search
menu

آکواریوم بارسلونا

[ پنهان کردن ]
درباره آکواریوم بارسلونا
چرا بازدید از آکواریوم بارسلونا پیشنهاد می شود؟
آشنایی با آکواریوم بارسلونا
تفریحات مهیج در آکواریوم بارسلونا
هزینه و زمان پیشنهادی برای بازدید آکواریوم بارسلونا چقدر است؟
فصل مناسب برای بازدید از آکواریوم بارسلونا چه زمانی است؟
چگونه به آکواریوم بارسلونا برویم؟
در نزدیکی آکواریوم بارسلونا از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟
چه هتل هایی در نزدیکی آکواریوم بارسلونا برای اقامت وجود دارد؟
چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به آکواریوم بارسلونا هستند؟

درباره آکواریوم بارسلونا


برای بسیاری از افراد کشف و درک دنیای عجیب و خارق العاده زیر آب و تماشای موجودات دریایی شگفت انگیز آن به معنای کشف دنیایی جدید است. شاید تصور کنید که برای کشف چنین دنیای تازه و اعجاب آوری باید فرسنگ ها راه را طی کرده، به اقیانوس های بزرگ دنیا برسید و بعد با پرشی جانانه، زیر آب های نیلگون اقیانوس با موجودات ناشناخته خطرآفرین شنا کنید، اما حقیقت این است که برای سیاحت و ماجراجویی در دنیای زیر آب نیازی به انجام چنین کار خطرناکی ندارید، چرا که آکواریوم بارسلونا امکان کشف دنیای شگفت انگیز زیر آب را در امن ترین مکان ممکن برای شما فراهم کرده است.

چرا بازدید از آکواریوم بارسلونا پیشنهاد می شود؟


مجهزترین و معروف ترین آکواریوم در سطح اروپا است.
بزرگترین آکواریوم موضوعی آب های مدیترانه در تمام دنیا محسوب می شود.
گستره وسیعی از انواع گونه های آبزیان دریایی را در خود جای داده است.
چهارمین مکان گردشگری محبوب در بارسلونا است.
آکواریوم بارسلونا

آشنایی با آکواریوم بارسلونا


درهای آکواریوم بارسلونا نخستین بار در اوایل سپتامبر سال ۱۹۹۵ میلادی بر روی مشتاقان کشف دنیای زیر آب گشوده شد. آکواریوم بارسلونا از آنچنان محبوبتی در میان مراکز گردشگری این شهر برخوردار است که هر ساله میزبان تعدادی بالغ بر ۱۵۰۰۰۰۰ نفر بازدیدکننده است. یکی از دلایل معروفیت آکواریوم بارسلونا در اختیار داشتن مجموعه عظیم ۱۱۰۰۰ موجود دریایی است. گفتنی است حجم آب موجود در این آکواریوم ۶ میلیون لیتر است. جالب است بدانید در آکواریوم بارسلونا بیش از ۴۵۰ گونه از موجودات دریایی در معرض نمایش بازدید کنندگان قرار گرفته است.
در میان این گونه های دریایی گاه موجودات کمیابی به چشم می خورند که نمونه آنها در دنیا به سختی پیدا می شود. از دیگر دلایل محبوبیت این آکواریوم، طراحی خلاقانه فضای داخلی آن است. این آکواریوم به گونه ای طراحی شده است که بازدیدکنندگان خود را در دل آب های مدیترانه و در نزدیکی خطرناک ترین کوسه ها و زیباترین ماهی ها احساس می کنند. به عنوان مثال در بخش ماهیخانه اقیانوسی این مجموعه، بازدیدکنندگان در حین تماشای نمایی از انواع موجودات دریایی در دالانی تماما شیشه ای قدم می زنند. ناگفته نماند که کف متحرک این دالان شیشه ای این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم می سازد که صرفا با ایستادن روی آن، از میان انواع ماهی ها، مارماهی ها، کوسه ها و آبزیان رنگارنگ عبور کنند و تماشاگر نمای شگفت انگیز و بی نظیری از موجودات زنده زیر آب باشند. پس با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به بارسلونا سفر کنید و از این دنیای زیرآب هیجان انگیز هم دیدن کنید.
آکواریوم بارسلونا

تفریحات مهیج در آکواریوم بارسلونا


اگر می خواهید تجربه اکتشافی خود در آکواریوم بارسلونا را به تفریحی هیجان انگیز تبدیل کنید و خودتان را اندکی به چالش بکشید، حتما از برنامه های تفریحی این آکواریوم که در ادامه به شما معرفی می کنیم استفاده کنید.
غواصی در قفس با کوسه ها (Shark Cage Diving)
بی تردید رو به رو شدن با کوسه ها از نزدیک ترین فاصله ممکن تجربه ای است که تقریبا هیچ کس در زندگی اش خطر آن را به جان نمی خرد، اما در آکواریوم بارسلونا می توانید چنین تجربه ای را در کمال صحت و سلامت بدست آورید. برای این کار کافی است با پرداخت هزینه مازاد، در طرح تفریحی غواصی در قفس با کوسه ها شرکت کنید. در این طرح تفریحی پا را از منطقه امن ذهن خود بیرون می گذارید و به اعماق آب می روید تا حین غواصی در آب از نزدیک با کوسه های غول پیکر دیدار کنید. البته مسئولان آکواریوم بارسلونا برای جلوگیری از بروز هرگونه خطر، قفسه ای فلزی را اطراف شما قرار می دهند تا فاصله ای ایمن بین شما و کوسه ها ایجاد شود.
آکواریوم بارسلونا
غواصی با کوسه ها (Diving with the sharks)
اگر تجربه غواصی در قفس با کوسه ها حس هیجان طلبی شما را راضی نمی کند، به شما پیشنهاد می کنیم که در طرح تفریحی شنا با کوسه ها شرکت کنید. گفتنی است برای شرکت در این طرح تفریحی لازم است هزینه جداگانه پرداخت کنید. با شرکت در این فعالیت، مستقیما با هزاران کوسه در زیر آب به شنا کردن مشغول خواهید شد و هیچ گونه فاصله ای میان شما و این موجودات زیبا و در عین حال وحشت انگیز وجود نخواهد داشت.
خوابیدن در کنار کوسه ها (sleeping with the sharks)
طرح خوابیدن در کنار کوسه ها عمدتا برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده تا به آنها این امکان را بدهد که یک شب کامل را در نزدیکی آکواریوم نگهداری کوسه ها سپری کنند و صبح با آنها بیدار شوند. شرکت کنندگان این طرح تفریحی در طول شب زمان کافی خواهند داشت تا از نزدیک و لحظه به لحظه با کوسه ها همراه شوند. مطمئنا این طرح تفریحی آکواریوم بارسلونا، یکی از بیادماندنی ترین تجربیات فرزندانتان خواهد بود.
آکواریوم بارسلونا

هزینه و زمان پیشنهادی برای بازدید آکواریوم بارسلونا چقدر است؟


بازدید از آکواریوم بارسلونا حدودا ۲ ساعت زمان می برد. آکواریوم بارسلونا همه روزه به غیر از تعطیلات رسمی از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۹ شب پذیرای بازدید کنندگان است، البته این زمان در برخی روزهای سال متغیر است. ورود به آکواریوم بارسلونا مشمول پرداخت هزینه ورودی به ازاء هر بازدیدکننده است که این مبلغ برای بازدیدکنندگان زیر ده سال کمتر است. ناگفته نماند که برای کودکان زیر ۳ سال نیازی به پرداخت هزینه ورودی نیست.

فصل مناسب برای بازدید از آکواریوم بارسلونا چه زمانی است؟


قبل از تهیه بلیط هواپیما بارسلونا بهتر است بدانید بازدید از آکواریوم بارسلونا در تمام طول سال تجربه دلچسبی خواهد بود، چرا که تمامی این مجموعه از فضایی سرپوشیده تشکیل شده است و شرایط آب و هوایی متغیر در طول سال تاثیری بر زمان انتخابی بازدیدکنندگان این مجموعه نخواهد گذاشت. اما برای بازدید از سایر اماکن طبیعی اطراف این آکواریوم بهتر است در فصل بهار از شهر بارسلونا دیدن کنید.

چگونه به آکواریوم بارسلونا برویم؟


فرقی نمی کند کدام وسیله نقلیه را برای رفتن به آکوواریوم بارسلونا ترجیح می دهید، چرا که برای بازدید از این آکوایوم انتخاب های مختلفی می توانید داشته باشید. اتوبوس های خطی شماره های ۳۹ ، ۴۹ ، ۱۲۰ و ۵۹ همگی به مقصد پورت ول، جایی که فقط چند دقیقه با آکواریوم بارسلونا فاصله دارد، حرکت می کنند.

در نزدیکی آکواریوم بارسلونا از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟


کلیسای سانتا ماریا دل مار: ۹۵۰ متر
موزه پیکاسو: ۱.۱ کیلومتر
کازا میلا: ۳ کیلومتر
کلیسای ساگرادا فامیلیا: ۴.۱ کیلومتر
پارک گوئل: ۵.۵ کیلومتر
ورزشگاه نیوکمپ: ۷.۴ کیلومتر

چه هتل هایی در نزدیکی آکواریوم بارسلونا برای اقامت وجود دارد؟


هتل کروزز پورت بارسلونا: ۱۱۰ متر
هتل لوپو: ۲۷۰ متر
هتل کلونیال بارسلونا: ۷۵۰ متر
هتل اوسیس: ۸۰۰ متر
گرند هتل سنترال بارسلونا: ۱ کیلومتر
هتل یورو استارز گراند مارینا: ۱.۱ کیلومتر
هتل کی پلاس کی پیکاسو: ۱.۷ کیلومتر

چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به آکواریوم بارسلونا هستند؟


رستوران سوئیت ترزا: ۴۳ متر
رستوران گینوس: ۱۷۰ متر
رستوران الکس: ۳۰۰ متر
رستوران فانکی بودا بار: ۴۵۰ متر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است