search
menu

هتل Al Meroz Hotel The Leading Halal Hotel Bangkok

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Al Meroz Hotel Bangkok - The Leading Halal Hotel
امکانات عمومی هتل ال مروز بانکوک
امکانات تفریحی هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران های هتل
فاصله هتل ال مروز بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Al Meroz Hotel Bangkok - The Leading Halal Hotel


هتل ال مروز بانکوک یکی از هتل های ۵ ستاره شهر بانکوک به شمار می رود که سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیاست. این هتل به عنوان محل اقامت حلال در شهر بانکوک است و به دلیل قرارگیری در موقعیت مناسب در شهر توریستی بانکوک یکی از گزینه های بی نظیر برای اقامت محسوب می شود. هتل آل مروز با ارائه خدمات شگفت انگیز و نزدیکی به جاذبه های مختلف و دسترسی آسان به سیستم حمل و نقل مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد. مرکز خرید امپریوم و ایستگاه فلامو فونگ بتس فاصله کمی با Al Meroz Hotel Bangkok - The Leading Halal Hotel دارند. توجه داشته باشید که نزدیکترین فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi نیز ۱۷ کیلومتر فاصله دارد و دسترسی به آن نیز از طریق شاتل فرودگاهی هتل امکان پذیر است. برای بازدید از برخی جاهای دیدنی بانکوک نیز ترانسفر رفت و برگشت دایر است.

امکانات عمومی هتل ال مروز بانکوک


از امکانات عمومی ارائه شده در هتل ال مروز بانکوک می توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط قابل دسترس است، همچنین پارکینگ رایگان برای مسافرانی تعبیه گردیده است که با ماشین شخصی سفر می کنند. همان طور که اشاره شد این هتل جزو هتل های حلال است، بدین جهت نمازخانه ای جداگانه برای آقایان و خانم ها در Al Meroz Hotel Bangkok وجود دارد. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه در این هتل انجام می گیرند. توجه داشته باشید که این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به مسافران نمی دهد.
قسمت پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و در این بخش می توانید به تبدیل ارز، اتاق چمدان ها و خدمات تور و بلیط دسترسی داشته باشید. در قسمت لابی چندین مغازه برای خرید سوغاتی دایر هستند، همچنین برای مسافران با مشکلات جسمانی امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است. مسافرانی که به قصد کار با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می شوند، با اقامت در این هتل می توانند جلسات و کنفرانس هایشان را در محل مربوطه برگزار کنند. همچنین برای مسافرانی که کودک به همراه خود داشته باشند، محلی برای نگهداری این کودکان در نظر گرفته شده است. کارکنان مجرب با خوشرویی از مسافران استقبال می کنند و به زبان های عربی، انگلیسی، مالایی و چینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


دو استخر روباز در هتل ال مروز بانکوک وجود دارند که بسیار آرامش بخش بوده و هردو استخر در طی سال باز هستند، همچنین استفاده از این استخرها رایگان است. یکی از استخرها مخصوص بزرگسالان و استخر دیگر نیز مخصوص کودکان است. در کنار استخرها نیز صندلی های آفتاب گیری قرار داده شده است تا ریلکس کنید. همچنین باشگاه بدنسازی Al Meroz Hotel Bangkok با دستگاه های مجهز و به روز دنیا برای گذران وقت مناسب است که با مربی خصوصی می توانید ورزش کنید.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق توئين یا دوبل سوپریور، اتاق توئین یا دوبل دولوکس، سوئيت و اتاق خانواده کانکشن. اتاق های این هتل چشم انداز بسیار زیبایی رو به شهر بانکوک دارند و همچنین همه اتاق های هتل بسیار مرتب هستند و با چیدمانی از المان های عربی اقامتی خوش برایتان به ارمغان می آورد. همه اتاق های Al Meroz Hotel Bangkok روزانه نظافت می شوند و امکانات رایج در اتاق های این هتل عبارتند از سیستم تهویه هوا، تلویزیون، فضای نشیمن و مینی بار که برای آسایش مسافران فراهم گردیده است.
امکانات دیگر در اتاق ها کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، یخچال، کتری برقی، میزکار، کاناپه. حمام های اختصاصی داخل اتاق ها نیز شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله، دمپایی و سشوار هستند. برای نماز خواندن نیز جانماز و مهر در داخل اتاق ها قرار داده شده است. به یاد داشته باشید استعمال سیگار در داخل اتاق ها ممنوع است ولی برای افراد سیگاری محلی به دور از اتاق ها تعبیه گردیده است.

رستوران های هتل


در هتل ال مروز ۳ رستوران دایر است: رستوران Diwan-AllDay Dining به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می کند. رستوران Barakat Mediterranean Cuisine نیز مخصوص غذاهای مدیترانه ای است و در وعده شام آماده ارائه خدمات است، همچنین رستوران Al Qahwa Coffee & Pastry Shop نیز در این هتل دایر است.

فاصله هتل ال مروز بانکوک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم زندگی دریایی: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه جیم تامپسون: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک لومپینی: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی: ۱۵.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ بزرگ: ۱۶.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد وات آرون: ۱۷.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است