search
menu

هتل AIRY Suvarnabhumi Hotel Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل AIRY Suvarnabhumi Hotel Bangkok
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل ایری
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل ایری
دلایل انتخاب هتل ایری بانکوک
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل AIRY Suvarnabhumi Hotel Bangkok


هتل ایری سووارنابومی بانکوک یکی از هتل های ۳ ستاره پایتخت تایلند به شمار می رود و معمولا کسانی که بلیط هواپیما بانکوک خریده‌اند و به دنبال هتلی مقرون به صرفه هستند یا قصد اقامتی یک شبه در بانکوک دارند، این هتل را در اولویت انتخاب های خود قرار می دهند. این هتل از سال ۲۰۱۳ به ظرفیت های اقامتی شهر بانکوک اضافه شده و با توجه به نمای رنگینش از دور توجه همه را جلب می کند.

موقعیت مکانی هتل


با اینکه هتل ایری سووارنابومی در دل منطقه تجاری بانکوک قرار گرفته است ولی رانندگی از ورودی هتل تا فرودگاه بین المللی سووارنابومی بیش تر از ۵ دقیقه طول نمی کشد. یعنی تا حدودی می توان با یک تیر ۲ نشان زد. البته باید این مسئله را در نظر داشته باشید که در صورت رزرو هتل ایری سووارنابومی دیگر امکان پیاده روی به مراکز خرید و نایت لایف های شهر نخواهید داشت، بلکه باید حدود ۲۵ تا ۳۰ دقیقه تا آنجا رانندگی کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل AIRY Suvarnabhumi Hotel در درجه اول به کسانی توصیه می شود که تمایل دارند در مکانی دنج و آرام و در نزدیکی فرودگاه اقامت داشته باشند یا اینکه برای سفرهای کاری بلیط هواپیما بانکوک خریده اند. هتل AIRY Suvarnabhumi Hotel Bangkok دارای مرکز بیزینس، یک رستوران، پارکینگ، باشگاه، اتاق های خانواده، مغازه کادویی، فروشگاه، سالن زیبایی و خدمات ترانسفر فرودگاهی است.

انواع اتاق های هتل ایری


هتل ایری سووارنابومی یک هتل ۳ طبقه است و در ۱۶۰ واحد اقامتی از مهمانانش میزبانی می کند؛ با اینکه از هتل ۳ ستاره چندان انتظار نمی رود که اتاق های متنوعی ارائه دهد اما هتل ایری با ارائه انواع اتاق های سوپریور دبل، سوپریور تویین، استاندارد دبل، اتاق روزانه و اتاق خانواده، سلایق و نیازهای مهمانانش را در نظر گرفته است. حتی اگر قصد استراحت چند ساعته در این هتل را داشته باشید، می توانید اتاق های روزانه‌اش را برای حداکثر ۶ ساعت رزرو کنید.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل ایری سووارنابومی به شکل ساده ای چیده شده اند و دارای امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، میز، حمام، لوازم بهداشتی هستند، سشوار هم در صورت درخواست در اختیارتان قرار می گیرد. ضمنا تمامی اتاق هایی که استعمال سیگار در آن ها مجاز نیست، دارای بالکنی هستند که چشم اندازهایی از شهر بانکوک از آن ها پیداست.

گزینه های صرف غذا


صبحانه های هتل هر روز صبح به سبک سلف سرویس سرو می شوند اما بیش تر مهمانان هتل منتظر رسیدن وعده ناهار هستند چون مشتاقند تا طعم غذاهای تایلندی رستوران هتل را بچشند. این رستوران به صورت ۲۴ ساعت دایر است و حتی چند صد قدم دورتر از ساختمان هتل کافه رستوانی به نام راتنافارم قرار گرفته که غذاها و نوشیدنی های دلچسبی سرو می کند.

دیگر خدمات و امکانات هتل ایری


پرسنل و پذیرش هتل به صورت تمام وقت مهمانان را در امور مربوط به اتاق چمدان، صندوق امانات، تبدیل ارز و خدماتی از قبیل تهیه بلیط جاذبه ها و نمایش ها، خدمات تور و روم سرویس راهنمایی می کنند. ضمنا این پرسنل به زبان انگلیسی هم صحبت می کنند. همچنین مهمانان هتل برای رفع خستگی خود می توانند از خدمات ماساژ هتل بهره مند شوند یا برای سرگرمی دارت و بیلیارد بازی کنند.

دلایل انتخاب هتل ایری بانکوک


نزدیکی به فرودگاه بین المللی
اتاق های تمیز
محیطی آرام و دنج

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل ایری سووارنابومی تا مرکز خرید پاسئو مال: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل ایری سووارنابومی تا فرودگاه بین المللی سووارنابومی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل ایری سووارنابومی تا پارک کینگ راما چهارم: ۹.۳ کیلومتر
فاصله هتل ایری سووارنابومی تا مرکز خرید امپوریوم: ۱۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است