بسیار شیک و دلپذیر بوده و به خوبی برای اقامتی طولانی مدت طراحی و چیدمان شده اند. وجود امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون، تهویه مطبوع، مایکروویو، کمد لباس و غیره موجب گردیده که حس حضور در خانه به میهمان ایجاد گردد و لحظاتی خاطره انگیز توام با آسایش و رفاه مطلق برای میهمانان هتل خلق شود.

موقعیت مکانی هتل آراویندا لیوینگ هوم بانکوک


بی تردید یکی از اصلی ترین معیارهای انتخاب هتل آراویندا لیوینگ هوم بانکوک توسط گردشگران و خریداران بلیط هواپیما بانکوک، موقعیت جغرافیایی و قرارگیری این هتل در قلب شهر بانکوک است. فاصله اندک این هتل تا اماکن دیدنی بانکوک و جاذبه های فراوان گردشگری این شهر موجب گردیده که هتل آراویندا لیوینگ هوم بانکوک به مکانی محبوب و پرطرفدار میان گردشگران مبدل شود و هر ساله از میهمانان بسیاری میزبانی کند.

امکان نزدیک هتل آراویندا لیوینگ هوم بانکوک


فاصله هتل تا معبد وات تات تونگ: ۴۵۰ متر
فاصله هتل تا بازار محصولات کشاورزی بانکوک: ۵۲۰ متر
فاصله هتل تا مرکز تجاری سیام پاراگون: ۶.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه جیم تامپسون: ۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا جمعه بازار چاتوچاک: ۹.۷ کیلومتر


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است