search
menu

هتل Hotel SB Icaria Barcelona

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel SB Icaria Barcelona
اتاق های هتل اس بی ایکاریا بارسلونا
رستوران های هتل اس بی ایکاریا بارسلونا
امکانات تفریحی هتل اس بی ایکاریا بارسلونا
امکانات کلی هتل اس بی ایکاریا بارسلونا
اماکن نزدیک به هتل اس بی ایکاریا بارسلونا:

درباره هتل Hotel SB Icaria Barcelona


بارسلونا، یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در اروپا است و سالانه میزبان هزاران هزار گردشگر قرار می گیرد. انتخاب هتل خوب و مناسب قبل از خرید بلیط هواپیما و سفر به بارسلونا ازجمله مهم ترین مواردی است که آسایش و رفاه شما را تضمین خواهد کرد. هتل اس بی ایکاریا بارسلونا یک هتل ۴ ستاره با امکانات عالی است و خاطره خوشی از اقامت در بارسلونا برایتان فراهم خواهد کرد. اگر به فکر خرید بلیط هواپیما بارسلونا هستید، حتما نگاهی به امکانات و خدمات هتل اس بی ایکاریا بارسلونا بیندازید. در این هتل پرسنل مجرب و حرفه ای به طور شبانه روزی برای فراهم کردن اقامتی راحت و دلنشین برای مهمانان زحمت می کشند. خبر خوبی که برای مهمانان حیوان دوست وجود دارد، این است که می توانند حیوانات خانگی خود را در این هتل همراه خود داشته باشند. پذیرش حیوانات خانگی در صورت درخواست پذیرفته می شود و مشمول هزینه است. یکی از مهم ترین خدمات رایگان ارائه شده در هتل Hotel SB Icaria Barcelona اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل است. از آن جایی که زندگی امروزی بدون اینترنت مختل و مشکل می شود، ارائه چنین خدمات رایگان جزو مزایای هتل محسوب می شود.

اتاق های هتل اس بی ایکاریا بارسلونا


اتاق های مهمان در هتل اس بی ایکاریا بارسلونا بسیار مدرن و شیک طراحی و دکوره شده اند و امکانات رفاهی لازم برای داشتن یک اقامت دلنشین را دارا هستند. تمام اتاق ها کفپوش چوبی و روشنایی بسیار خوب دارند و در همه آن ها تلویزیون، تخت، مینی بار، میز، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی و ... وجود دارند. مهمانان می توانند در هتل Hotel SB Icaria Barcelona انواع اتاق های خانواده، با خدمات بسیار ویژه (VIP)، سوئیت ماه عسل، سیگار- ممنوع (مخصوص افراد غیر سیگاری) و هایپو آلرژنیک وجود دارند و مهمانان می توانند یکی از آن ها را رزرو کنند. تمام اتاق های عایق صدا بوده و برخی از آن ها دارای تراس هستند. در تراس اتاق ها میز و صندلی قرار گرفته و برای استراحت بسیار مناسب هستند. خدمات خانه داری در هتل اس بی ایکاریا بارسلونا به طور روزانه به تمام اتاق ها ارائه می گردد و نظافت اتاق ها بسیار رضایت بخش است.

رستوران های هتل اس بی ایکاریا بارسلونا


مهمانان برای صرف ۳ وعده غذای اصلی می توانند به رستوران بسیار شیک و مدرن هتل مراجعه و از غذاهای متنوع و خوشمزه امتحان کنند. انواع غذاهای مدیترانه ای، محلی و بدون گلوتن در رستوران هتل به صورت منوی آلاکارته و بوفه ای (سلف سرویس) برای مهمانان آماده و سرو می شوند. رستوران هتل اس بی ایکاریا بارسلونا در کنار ارائه غذاهای خوشمزه، محیط بسیار زیبا با طراحی خاص دارد و این ویژگی توجه مهمانان را بیشتر جلب می کند.

امکانات تفریحی هتل اس بی ایکاریا بارسلونا


هتل اس بی ایکاریا بارسلونا امکانات ویژه ای برای سرگرمی و تفریح مهمانانش در نظر گرفته است. استخر روباز از جمله مواردی است که مهمانان آن را بسیار می پسندند و از شنا در استخر هتل در روزهای گرم آفتابی لذت می برند. همچنین، تخت های کنار استخر جهت استراحت و گرفتن حمام آفتاب مهمانان تعبیه شده اند. علاوه بر این، اتاق بخار، سونا، حمام روباز، حمام ترکی، ماساژ، سولاریوم از دیگر خدمات ریلکسیشن ارائه شده در هتل اس بی ایکاریا بارسلونا هستند. مهمانانی که به فکر سلامتی و تناسب اندام خود در طول سفر هستند، می توانند تمرینات ورزشی را در باشگاه هتل Hotel SB Icaria Barcelona انجام داده و از دستگاه های حرفه ای آن استفاده کنند.

امکانات کلی هتل اس بی ایکاریا بارسلونا


لابی هتل اس بی ایکاریا بارسلونا بسیار بزرگ، مدرن، شیک و افسونگر است. طراحی لابی هتل به گونه ای زیبا است که می توان ساعت ها روی مبلمان آن لم داد و استراحت کرد. در لابی هتل بخش های مختلفی طراحی شده اند که هرکدام خدمات خاصی را به مهمانان ارائه می دهند. بخش های مربوط به خدمات کانسرج، تهیه بلیط، خدمات تور، فکس، فتوکپی، برگزاری جلسات میتینگ و تجاری، اتو، لاندری، خشکشویی، اجاره ماشین و خدمات مربوط به افراد کم توان و ناتوان در لابی هتل واقع شده اند و مهمانان را در راستای درخواست ها و نیازهایشان کمک می کنند. برای خانواده هایی که همراه کودکانشان در هتل Hotel SB Icaria Barcelona اقامت می کنند، خدمات کودکیاری و امکاناتی چون سی دی ها و کتاب های مخصوص کودک ارائه می گردد. برای مهمانان دارای حیوانات خانگی نیز سبد و کاسه حیوانات در نظر گرفته شده است. همچنین برای رفاه و آسایش بیشتر مهمانان امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، محوطه مخصوص افراد سیگاری، آسانسور، روزنامه و پذیرش ۲۴ ساعته در لابی هتل اس بی ایکاریا بارسلونا فراهم شده اند. مهمانان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال یا درخواست به پذیرش هتل مراجعه کرده و راهنمایی های لازم را از پرسنل پذیرش دریافت کنند. تمام کارکنان هتل اس بی ایکاریا بارسلونا به زبان های کاتالان، اسپانیایی، انگلیسی و فرانسوی مسلط هستند و با گشاده رویی و خونگرمی با مهمانان ارتباط برقرار می کنند. در هتل اس بی ایکاریا بارسلونا اقامت فراموش نشدنی و دلنشین در انتظار مهمانان است.

اماکن نزدیک به هتل اس بی ایکاریا بارسلونا:


فاصله هتل اس بی ایکاریا بارسلونا تا ساحل بوگاتل: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل اس بی ایکاریا بارسلونا تا ایستگاه مترو بوگاتِل: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل اس بی ایکاریا بارسلونا تا تفرجگاه ساحلی المپیک: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل اس بی ایکاریا بارسلونا تا پارک سیتادلا: ۲ کیلومتر
فاصله هتل اس بی ایکاریا بارسلونا تا موزه تاریخی کاتالونیا: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل اس بی ایکاریا بارسلونا تا کلیسای سانتا ماریا دل مار: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله هتل اس بی ایکاریا بارسلونا تا آکواریوم بارسلونا: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله هتل اس بی ایکاریا بارسلونا تا میدان کاتالونیا: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله هتل اس بی ایکاریا بارسلونا تا موزه پیکاسو: ۳٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است