search
menu

هتل امیر تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امیر تهران
امکانات اتاق های هتل
رستوران و کافی شاپ هتل
امکانات هتل
اماکن نزدیک هتل

درباره هتل امیر تهران


هتل امیر تهران از هتل های میان رده تهران با موقعیتی فوق‌العاده و خاص است. همه آنهایی که با خرید بلیط هواپیما تهران سفر کرده اند، قطعاً نام خیابان ولیعصر به گوششان خورده است. خیابانی طولانی که جنوب به شمال تهران را به دیگر متصل کرده است. این هتل درست در مرکز شهر و تنها با کمی فاصله از خیابان مشهور ولیعصر قرار گرفته و مهمانانی که در این هتل اقامت دارند به بسیاری از جاهای دیدنی تهران دسترسی راحتی خواهند داشت.

امکانات اتاق های هتل


هتل امیر ۷۰ سوئیت و اتاق دارد که تمامی آنها مطابق با استانداردهای به روز و بین المللی هتلداری هستند. طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق ها خیلی پر زرق و برق نیست که بیشتر تلاش شده تا مهمانان حس راحتی و آرامش را در اتاق ها داشته باشند؛ به همین دلیل تمامی اتاق ها پرده هایی ضخیم دارند. از نظر امکانات هتل امیر تلاش کرده تا تمامی اتاق ها مجهز به امکانات مختلفی باشند هرچند که این امکانات در حد ستاره های هتل است و نباید انتظار بیشتری از آن داشت. در تمامی اتاق های هتل سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده و خدمات نظافت روزانه در اتاق ها ارائه می شود. برای اینکه مهمانان دغدغه امنیت وسایل و مدارک ارزشمند و گرانبهای خود را نداشته باشند در تمامی اتاق ها و سوئیت ها صندوق امانات مخصوص قرار گرفته است. سیستم ویدیو سنترال و تلویزیون با کانال های ماهواره ای در همه اتاق ها و سوئیت ها هست.
اتاق ها و سوئیت ها دارای تختخواب های دو نفره بزرگ و تک نفره هستند و مهمان می تواند مطابق با نیاز خود هر کدام از انواع اتاق های هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. سرویس بهداشتی داخل اتاق ها در دو نوع ایرانی و فرنگی است و دارای امکانات و لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله و سشوار است. مهمانان داخل اتاق ها به اینترنت رایگان و نامحدود هتل دسترسی خواهند داشت. آباژور، تلفن، مینی بار غیر رایگان، دمپایی، رخت آویز و کمد لباس از دیگر امکانات موجود در اتاق ها است. بد نیست بدانید که سوئیت های هتل امیر دارای مبلمان داخلی و تلویزیون ال سی دی هستند.

رستوران و کافی شاپ هتل


هتل امیر یک رستوران دارد که با انواع غذاهای بین المللی و ایرانی آماده پذیرایی از مهمانان است. این رستوران‌ هتل فضایی دنج دارد و مهمانان می توانند در نهایت آرامش غذای خود را نوش جان کنند. کافی شاپ هتل از سوی دیگر با محیط دوستانه خود انواع مختلفی از نوشیدنی های گرم و سرد را سرو کرده و کادر حرفه و خوش برخورد آن به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است.

امکانات هتل


هتل امیر تهران گرچه موقعیت مکانی خوبی دارد اما امکاناتش در حد ستاره هایش است و برخی از امکانات مانند پارکینگ و استخر را ندارد. اما اگر خودرو شخصی نداشتید و زودتر از ساعات تعیین شده به هتل رسیدید می توانید چمدان های تان را در اتاق چمدان گذاشته و با خیال آسوده چند ساعتی را به گشت و گذار در خیابان ها و مغازه های اطراف بپردازید. اگر کاری اداری داشتید که نیاز به استفاده از فتو کپی و فکس بود نگران نباشید این دو دستگاه در هتل وجود دارد و شما می توانید از آن ها استفاده کنید. سایر خدمات و امکانات هتل عبارتند از تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری، خدمات بیدار باش، کافی نت و آسانسور.

اماکن نزدیک هتل


فاصله تا میدان هفت تیر: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بهارستان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا عمارت دارالفنون: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است