search
menu

هتل The Cascades Hotel at Sun City Resort

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Cascades Hotel at Sun City Resort
موقعیت مکانی هتل
امکانات رفاهی هتل
فعالیت های تفریحی هتل
اماکن نزدیک به هتل کسکید سان سیتی

درباره هتل The Cascades Hotel at Sun City Resort


هتل کَسکِید سان سیتی یکی از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره آفریقای جنوبی است که در منطقه سان سیتی واقع شده و یکی از توریستی‌ترین شهرهای این کشور محسوب می‌شود. در واقع سان سیتی یکی از مناطق توریستی و بسیار زیباست که در آن مجموعه‌های تفریحی بسیاری وجود دارد و حتی یک دهکده توریستی نیز در آنجا واقع شده است که می‌توانید از آن هم دیدن کنید.
اما وجود هتل ۵ ستاره The Cascades Hotel at Sun City Resort چنین جایی را تبدیل به یکی از تمام کمال‌ترین گزینه برای گردشگران کرده است. چرا که شما هر چیزی که به عنوان یک گردشگر بخواهید (هتل لوکس، مجموعه‌های تفریحی، پارک آبی، طبیعت بکر و ...) در آنجا وجود دارد. هتل ۵ ستاره کَسکِید سان سیتی امکانات بی‌نظیر و متعددی دارد که ما به برخی از آن‌‎ها اشاره خواهیم کرد و حتم داریم اگر خودتان روزی با خرید بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت به این هتل شگفت‌انگیز بروید در تصمیم‌گیری اینکه اول کدام امکان تفریحی آنجا را انتخاب کنید دچار تردید خواهید شد.

موقعیت مکانی هتل


ابتدا اجازه بدهید از طبیعت بکر و فضای زیبای منطقه سان سیتی به شما بگوییم، جایی که طبیعت بکر، درختان سرسبز و سر برافراشته شما را مجذوب خود خواهد کرد. هتل کسکید سان سیتی نیز در میان این طبیعت زیبا همانند یک مروارید داخل صدف به چشم‌انداز آنجا زیبایی دوچندانی بخشیده است، چرا که اگر نمای خارجی هتل را از زاویه دور و یا توسط یک کوادکوپتر از فاصله بالا تماشا کنید خودتان متوجه منظورمان خواهید شد.

امکانات رفاهی هتل


این مجموعه اقامتی لوکس دارای یک پارک آبی بسیار جذاب و زیباست که می‌توانید بدون محدودیت، هر وقت که دوست داشتید آنجا رفته و یک دل سیر آبتنی و شنا کنید و از ساعاتی که در آنجا سپری می‌کنید نهایت لذت را ببرید. اگر یک دوربین ضدآب نظیر دوربین حرفه‌ای گو پرو (Gopro) داشته باشید و یا چه‌بسا تلفن همراهتان ضدآب باشد می‌توانید تصاویر بسیار بی‌نظیری را از خودتان و منظره اطرافتان ثبت و ضبط کنید. سرسره آبی آن یکی دیگر از جاذبه‌های پارک آبی هتل کسکید سان سیتی است که طرفداران زیادی دارد و افراد متعدد در انواع سنین مختلف آن را امتحان کرده و با تمام وجود فریاد شادی و هیجان سر می‌دهند.
اما اگر اهل پارک آبی رفتن نیستید و می‌خواهید در آرامش کامل شنا و آب‌تنی کنید باز هم جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. چرا که این مجموعه اقامتی بی‌نظیر یک استخر روباز بسیار بزرگ و جذاب داشته که می‌توانید لباس شنا و تجهیزات مخصوصتان (عینک شنا، گوشگیر، دماغ گیر ...) را با خودتان آنجا برده و تا هر زمان که دوست داشتید بدون کوچک‌ترین محدودیتی در آنجا شنا کرده و از آرامش و سکوت محیطش لذت ببرید.
کنار استخر نیز چند صندلی راحتی به همراه یک سایبان وجود دارد که می‌توانید روی آن‌ها دراز کشیده و یک حمام آفتاب جانانه بگیرید و یا از نوشیدنی‌ خنکتان در آنجا لذت ببرید. اگر استخر هتل کسکید سان سیتی هم شما را راضی نکرد می‌توانید از مرکز اسپای این مجموعه اقامتی استفاده کنید. در مرکز اسپا هتل ۵ ستاره کسکید سان سیتی افراد بسیار خبره و ماهر که همگی مدرک معتبر ماساژ و آب‌درمانی دارند به شما خدمات ماساژ، آب‌درمانی، مراقب از پوست و ... را ارائه می‌دهند.
حتم داریم اگر یک بار آن را امتحان کنید روز بعد بدون استثناء به طور مجدد به آنجا مراجعه کرده و از ماساژ و آب‌درمانی مرکز اسپای این مجموعه نهایت لذت را خواهید برد. چرا که هیچ چیز نمی‌تواند مانند یک ماساژ حرفه‌ای بعد از یک روز خسته‌کننده و پر از فعالیت، شما را تسکین داده و موجب آرامش عضلات و کل وجودتان شود.

فعالیت های تفریحی هتل


هتل کسکید سان سیتی دارای مجموعه‌های ورزشی متنوعی است که نیاز شما به ورزش‌های متعدد و محبوب را رفع می‌کند. کدام ورزش را دوست دارید؟ تنیس، گلف، بدن‌سازی؟ هر کدام را که دوست داشتید می‌‎توانید در این مجموعه بی‌نظیر تجربه کنید. اگر اهل گلف بازی کردن باشید می‌توانید با استفاده از امکانات همان‌جا ساعات متنوعی را مشغول گلف بازی شده و متوجه گذر زمان نشوید.
پس نگران همراه نداشتن تجهیزات حرفه‌ای خود نباشید. چرا که کسی از شما انتظار ندارد آن‌ها را همراه خودتان به قاره آفریقا بیاورید و در آنجا انواع اقسام تجهیزات حرفه‌ای گلف وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. زمین تنیس هتل کسکید سان سیتی نیز بسیار مجهز و جذاب است و در آنجا هم به شما راکت‌های تنیس و توپ مخصوصش را می‌دهند تا بدون کوچک‌ترین مشکلی مشغول بازی تنیس شوید. سالن بدن‌سازی این هتل نیز بسیار مجهز و خوب بوده و می‌توانید در صورت تمایل از آن استفاده کرده و در طول مسافرتتان از برنامه ورزشی‌تان عقب نمانید.
یکی دیگر از جذاب‌ترین تفریحات این هتل، فیل‌سواری است. چرا که غیر ممکن است شما به قاره آفریقا سفر کنید و از چنین تفریحات بی‌نظیری بی‌نصیب بمانید. اگر علاقه‌ای به فیل‌سواری داشتید می‌توانید با هماهنگی مسئولین هتل از آن‌ها بخواهید تا در زمان مناسب و مدنظرتان، شما را به فیل‌سواری برده تا از این تفریح وصف‌نشدنی نهایت لذت را ببرید.
علاوه بر آن، ورزش اهداف پرواز نیز در این مجموعه بی‌نظیر وجود دارد که اگر علاقه‌ای به تیراندازی با تفنگ دولول را داشته باشید می‌توانید تیراندازی به اهداف پرواز را نیز تجربه کنید که لذت غیرقابل وصفی دارد. نگران لگد تفنگ و یا صدای بلند آن نباشید، چرا که یک گوشی ضد صدا به شما داده خواهد شد و قبل از آن موارد ایمنی و نحوه تیراندازی با تفنگ به ‌صورت کامل به شما آموزش داده خواهد شد و بعد از یک بار تیراندازی کردن دیگر از آن دل نخواهید کند.
یکی دیگر از تفریحات آبی که در بالا به آن اشاره نکردیم شاتل است. شما می‌توانید شاتل هتل کسکید سان سیتی را امتحان کنید که یک قایق شما را به دنبال خود کشیده و بعد از کمی فاصله گرفتن کایت یا همان بالن کوچکی که به شما وصل است شروع به اوج گرفتن کرده و شما خودتان را در آسمان مشغول پرواز کردن خواهید یافت. می‌توانید مجددا از دوربین گو پرو استفاده کنید و از لحظاتی که در آسمان مشغول پرواز کردن هستید فیلم‌برداری کنید.

اماکن نزدیک به هتل کسکید سان سیتی


فاصله هتل کسکید سان سیتی تا میدان گلف: ۱۴۰ متر
فاصله هتل کسکید سان سیتی تا منطقه گردگشری سان سیتی: ۴۰۰ متر
فاصله هتل کسکید سان سیتی تا دره موج‌ها: ۷۵۰ متر
فاصله هتل کسکید سان سیتی تا استادیوم رویال بافوکینگ: ۴۰ کیلومتر


علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است